- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sorry beetje extreem, ma wa ik bedoel is dries wil zwaardere gewichten tillen en weet dat het daarmee lukt..de rest is bijzaak,allen de ge'wichten tellen!
Zo is het maar net!terrestris zei:pff ik begrijp al die heisa rond ongezond dieet toch nie zo hoor...er zijn toch veel ongezondere dingen dan da..als dries daar op vooruitgaat,dan moet ie da gewoon verder doen. Zn stats liegen er niet om he![]()
nee, als je weet da je met een drol op te eten veel sterker wordt,dan doe je da toch gewoonsorry beetje extreem, ma wa ik bedoel is dries wil zwaardere gewichten tillen en weet dat het daarmee lukt..de rest is bijzaak,allen de ge'wichten tellen!
denk ik toch![]()
Who needs memory when you have strength!borg zei:Vandaag in de GVA:
Melk verhoogt de kans op alzeihmer.![]()
Als Dries zo doorgaat met melk drinken is zijn geheugen binnen een jaar een zeef.![]()
Hey, en de link naar de PIT pagina werkt niet.

ah niet aan denken, gewoon vretenNaga zei:Tjonge...6000kcals....pfoeiiii!
Ik ben met name erg onder de indruk van het feit dat iemand 200 gr havermaut weg krijgt. Ik begin al over mijn nek te gaan met 80 gr![]()
Nou ja, hoop dat het je brengt bij je doel gab! Suc6!

Ja hoor, ik dwing mezelf echt om op tijdens de pauze tussen men klas te staan met een fles melk om stoer te doen, echt welflippodud zei:als je met dit extreme dieet op je beste niveau kan presteren dan is dat OK. ik vermoed echter dat je het wat om om op een bepaalde manier stoer te doen. ik wil maar zeggen dat je moet opletten dat de mensen je achter je rug niet beginnen uit te lachen hiermee. maar nogmaals; als je vindt dat het moet dan kunnen die _eventuele_ kwatongen de boom in.

Wakaera zei:euhm dude ga iemand anders zen thread vernken als je dronken bent ...