MuscleMeat

men wedstrijddieet

Vandaag in de GVA:
Melk verhoogt de kans op alzeihmer. ???
Als Dries zo doorgaat met melk drinken is zijn geheugen binnen een jaar een zeef. :p

Hey, en de link naar de PIT pagina werkt niet.

Tjonge...6000kcals....pfoeiiii!

Ik ben met name erg onder de indruk van het feit dat iemand 200 gr havermaut weg krijgt. Ik begin al over mijn nek te gaan met 80 gr :cool:

Nou ja, hoop dat het je brengt bij je doel gab! Suc6!

als je met dit extreme dieet op je beste niveau kan presteren dan is dat OK. ik vermoed echter dat je het wat om om op een bepaalde manier stoer te doen. ik wil maar zeggen dat je moet opletten dat de mensen je achter je rug niet beginnen uit te lachen hiermee. maar nogmaals; als je vindt dat het moet dan kunnen die _eventuele_ kwatongen de boom in.

pff ik begrijp al die heisa rond ongezond dieet toch nie zo hoor...er zijn toch veel ongezondere dingen dan da..als dries daar op vooruitgaat,dan moet ie da gewoon verder doen. Zn stats liegen er niet om he :D
nee, als je weet da je met een drol op te eten veel sterker wordt,dan doe je da toch gewoon :D sorry beetje extreem, ma wa ik bedoel is dries wil zwaardere gewichten tillen en weet dat het daarmee lukt..de rest is bijzaak,allen de ge'wichten tellen!
denk ik toch :D

Terwijl je gewoon met een T overal achter te zetten niet op een belg lijkt, je moet er wat voor over hebben.

• Topic Starter Topic Starter
terrestris zei:
pff ik begrijp al die heisa rond ongezond dieet toch nie zo hoor...er zijn toch veel ongezondere dingen dan da..als dries daar op vooruitgaat,dan moet ie da gewoon verder doen. Zn stats liegen er niet om he :D
nee, als je weet da je met een drol op te eten veel sterker wordt,dan doe je da toch gewoon :D sorry beetje extreem, ma wa ik bedoel is dries wil zwaardere gewichten tillen en weet dat het daarmee lukt..de rest is bijzaak,allen de ge'wichten tellen!
denk ik toch :D
Zo is het maar net! :thumb:

borg zei:
Vandaag in de GVA:
Melk verhoogt de kans op alzeihmer. ???
Als Dries zo doorgaat met melk drinken is zijn geheugen binnen een jaar een zeef. :p

Hey, en de link naar de PIT pagina werkt niet.
Who needs memory when you have strength! :fu::D

btw link werkt wel nog bij mij?

Naga zei:
Tjonge...6000kcals....pfoeiiii!

Ik ben met name erg onder de indruk van het feit dat iemand 200 gr havermaut weg krijgt. Ik begin al over mijn nek te gaan met 80 gr :cool:

Nou ja, hoop dat het je brengt bij je doel gab! Suc6!
ah niet aan denken, gewoon vreten ;)

flippodud zei:
als je met dit extreme dieet op je beste niveau kan presteren dan is dat OK. ik vermoed echter dat je het wat om om op een bepaalde manier stoer te doen. ik wil maar zeggen dat je moet opletten dat de mensen je achter je rug niet beginnen uit te lachen hiermee. maar nogmaals; als je vindt dat het moet dan kunnen die _eventuele_ kwatongen de boom in.
Ja hoor, ik dwing mezelf echt om op tijdens de pauze tussen men klas te staan met een fles melk om stoer te doen, echt wel :rolleyes:

lol, heb ik ook 'n tijd gedaan, maar daar ik in de sportafdeling zit vinden sommigen dat zelfs goed LOL :D

haha van u verstaan ze da, probeer in het KTA (staatsschool) maar es op een normale manier melk te drinken, zit vol met van die stoere mennekes :D

btw dieet is wat gewijzigd. geen zin om alles op te zoeken van waardes, maar ik zet ff alle producten neer:

06u30:
200g havermout
1 liter VOLLE melk
2 eetlepels lijnzaadolie

11u00:
1 liter VOLLE melk
handvol noten

13u00:
4 volkoren boterhammen
200g cottage cheese
1 liter VOLLE melk

15u30:
1 liter VOLLE melk

17u30:
Warme maaltijd (stuk of 2/3 borden)

18u30:
handvol noten

20u45:
1 liter VOLLE melk
1 scoop whey
100g havermout

22u00:
1 liter VOLLE melk
2 eetlepels lijnzaadolie

zo, jij eet flink veel! 3 borden vol avondeten krijg ik niet weg :D
maar als ik jou was zou ik ook gewoon af en toe wat fruit ed er tussendoor gooien(of heb je dat ergens anders gezegd?)

nee vidn ik moeite niet te vermelden (geen kcal), maar eet wel dagelijk fruit en neem multi vit en extra vitamine c, daarboven ook nog creatine en ZMA :)

nee oke, dan heb ik niets gezegd :)

hehe zou je beter doen, bijdehandse ecto :D

Wakaera aka Vreetkoning
Leophyte aka bierkoning
Adema aka ectonie
Deejay_spike aka Ik wil graag sterker zijn dan Wakaera
Zomaar wat dingen na een avondje cafe
enz.

I get drunk and I stumble to the phone.
And conjure up a b*ch to bone when I'm alone.
Bullshit, I've tow back I need to take a piss.
Only when i'm drunk i sing a song like this..
Ain't no party like an alcoholik party!!

23 April -> MASTERS OF HARDCORE

euhm dude ga iemand anders zen thread vernken als je dronken bent ...

Wakaera zei:
euhm dude ga iemand anders zen thread vernken als je dronken bent ...

Let maar niet op hem Leophyte. Hij heeft een melk-kater, trekt wel bij.

Wakaera kom eens gauw, ik heb een schoteltje melk voor jou lalala :roflol:

Verder onthoud ik me van commentaar, als dit voor jou werkt, best. Mijn idee zou het iig niet zijn. Succes op het EK bro, en als je niet wint... nahja.. dan is het misschien eens gedaan met die melk fetisj :scratch:

He wakeara wat is dat toch met die zuivelobsessie van jou man. ;)

Is het niet verstandiger om het 1 en ander te vervangen voor andere producten?

Denk hierbij aan alle shit die ze die koeien geven om niet ziek te worden. Antibiotica etc. :)

ik wil niet weten wat voor gassen uit jou lichaam komen :scared:

een extreem dieet is nodig voor extreme gewichten, simpel :D

Terug
Naar boven