Fitness Seller

Melk, is het nou slecht of niet?

Je kan ook speciale druppels kopen ,waardoor je het weer kan drinken ofzo, zoiets heb ik weleens gehoord. In de cut dronk ik geen melk meer, en toen ik ging bulken ging ik weer volgas aan de melk en als gevolg daarvan ook keihard aan de schijt. Gewoon schijt aangehad en nu heb ik er geen last meer van :D

Melk is wel heel goed vanwege de calcium maar er was zo'n onderzoek dat melk je kankercellen doet vermeerderen. Was volgens mij zelfs een nederlands onderzoek. Of we het moeten geloven weet ik niet de ene keer zeggen ze dat het goed is de andere keer weer niet. Ik neem ondanks dat bericht nog steeds melk.

martie zei:
Melk is wel heel goed vanwege de calcium maar er was zo'n onderzoek dat melk je kankercellen doet vermeerderen. Was volgens mij zelfs een nederlands onderzoek. Of we het moeten geloven weet ik niet de ene keer zeggen ze dat het goed is de andere keer weer niet. Ik neem ondanks dat bericht nog steeds melk.
Noem mij heden te dagen nog 1 product wat je kan nemen zonder dat het je kankercellen vermeerderd?
Zodra je in de zon komt kan je al kanker krijgen, dan kan dat beetje van de melk er ook nog wel bij.
Het word allemaal zo overdreven tegenwoordig, als je leeft ga je dood.
Zeg dus niet dat het niet zo is, maar waar zou je je druk om maken?

Idd, overal zitten cellen in die kanker veroorzaken, van te veel patat, chips, zon, zonnebank, roken, dit, dat, bla, bla, bla... Doe je best, maar het moet wel leuk blijven :)

Monsterstrength dronk 7 liter melk per dag als ik me niet vergis

Er zijn naar mijn mening betere alternatieven

/-\naboliC zei:
mee eens. Zoals ik zei, het blijft inferieure troep. Het kan geen kwaad om er wat van te nemen, maar als het een significant deel van je voeding is, zoals bij die gasten met liters en kilo's per dag, vraag ik me af of je wel goed bezig bent. Soms kun je er niet onderuit als je een lekkere shake of wat havermout wil eten en een bakje kwark op zijn tijd idem. Maar ga geen kilo's kwark op een dag wegvreten of een doos melk.
Eet gewoon kwaliteitsvoer VLEEEEES.

/-\naboliC zei:

Oh zeker, als je het kostenplaatje weglaat dan zeker...
Maar melk is qua prijs/kwaliteit-verhouding gewoon goed...
Er zit van alles in; koolhydraten, vitamines, mineralen, verschillende soorten eiwitten en het is ook nog eens lekker en goedkoop.
Maar ja, dat is slechts MIJN mening :)

D. zei:
mee eens. Zoals ik zei, het blijft inferieure troep. Het kan geen kwaad om er wat van te nemen, maar als het een significant deel van je voeding is, zoals bij die gasten met liters en kilo's per dag, vraag ik me af of je wel goed bezig bent. Soms kun je er niet onderuit als je een lekkere shake of wat havermout wil eten en een bakje kwark op zijn tijd idem. Maar ga geen kilo's kwark op een dag wegvreten of een doos melk.
Eet gewoon kwaliteitsvoer VLEEEEES.

Het is niet zo dat ik het vlees vergeet hoor; integendeel ;)

Zowel de prijs als de kwaliteit van melk is laag, daar heb je gelijk in. Maar 3,5liter melk en anderhalve kilo kwark? Dat is bij elkaar zo 2500kcal en rond de 150gram eiwit. Nu weet ik niet hoeveel jij wegkauwt op een dag, maar voor de meeste is dit meer dan rúim over de helft van hun complete daginname.
Ik respecteer je mening en zo slecht is zuivel nu ook weer niet, maar ik zou toch liever een paar centen per dag meer investeren (zeg zelf zoveel is het nu ook weer niet) dan mezelf continu vol te gooien met inferieure laxerende troep.

D. zei:
Zowel de prijs als de kwaliteit van melk is laag, daar heb je gelijk in. Maar 3,5liter melk en anderhalve kilo kwark? Dat is bij elkaar zo 2500kcal en rond de 150gram eiwit. Nu weet ik niet hoeveel jij wegkauwt op een dag, maar voor de meeste is dit meer dan rúim over de helft van hun complete daginname.
Ik respecteer je mening en zo slecht is zuivel nu ook weer niet, maar ik zou toch liever een paar centen per dag meer investeren (zeg zelf zoveel is het nu ook weer niet) dan mezelf continu vol te gooien met inferieure laxerende troep.

Tja, iedereen heeft weer andere ideeën...
Voor mij werkt het de afgelopen jaren dus tja...maar ik ben ook kritisch naar mezelf toe.
Ben ook constant dingen aan het lezen en over aan het nadenken maar ik denk dat ik dit wel aan blijf houden zolang ik nog resultaat zie.(en het resultaat is er :D )

tenzij je lactose intolerant of voor een wedstrijd bezig bent, kan het geen absoluut geen kwaad...goede eiwtten(casseine)...eerste levensbehoefte van een baby als ie ter wereld komt is ook (moeder)melk....ken nooit slecht zijn:D

wtf, waarom in hemelsnaam 7 liter melk????

RobertHosper zei:
tenzij je lactose intolerant of voor een wedstrijd bezig bent, kan het geen absoluut geen kwaad...goede eiwtten(casseine)...eerste levensbehoefte van een baby als ie ter wereld komt is ook (moeder)melk....ken nooit slecht zijn:D

Erg goed argument Robert! Vandaar dat je nog met je babyvet zit ;) :D

Hallo allemaal,

Hier een stuk dat ik geschreven heb voor de sport en fitness. de bron was Chris Aceto en een aantal andere voedingsguru`s.

Melk wel of niet in je dieet??
Jaren lang hebben wij te horen gekregen van onze ouders, drink je melk op!! Het is goed voor je botten. En dat deden wij dan ook braaf. Maar vele van ons zijn op een gegeven moment heel intensief met fitness aan de gang gegaan en het eerste wat er dan verteld wordt, als je droger wil worden dan moeten de melk producten uit je voeding. Melk zou namelijk onderhuids opslaan en hierdoor zou je een dikke huid krijgen. Voor vrouwen zou melk helemaal uit den boze zijn want het zou cellulitis veroorzaken. Maar is dat werkelijk zo??
Uit onderzoek blijkt dat melkproducten zoals magere melk, magere kaas en vetvrije yoghurt juist een goed middel kan zijn in een bodybuilders/ fitness dieet.
Het blijkt dat als melk producten worden gebruikt binnen een laag calorien dieet dat de vetverbranding hoger is dan in een dieet zonder melkproducten.
Melkproducten verhogen namelijk het vetverbrandende hormoon Calcitriol.
Uit onderzoeken gedaan door “The American Journal of Clinical Nutrition” blijkt tevens dat melkproducten het hongergevoel kunnen onderdrukken. Zij gaven jongen mannen 300ml, 450ml en 600ml melk. 30 minuten na het drinken van de melk mochten de mannen een lunch gaan eten aan geboden d.m.v. een buffet. En na 4 uur mochten zij weer gaan eten van het zelfde buffet.
In beide gevallen bleek dat de mannen die 600ml melk hadden gedronken minder aten bij de eerste en de tweede maaltijd.
Voor bodybuilders en fitness atleten die proberen droger te worden werkt melk dus op twee manieren in hun voordeel: melkproducten activeren het vetverbrandende hormoon Calcitriol en zorgt ervoor dat er minder hongergevoel is waardoor de kans op te veel eten en/of smokkelen binnen het dieet afneemt.

Hoe verklaar je monsterstrength zn bf% dan?
j/k bro

ff serieus, ik heb gecut met melk en zonder, en zonder heb ik betere resultaten. Er zijn zoveel onderzoeken gedaan naar melk, sommigen zijn tegen sommigen voor...test voor jezelf.

Terug
Naar boven