XXL Nutrition

Sticky Melanotan Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zou kunnen, zelf nooit gebruikt en zie dan natuurlijk alleen de oranje kleurige personen waarbij het obvious is.

Oranje? Waar heb je het over? Je ziet geen enkel verschil bij iemand die een normale tint heeft gekregen van mt2 tegenover de tint van een zonvakantie.
De bruining via melanotan is dezelfde wijze als een natuurlijke bruining. Het is niet logisch waarom dit een andere kleur (volgens jou oranje) zou geven.
Wat je wel kan zien is dat iemand té bruin kan worden door mt2, een te bruin gezicht in combi met blauwe ogen of erg witte nagels en wel hele donkere handen. Wat je vooral kan zien wanneer mensen met huidtype 1 te bruin gaan worden. Maar oranje? Dat zijn eerder de smeermiddeltjes die je een tint zouden geven, die kleuren oranje ja.
 
Oranje? Waar heb je het over? Je ziet geen enkel verschil bij iemand die een normale tint heeft gekregen van mt2 tegenover de tint van een zonvakantie.
De bruining via melanotan is dezelfde wijze als een natuurlijke bruining. Het is niet logisch waarom dit een andere kleur (volgens jou oranje) zou geven.
Wat je wel kan zien is dat iemand té bruin kan worden door mt2, een te bruin gezicht in combi met blauwe ogen of erg witte nagels en wel hele donkere handen. Wat je vooral kan zien wanneer mensen met huidtype 1 te bruin gaan worden. Maar oranje? Dat zijn eerder de smeermiddeltjes die je een tint zouden geven, die kleuren oranje ja.
Ja precies zoals jij het zegt
 
Zijn mensen tegenwoordig niet meer trots op hun blanke huidskleur? Komt vast door de linkse indoctrinatie die ons verteld dat het fout is een blanke man te zijn. (Not serious) Heb persoonlijk nooit veel gegeven om "bruin worden". Tuurlijk, als ik op vakantie ben en lekker bruin word vind ik 't prima, maar behalve dat maakt het me echt geen bal uit. Vind persoonlijk een bleke huid net zo mooi als een donkere. Iedereen moet zelf weten wat hij/zij doet, maar het lijkt mij niet de moeite waard om melanotan te gebruiken alleen voor een tintje. Ben ook geen fan van de zonnebank, maar dat is dan misschien nog een betere optie. Melanotan is de laatste tijd vaker in het nieuws en het gebruik is niet geheel zonder risico, zeker niet als je het koopt in het illegale circuit. Ik geloof niet alles wat in de media geroepen word, dus misschien zullen de risico's in praktijk best meevallen, maar je moet je wel afvragen hoe belangrijk je huidskleur eigenlijk is en of melanotan dan de beste optie is.

Er is bijna niemand die een bleke huid mooi vind, ik heb vrouwen nog nooit over mij horen zeggen dat ik zo mooi bleek ben haha. Wel krijg ik serieus vervelende opmerkingen dat ik wat meer in de zon moet, wel een kleurtje kan gebruiken en ben ik weleens uitgelachen als ik de eerste zomerdag naar het zwembad ging om hoe bleek ik was. Verwijtend roepen mensen dat hier iets aan gedaan moet worden, dat je blijkbaar nooit buiten komt en er dus iets niet helemaal goed met je is.
Grapjes die je absoluut niet over een donker iemand mag maken zijn voor een blanke geen enkel probleem.

Met mt2 krijg ik veel complimenten en veel meer vrouwelijke aandacht, ook een klein baardje staat ineens zo leuk (haren donkerder, baard opvallender). Het kan veel doen als je een kale bleekscheet bent. De maatschappij werkt nou eenmaal zo en ik zie er liever goed uit. Bruiner is niet altijd beter, maar erg bleek zijn is gewoon een groot nadeel voor je looks.
 
mela bruin.jpg


Handen geven altijd mooi het verschil weer.
Dit is zonder mt2 gewoon niet te behalen voor mij. Kan ook beter tegen de zon, zonder dit zou ik het geen 10 minuten uit houden zonder te verbranden. Verbranden is weer een veel groter risico op huidkanker dus in dat opzicht ook gezonder dat dit wordt voorkomen.
 
Oranje? Waar heb je het over? Je ziet geen enkel verschil bij iemand die een normale tint heeft gekregen van mt2 tegenover de tint van een zonvakantie.
De bruining via melanotan is dezelfde wijze als een natuurlijke bruining. Het is niet logisch waarom dit een andere kleur (volgens jou oranje) zou geven.
Wat je wel kan zien is dat iemand té bruin kan worden door mt2, een te bruin gezicht in combi met blauwe ogen of erg witte nagels en wel hele donkere handen. Wat je vooral kan zien wanneer mensen met huidtype 1 te bruin gaan worden. Maar oranje? Dat zijn eerder de smeermiddeltjes die je een tint zouden geven, die kleuren oranje ja.

oke dan ben ik kleurenblind.
 
Bekijk bijlage 479750

Handen geven altijd mooi het verschil weer.
Dit is zonder mt2 gewoon niet te behalen voor mij. Kan ook beter tegen de zon, zonder dit zou ik het geen 10 minuten uit houden zonder te verbranden. Verbranden is weer een veel groter risico op huidkanker dus in dat opzicht ook gezonder dat dit wordt voorkomen.

oranje :trollface:
 
Wel krijg ik serieus vervelende opmerkingen dat ik wat meer in de zon moet, wel een kleurtje kan gebruiken en ben ik weleens uitgelachen als ik de eerste zomerdag naar het zwembad ging om hoe bleek ik was. Verwijtend roepen mensen dat hier iets aan gedaan moet worden, dat je blijkbaar nooit buiten komt en er dus iets niet helemaal goed met je is.
Grapjes die je absoluut niet over een donker iemand mag maken zijn voor een blanke geen enkel probleem.

Waarom zou je tegen een donker iemand zeggen dat hij/zij bleek is? :gek:
 
Matige poging tot een rel kameel, ben beter van je gewend
 
Zou kunnen, zelf nooit gebruikt en zie dan natuurlijk alleen de oranje kleurige personen waarbij het obvious is.
dat komt omdat mensen steeds meer en meer willen. Wie ken jij dat alleen maar 500 mg test doen? Het is elke kuur meer en meer
 
dat komt omdat mensen steeds meer en meer willen. Wie ken jij dat alleen maar 500 mg test doen? Het is elke kuur meer en meer

Geldt toch niet voor de meerderheid denk ik? Ik bedoel, je zult op den duur toch ook veel negatieve reacties ontvangen wanneer je eruit gaat zien als een pompoen?
 
Geldt toch niet voor de meerderheid denk ik? Ik bedoel, je zult op den duur toch ook veel negatieve reacties ontvangen wanneer je eruit gaat zien als een pompoen?
Ja klopt maar de mensen die het gebruiken zien niet hoe bruin ze zijn. Ik had dat ook... ik zag mezelf als wat getint maar was bijna zwart geworden volgens mijn omgeving.
 
Ja klopt maar de mensen die het gebruiken zien niet hoe bruin ze zijn. Ik had dat ook... ik zag mezelf als wat getint maar was bijna zwart geworden volgens mijn omgeving.

Zwart dat kan niet, je word er oranje van schijnt. Als een pompoen.
 
Zwart dat kan niet, je word er oranje van schijnt. Als een pompoen.

Waarom ben je zo beledigd? Ohja, heb jij je natuurlijke kleur dan krijg je commentaar, gebruik je mela, idem. Ik voel je pijn.
 
Doen we Recep

Maaruhm, Recep? Wat is deze.

Wanneer ik dat google zie ik een Turkse acteur met een doorlopende wenkbrauw.
Ik ben voor van alles uitgemaakt, maar Turks ligt wel erg ver uit de buurt. Maar voor jou is alles wat een (echt) kleurtje heeft natuurlijk één pot nat. Nu begrijp ik je irrelevante opmerking aangaande kleurlingen ook beter, welke overigens kant noch wal raakt.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven