Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoorde zojuist gesprek van Alberto Stegeman op 538. Vanavond om 20:30 op SBS6...

Gaat over gebruik van AAS en Melanotan2. Zoals hij het noemde was vooral dat laatste levensgevaarlijk. Sportschool .... in R'dam zou inmiddels door de burgemeester gesloten zijn. Alberto gaf aan dat er elke welke hele ladingen met AAS binnen kwamen en dat de zolder er vol mee lag. "De trainer/coach zette de spuiten in de billen van de sporters en er werd openlijk over gesproken in de gym"
 
  • Like
Waarderingen: BB_
ben zelf ook sinds 4/5 maanden bezig met melanotan en moet zeggen die shit werkt goed en het kost niks.
 
ben zelf ook sinds 4/5 maanden bezig met melanotan en moet zeggen die shit werkt goed en het kost niks.
Hoe staat 't met de moedervlekken? Dat is 't enige waar ik mij zorgen over maakte.
 
niks mee aan de hand? why
Melanotan kan ervoor zorgen dat bestaande moedervlekken donkerder worden of dat er nieuwe ontstaan.

Google maar eens: ''Melanotan moles'' voor de horrorverhalen :).
 
Melanotan kan ervoor zorgen dat bestaande moedervlekken donkerder worden of dat er nieuwe ontstaan.

Google maar eens: ''Melanotan moles'' voor de horrorverhalen :).

ja dat wist ik al maar nee man heb ik totaal niet.
 
ben zelf ook sinds 4/5 maanden bezig met melanotan en moet zeggen die shit werkt goed en het kost niks.
Geen last van een spontane stijve piemol?
 
Stegeman heeft er ook voor gezorgd dat Sportschool Straatweg inmiddels gesloten is.
Toch eens even kijken vanavond.

Dan kun je beter maar meteen 90% van de sportscholen in NL dichtgooien, wat een onzin
 
Nou ik zit/lig er klaar voor.:fries:
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Back
Naar boven