MuscleMeat

Sticky Melanotan Topic

Ik zou heel rustig beginnen, ik doe
Zelf geen melanotan meer en daarna meteen in de zon, ik word dan achterlijk bruin. Afgelopen zomer heb ik 2 weken lange elke dag maar 100mcg geprikt, vervolgens wel elke dag op het strand minimaal 5 uur of langer. Ik was gitzwart, het erge is nog dat je het zelf niet eens meer doorhebt. Ik zou zeggen 1-2x per week een dosis van 200mcg is meer dan genoeg.
Dit klinkt wel heel overdreven... Ja, ik word aanzienlijk sneller bruin met Melanotan, maar niet extreem snel en ik heb het gewoon door.

Dit klinkt wel heel overdreven... Ja, ik word aanzienlijk sneller bruin met Melanotan, maar niet extreem snel en ik heb het gewoon door.
Jij bent mij niet, ik ben jou niet. Ik word al zonder mt2 al behoorlijk snel bruin, maar in combinatie met mt2 elke dag 2 weken lang en hoogzomer elke dag op het stand, was niet best.

Same story, ik moet dagelijks hoog doseren wordt lastig bruin. Mijn vrouwtje heeft ook maar 100mcg nodig en die is dan poepbruin🤣

Terug
Naar boven