MuscleMeat

mening en tips over voedingsschema

Dahley

Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
103kg
hey mannen !

ik zou graag van jullie wat advies willen en willen weten wat jullie van mijn eetschema vinden en me misschien tips kunnen geven over het cutten en/of me voedingsschema.

7.00

shake (whey perfection)

10.00

2 soms 4 bifi worstjes
500 ml water

12.00
shake (whey perfection)

15.00
3 soorten fruit :

Aardbei
Appel
Sinaasappel

500 ml water

18.00
groenten (gewoon wat de pot schaft) met kipfilet of ander vlees geen vet vlees!

Hoor graag wat jullie er van vinden mannen !

Laatst bewerkt:
hey mannen !

ik zou graag van jullie wat advies willen en willen weten wat jullie van mijn eetschema vinden en me misschien tips kunnen geven over het cutten en/of me voedingsschema.

7.00

shake (whey perfection)

10.00

2 soms 4 bifi worstjes
500 ml water

12.00
shake (whey perfection)

15.00
3 soorten fruit :

Aardbei
Appel
Sinaasappel

500 ml water

18.00
groenten (gewoon wat de pot schaft) met kipfilet of ander vlees geen vet vlees!

Hoor graag wat jullie er van vinden mannen !
Dit is geen voedingsschema. Je komt nauwelijks aan 600 kcal.

Heb je de stickies gelezen?

Mogen de vrouwen niet reageren? :p
Maar serieus.. dit is echt helemaal niks. Kijk even naar andere schema's, dan zie je dat vanzelf ook wel.
Onderhoud berekenen, doel bepalen, kcal daar op afstemmen + verdeling e/k/v, degelijk schema opstellen. Kijk even naar de post van Marina19..., ze schrijft precies hoe en wat. Je vindt haar post in zat andere topics over voeding. Credits to Marina! :)

---------- Post toegevoegd 23 April 2013 om 16:44 ----------

om zicht te krijgen op wat je aan het doen bent... en wat je zou moeten/kunnen doen; maak je een voedingsschema

bereken je behoefte met de sheet

maak een schema op basis van je onderhoudsbehoefte,
-500 cal als je wil cutten
+500 cal als je wil bulken

zorg voor
2-2,5 gr eiw/kg lich. gewicht
min 1 gr (goede) vetten/ kg lich.gewicht
de rest van je benodigde cal kan je uit je KH halen

gebruik een sheet
om alles wat je eet in te zetten, overzicht te krijgen en eventueel aanpassingen te maken

Tadaa! Dit bedoelde ik!

Laatst bewerkt:
^ Vorige posts.

Verder, bifi worstjes bevatten veel verzadigd vet en zou ik dus niet elke dag eten, verder bij elke maaltijd eiwitten eten en niet direct al je voedingsstoffen wegtanken met 500 ml water.

Dit noem ik niet bepaald een cut schema, dit is gewoon keihard afvallen / spierverlies.

Begin de dag met een goede maaltijd. Voeg bv. Brinta+melk toe aan je Whey shake.

Ipv de bifi's kan je kip/kalkoen filet met bv. brood eten.

Voeg zilvervlies rijst toe aan je avondmaal.

Voeg meer vetten toe aan je schema, denk aan volle melk, noten, pindakaas, eieren, vette vis..

Snap overigens niet hoe je op 1500 kcal bent gekomen met dit schema ??? Tot het avond eten tel ik rond de 500 kcal.

Edit: Ah ik zie dat een bifi worstje al gauw 135 kcal bevat. Zeer slecht product om aan je kcals te komen.

Terug
Naar boven