AndroidHealthClinic

Sticky Melanotan Topic

Zijn ze vertrouwd? heb je er zelf ervaring ermee?
Ja, vial is wel half vol. En bijwerkingen waren ook vrij heftig, maar dat kan ook aan mij liggen.

*Je kunt beter uit Amerika bestellen, is de kans groter dat je fatsoenlijke kwaliteit hebt.

Ik ben sinds 4 dagen bezig met m2. 1e dag 0,6 2e dag 0,8 3e en 4e dag 1,0 gespoten.
Op dag 1, 2 en 4e dag voelde ik bij het inspuiten een brandend/prikkend gevoel. Wat kan dat zijn? ik lees er hier niks over.. het verdwijnt na enkele minuten. Links of rechts in buikvet spuiten maakt niet uit.

Vanavond wil ik eens onder de zonnebank gaan om te kijken of ik resultaat zie. Verwacht van niet met mijn huidtype 1

Laatst bewerkt:
Ik ben sinds 4 dagen bezig met m2. 1e dag 0,6 2e dag 0,8 3e en 4e dag 1,0 gespoten.
Op dag 1, 2 en 4e dag voelde ik bij het inspuiten een brandend/prikkend gevoel. Wat kan dat zijn? ik lees er hier niks over.. het verdwijnt na enkele minuten. Links of rechts in buikvet spuiten maakt niet uit.

Vanavond wil ik eens onder de zonnebank gaan om te kijken of ik resultaat zie. Verwacht van niet met mijn huidtype 1
Waar mix je je mt2 mee?

Met de ampul gedestileerd water die er bij zat. Ik heb het zelf niet gemixt, dat had een vriendin voor mij gedaan die het zelf ook gebruikt. Zelf heeft ze niet dat het prikt/brand

Met de ampul gedestileerd water die er bij zat. Ik heb het zelf niet gemixt, dat had een vriendin voor mij gedaan die het zelf ook gebruikt. Zelf heeft ze niet dat het prikt/brand
Behalve dat je belachelijk hoge doseringen zet zal het brandende gevoel waarschijnlijk over gaan. In ieder geval van wat ik hoor met HCG (wat opzich vergelijkbaar is hier) hebben velen dat het na een paar injects weg gaat.

Ook lekker koop ik melanotan uit Amerika komt er nog een berg invoerkosten bovenop, duren vials zo :o

Al een weekje of drie onderweg met mt2. Hoeveel ik precies gezet heb tot nu weet ik niet maar gok zo'n 6/7mg. Ben voor mijn doen echt absurd bruin en krijg er geregeld opmerkingen over. Helaas wel een hoop moedervlekken er bij, maar vind het zelf niet echt storend.

Wow is dit dan echt z'n wondermiddel! Heb net de 268 bladzijde gelezen...

Een zonvakantie is meestal een hel voor mij, ik word na 5 minuten al zo rood als een kreeft! Zelfs met factor 50
Om de laagste zonnebank verbrand ik onder.
Waar vind ik dit en is die betrouwbaar? Alle tips PB zijn welkom

FB_IMG_1529245463747.jpg

Wow is dit dan echt z'n wondermiddel! Heb net de 268 bladzijde gelezen...

Een zonvakantie is meestal een hel voor mij, ik word na 5 minuten al zo rood als een kreeft! Zelfs met factor 50
Om de laagste zonnebank verbrand ik onder.
Waar vind ik dit en is die betrouwbaar? Alle tips PB zijn welkom

FB_IMG_1529245463747.jpg

Ja zeker volspuiten tot dat je een n*ger bent, heerlijk! Ik ga morgen weer mt1 in me lijf pompen ben benieuwd hoe dat me afgaat.

Leveranciers geen idee maar ik raad het je af om bij mactropin te bestellen, hoor van meerdere leden dat enorm last hebben krijgen van misselijkheid.

Mensen die langer gebruiken..Ik vraag me af, blijf je al die tijd extra moedervlekjes krijgen of zien jullie dit alleen in de begin periode?

Ik gebruik sinds een jaar of 5 ofzo melanotan en ik heb nog nooit een batch gehad waarbij ik niet misselijk werd en waarbij de spot niet brandde.Vraag me uberhaupt af waar je je druk om maakt als het branderige gevoel na een paar minuten weer weg is.
Enfin, al een tijdje mactropin en tevreden erover.

Ik gebruik sinds een jaar of 5 ofzo melanotan en ik heb nog nooit een batch gehad waarbij ik niet misselijk werd en waarbij de spot niet brandde.Vraag me uberhaupt af waar je je druk om maakt als het branderige gevoel na een paar minuten weer weg is.
Enfin, al een tijdje mactropin en tevreden erover.

Dit.

Weet iemand of de melanotan 1 van anabolengids aan te raden is?

Zijn er mensen hier met Melanotan neusspray ervaring? Mijn vriendin heeft angst voor naalden, en echt heel extreem. Enige wat ik hoorde, dus weet niet of ik dat met een korreltje zout moet nemen is dat mensen een bruine neus ervan krijgen. Daarom de vraag of mensen het hier wel eens nassaal hebben gebruikt.

is melanotaning .nl nog steeds betrouwbaar? Vandaag besteld, maar niks gehoord nog...

is melanotaning .nl nog steeds betrouwbaar? Vandaag besteld, maar niks gehoord nog...

Vind al die websites er niet betrouwbaar uitzien, zou er zelf ook nooit op bestellen. Op sterielwater.nl ook ooit bestelling gedaan, nooit iets ontvangen.

Vind al die websites er niet betrouwbaar uitzien, zou er zelf ook nooit op bestellen. Op sterielwater.nl ook ooit bestelling gedaan, nooit iets ontvangen.

Paar maanden terug ging het super snel. Vriendelijk contact, snel bezorgd, maar nu dus niks meer gehoord... dacht misschien zijn ze uit de lucht ofzo...

Terug
Naar boven