Fitness Seller

Sticky Melanotan Topic

Worden die dan ook terug lichter als je stopt met M-2?
Jazekers, maar als je door blijft prikken vallen sproetjes straks minder op. Ik gebruik mela eigenlijk all year round op onderhoud en in de zomermaanden schroef ik de dosering op. Moedervlekjes en sproetjes worden dan ook weer bleker van kleur als je stopt. Lippen en binnenkant lippen/wang ook ff in se gaten houden die kunnen ook verkleuren

Jazekers, maar als je door blijft prikken vallen sproetjes straks minder op. Ik gebruik mela eigenlijk all year round op onderhoud en in de zomermaanden schroef ik de dosering op. Moedervlekjes en sproetjes worden dan ook weer bleker van kleur als je stopt. Lippen en binnenkant lippen/wang ook ff in se gaten houden die kunnen ook verkleuren

Nog nooit op gelet zelfs.. Eens in de gaten houden.

En libido? :D

Enige side die ik heb van mela is even die flush maar dat is alleen de eerste dag.

Misschien dat ik paar jaar terug iets merkte van een stijve lul af en toe maar kan het me nu niet heugen.

Enige side die ik heb van mela is even die flush maar dat is alleen de eerste dag.

Misschien dat ik paar jaar terug iets merkte van een stijve lul af en toe maar kan het me nu niet heugen.
Hoeveel zet jij nu per week/per paar dagen? Als onderhoudsdosis

Nu al 3 weken niks en daarvoor heb ik over 4 weken telkens 3 dagen geladen omdat ik onder de zonnebank zou maar geen tijd voor heb gehad.

Maar krijg van iedereen te horen dat ik bruin ben dus ben evengoed bruiner geworden zonder de zonnebank, vanavond maar weer eens 200mcg zetten.

Ligt heel erg aan je etnische afkomst hoeveel je moet zetten. Sommige gedijen super lekker op 0,2mg waar de ander 1mg of zelfs meer moet zetten dan merkbaar bruiner te worden. Over het algemeen als je snel bruin wordt door de zon word je dat ook door melanotan

Ligt heel erg aan je etnische afkomst hoeveel je moet zetten. Sommige gedijen super lekker op 0,2mg waar de ander 1mg of zelfs meer moet zetten dan merkbaar bruiner te worden. Over het algemeen als je snel bruin wordt door de zon word je dat ook door melanotan
Ja oké, ik ben van mezelf zonder melanotan al best wel gebruind altijd in de zomer. Dus ik kan leuk resultaat gaan verwachten dan met mela? Klinkt stom, maar het lijkt me mooi als me haarkleur effe wat donkerder wordt nog. Is dat ook te realiseren met melanotan of moet je dan jaren heel hoog gebruiken?

ik heb het idee dat ik door een periode van MT2 gebruik in het verleden nu sneller bruin wordt dan daarvoor.

Herkenbaar?
Yes, heb het beperkt gebruikt, maar merk ook dat ik sneller een kleurtje krijg. Ook heb ik minder last van zonneallergie.

Terug
Naar boven