hot12345
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 12%
Zijn ze vertrouwd? heb je er zelf ervaring ermee?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, vial is wel half vol. En bijwerkingen waren ook vrij heftig, maar dat kan ook aan mij liggen.
wat voor bijwerkingen had je dan?Ja, vial is wel half vol. En bijwerkingen waren ook vrij heftig, maar dat kan ook aan mij liggen.
*Je kunt beter uit Amerika bestellen, is de kans groter dat je fatsoenlijke kwaliteit hebt.
Waar mix je je mt2 mee?Ik ben sinds 4 dagen bezig met m2. 1e dag 0,6 2e dag 0,8 3e en 4e dag 1,0 gespoten.
Op dag 1, 2 en 4e dag voelde ik bij het inspuiten een brandend/prikkend gevoel. Wat kan dat zijn? ik lees er hier niks over.. het verdwijnt na enkele minuten. Links of rechts in buikvet spuiten maakt niet uit.
Vanavond wil ik eens onder de zonnebank gaan om te kijken of ik resultaat zie. Verwacht van niet met mijn huidtype 1
Behalve dat je belachelijk hoge doseringen zet zal het brandende gevoel waarschijnlijk over gaan. In ieder geval van wat ik hoor met HCG (wat opzich vergelijkbaar is hier) hebben velen dat het na een paar injects weg gaat.Met de ampul gedestileerd water die er bij zat. Ik heb het zelf niet gemixt, dat had een vriendin voor mij gedaan die het zelf ook gebruikt. Zelf heeft ze niet dat het prikt/brand
Wow is dit dan echt z'n wondermiddel! Heb net de 268 bladzijde gelezen...
Een zonvakantie is meestal een hel voor mij, ik word na 5 minuten al zo rood als een kreeft! Zelfs met factor 50
Om de laagste zonnebank verbrand ik onder.
Waar vind ik dit en is die betrouwbaar? Alle tips PB zijn welkom
![]()
Ik gebruik sinds een jaar of 5 ofzo melanotan en ik heb nog nooit een batch gehad waarbij ik niet misselijk werd en waarbij de spot niet brandde.Vraag me uberhaupt af waar je je druk om maakt als het branderige gevoel na een paar minuten weer weg is.
Enfin, al een tijdje mactropin en tevreden erover.
is melanotaning .nl nog steeds betrouwbaar? Vandaag besteld, maar niks gehoord nog...
Vind al die websites er niet betrouwbaar uitzien, zou er zelf ook nooit op bestellen. Op sterielwater.nl ook ooit bestelling gedaan, nooit iets ontvangen.