MuscleMeat

men wedstrijddieet

Eeeh, sorry voor mijn post van vrijdagnacht.
Ik schaam me diep eigenlijk, maar wel een ding:
Het was bere-gezellig in het cafe ;)
Succes vandaag!

Leophyte zei:
Wakaera aka Vreetkoning
Leophyte aka bierkoning
Adema aka ectonie
Deejay_spike aka Ik wil graag sterker zijn dan Wakaera
Zomaar wat dingen na een avondje cafe
enz.

I get drunk and I stumble to the phone.
And conjure up a b*ch to bone when I'm alone.
Bullshit, I've tow back I need to take a piss.
Only when i'm drunk i sing a song like this..
Ain't no party like an alcoholik party!!

23 April -> MASTERS OF HARDCORE

zo dan, vaaghaas!

Leophyte zei:
Eeeh, sorry voor mijn post van vrijdagnacht.
Ik schaam me diep eigenlijk, maar wel een ding:
Het was bere-gezellig in het cafe ;)
Succes vandaag!

Je zou je moeten schamen dat je naar MOH gaat :P (Melodieuze Orgel House voor de mensen die niet weten waar de afkorting op slaat)

Om effe weer wat oon-topic te blijven.

Ik stel me vragen bij dat schema.
@dries : ik weet niet of je gezond oud wilt worden of laat ons beginnen met gewoon oud. Die vetten zijn vééél te hoog. Vroeg of laat en zal niet lang meer duren krijg je daar problemen mee.

IK ga hier geen preek afsteken maar wil enkel dit zeggen :
Waarom? Voor een sport waar geen zak mee te verdienen valt, integendeel je moet er zelf superveel insteken. Moest het nu om een paar miljoentjes gaan zou ik nu zeggen "ok".

maar troost je, k was vroeger ook zo zot. Het enige was van belang was was gewichtheffen. Tot ik naar de unief ben gegaan en laat ons zeggen 75% heb moeten opgeven. Eerlijk gezegd ik heb er geen spijt van. Doe nu merendeel bodybuilding thuis.

Maar goed de prestaties zijn in ieder geval goed. Blijven verder doen zo, maar dan op een gezondere manier.

Zijn vet % binnen de ekv verhouding = maar 18%
Ik zelf 14% met 110gram, zohoog is dat mijn inziens niet?
Mijn inziens is 2ltr melk voldoende +dan bv 2 bruine bolletjes extra ofzo
+5200kcal is echt niet zoveel...
Als tie nou is minder melk pakt, paar bolletje extra en wat vis, dan is tie al een eind op weg.

Waarom eet je eigenlijk geen vette vis? Zijn ook dierlijke eiwitten en vetten (want daar is het je toch om te doen?)

dat maakt niet uit dat evenwicht, zo kun je in oneindige verdergaan.

Chewie zei:
Zijn vet % binnen de ekv verhouding = maar 18%
Ik zelf 14% met 110gram, zohoog is dat mijn inziens niet?
Mijn inziens is 2ltr melk voldoende +dan bv 2 bruine bolletjes extra ofzo
+5200kcal is echt niet zoveel...
Als tie nou is minder melk pakt, paar bolletje extra en wat vis, dan is tie al een eind op weg.

Ja bolletjes :roflol: maak er een happy meal van joh..:D.

• Topic Starter Topic Starter
olav zei:
Om effe weer wat oon-topic te blijven.

Ik stel me vragen bij dat schema.
@dries : ik weet niet of je gezond oud wilt worden of laat ons beginnen met gewoon oud. Die vetten zijn vééél te hoog. Vroeg of laat en zal niet lang meer duren krijg je daar problemen mee.

IK ga hier geen preek afsteken maar wil enkel dit zeggen :
Waarom? Voor een sport waar geen zak mee te verdienen valt, integendeel je moet er zelf superveel insteken. Moest het nu om een paar miljoentjes gaan zou ik nu zeggen "ok".

maar troost je, k was vroeger ook zo zot. Het enige was van belang was was gewichtheffen. Tot ik naar de unief ben gegaan en laat ons zeggen 75% heb moeten opgeven. Eerlijk gezegd ik heb er geen spijt van. Doe nu merendeel bodybuilding thuis.

Maar goed de prestaties zijn in ieder geval goed. Blijven verder doen zo, maar dan op een gezondere manier.

no offence, maar wat jij hier preekt is juist wat ik bullshit vind, het niet 100% leven voor de sport. Volgens jou zou ik dus moeten gewoon eten wat ik lekker vind, en gewoon gaan trainen als ik zin heb, en doen waar ik zin in heb ... erg informatieve post :rolleyes:;)

Ej wat is er in godsnaam mis met bruine bollen...tis gewoon tarwe brood...

Euhm... ik heb niet gezegd dat je mag eten wat je wil, ik heb ook niet gezegd dat je moet trainen wanneer je dat wil.
Wat ik wel bedoel is dat je niet mag overdrijven, want dat is het niet waard.

En 100% leven voor de sport...ik denk niet dat er veel zijn die dat doen.

olav zei:
En 100% leven voor de sport...ik denk niet dat er veel zijn die dat doen.
Ik probeer het :) . En tja iedereen heeft z'n eigen doelen en visies op de sport. En als je daar 100% voor wilt gaan heb ik daar alleen maar bewondering voor :)

Terug
Naar boven