XXL Nutrition

men wedstrijddieet

Jij neemt een paar pakken melk mee naar school? Ik zie de bijnamen al voor me :D

Laatst bewerkt:
je slibt dicht :D

• Topic Starter Topic Starter
Var zei:
Jij neemt een paar pakken melk mee naar school? Ik zie de bijnamen al voor me :D
hehe ja 3liter melk doe ik mee naar school nu, heb meer gewicht aan voedsel mee dan aan boeken :D

Big Byron zei:
Wat een verschrikkelijk onzindieet.

Je bent geen bb'er, ok - maar moet je daarom persé ONgezond beginnen eten? Dan durven we al ns iets te zeggen over de ongezonde powerlifterslook van +20 vetpercentage en krijg je dit. Komaan man, als het alleen over ckals gaat kan je toch echt wat meer afwisseling toevoegen? Melk is niet het enige weetje.

Desoods blend je .5l melk met havermout, kwark en banaan voor tijdens je pauze. Dat is ook snel binnen en al een stuk beter. En al ooit eens aan weightgainer gedacht als het toch snelsnel moet? Van fruit, vis of vlees heb je ook nog nooit gehoord percies - of je moet het over die ene warme maaltijd hebben. Dit lijkt Supersize Me wel maar dan bij de melkboer, en we weten allemaal hoe gezond die kerel op het einde was :rolleyes:

Alle respect voor je prestaties verder, succes als je het hiermee haalt, maar geen enkele sporter hoeft zo eenzijdig te eten om topprestaties te halen.

wat is mis met melk? het is naar mijn weten erg anabool, en ik heb heel veel spiermassa bijgewonnen met dit "onzindieet", ook al powerlift ik (van 75kg met 12% naar 103kg met 20%, is 66kg --> 82.4kg VVM in 9 maanden, niet mis zeker? En wat WG betreft, been there, done that, vervet je alleen maar van, zeker als je endo bent. en bij men warme maaltijd eet ik erg veel aardappelen, groenten, en meestal biefstuk, kippewit of vis.

Dries

Haha, misschien niet al te lekker en heel erg gezond zal het ook wel niet zijn (al die lactose), maar toch...
Echt, vind het prachtig!! Schitterend gewoon, 6 liter melk! En idd, je stats liegen er niet om :thumb:

:p als dit voor je werkt moet je dit gewoon doen, maar kom straks dan niet bij me zeuren als je opeens bodybuilder wil worden!

ik heb't altijd wat veel melk gevonden om het op lange termijn gezond te vinden, maar goed.

vergeet niet dat melk (halfvolle en magere ook) dierlijke vetten bevat, wat bekend is om toch niet zo gezond te zijn op den lange duur. en 6 liter is wel erg veel. ook al sport je veel (hoewel ik betwijfel dat je méér sport in uren dan mezelf), vraag ik me af hoe je bloedresultaten eruit zullen zien binnen een jaartje of 3.

laat je tenminste al regelmatig (1x per jaar) een bloedonderzoek doen?

Probeer het "sea foor diet" eens. You see food, your eat it. Werk enorm goed :D

ik zou na het trainen wat havermout pakken.. en misschien wat groente en fruit? 2 eetlepels lijnzaadolie is wel érg veel.. zeker icm 200 gram havermout man ! :eek:

probeer het eens wat beter te verdelen en miss wat vis te eten. ookal ben je geen PL_er, een beetje een gezond dieet is ook nodig.

Frenkpie zei:
ik zou na het trainen wat havermout pakken.. en misschien wat groente en fruit? 2 eetlepels lijnzaadolie is wel érg veel.. zeker icm 200 gram havermout man ! :eek:

probeer het eens wat beter te verdelen en miss wat vis te eten. ookal ben je geen PL_er, een beetje een gezond dieet is ook nodig.
i case you didn't notice, ik ben WEL een PL'er ;)

enneuh, net een lekker ontbijt gehad, had niet veel honger, dus heb me een shake van ongeveer 1600kcal gemaakt :D

1l melk
100g havermout
75g denneboompitten
1 banaan
1 scoop WG

:D

Melk rules!

Niet veel honger, 1600 kcal?? :D
Wat voorn beest ben je als je dan WEL honger hebt ;)

Je hebt een makkelijk dieet man, MELK MELK EN MELK :D. Zie je wel dat PL-ers p*ssy's zijn :D.

Succes met je wedstrijd :thumbs:.

Imo gaat gezondheid wel voor maar het lijkt dat jij wel veel wil opgeven voor je sport. Ik bedoel van 12% naar 20% gaan daar moet ik van me leven niet aan denken, alleen voor je sport. Maar dat verschilt natuurlijk sterk en ook bij BB, het is maar net hoe ver je wil gaan en hoeveel je er voor over hebt. Wel respect hur. ;)

op hoeveel kcal zat je eigelijk toen je 10 l melk dronk?

maarja 20%vet is toch niet zo overdreven en hij mag nog 7 kg aankomen om in zijn gewichtsklasse te blijven.

je moet er wat voor over hebben om nummer 1 te zijn.

Wakaera zei:
i case you didn't notice, ik ben WEL een PL'er ;)

enneuh, net een lekker ontbijt gehad, had niet veel honger, dus heb me een shake van ongeveer 1600kcal gemaakt :D

1l melk
100g havermout
75g denneboompitten
1 banaan
1 scoop WG

:D

PL-er moet BB_er zijn.. foutje.

haha dacht het wel, was maar om je te plagen dude ;)

Leophyte zei:
Niet veel honger, 1600 kcal?? :D
Wat voorn beest ben je als je dan WEL honger hebt ;)
nee had GEEN honger, vandaar dat ik shake gemaakt heb, had geen zin om het allemaal als vast voedsel binnen te werken :)

robocop zei:
op hoeveel kcal zat je eigelijk toen je 10 l melk dronk?

maarja 20%vet is toch niet zo overdreven en hij mag nog 7 kg aankomen om in zijn gewichtsklasse te blijven.

je moet er wat voor over hebben om nummer 1 te zijn.
6000 kcal ook ongeveer denk ik, enneuh, jij snapt het :thumb:

Terug
Naar boven