XXL Nutrition

Mening gevraagd!

Justme33

Novice
Waardering
0
Wellicht denken jullie wtf zeurt ze maar zou graag de mening horen van kenners.
In het kort het verhaal, mijn man is aan de injectecties.
Sport normaal behoorlijk veel krachttraining, na een maand of 4 niks te hebben gedaan afgelopen week weer begonnen. Na 1x sporten eerste injectie gehad.
De persoon waar het spul vandaan komt gaf aan nu veel eiwitten te moeten gaan gebruiken omdat je anders dik word. Hij zei veel eieren en kwark etc. Mijn man zegt nu citeer uit een bericht van hem:Nu 2 bakken kwark leeg en 65 gram eiwit uit nootjes en 15 gram uit drankje vanavond avond eten en nog bakje kwark en zit op 200 gram eiwit.. krachtsporten heeft ongeveer 1.6 gram per kilo nodig.. is bij mij dus ongeveer 150 gram eiwit.. Dus al er over heen
Verder eet hij gewoon normaal.

Ik heb er een hard hoofd in en ben vooral bang voor de bijwerkingen.
Daarom zou ik graag van kenners willen weten hoe en wat.

Zijn kuur is voor 6 weken en hij gebruikt:
Nandrolone decanoate injection 250mg
Testosterone cypionate injection 250mg
Stanozolol 100

Benieuwd naar jullie reacties.
Alvast bedankt.

Je man is een oetlul, als je dit soort zware medicijnen gebruikt moet je precies weten waar je mee bezig bent om bepaalde sides te counteren/mee om te gaan
Die kerel van je weet duidelijk niet wat hij doet en ik zou hem dan ook zeker aanraden om ff te googlen voordat ie wat in zn lijf stopt zodat wij niet een slechte naam krijgen als je vent naar de dokter moet omdat ie zn zaakje niet meer omhoog kan krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
Hier was ik dus al bang voor. Zelf totaal geen ervaring hier mee. Vandaar dat ik me hier heb aangemeld.
De persoon waar mijn man het van heeft weet er veel van zegt hij. Heeft zelf jaren gekuurd. Volgens hem was met deze kuur seks geen probleem. Ik lees op de bijwerkingen echter alleen maar negatieve dingen. Vandaar dat ik hierheen kwam.
Wat jij dus zegt is dat wat hij nu gebruikt te zwaar is om te beginnen?
Ik stond er van het begin af aan al niet achter.
Zie vooral op tegen de bijwerkingen.
Iemand die me daar wat meer over kan vertellen?

Haha @ reactie van johnstone..

OT: Veel eiwitten nuttigen anders wordt je DIK? Die dealer is pas een oetlul.. En jouw vent is een naeveling.. Doch zal niet onder stoelen of banken steken dat er velen zo beginnen met kuren..

Er is niets mis met wat meer eiwitten eten, die kan hij inderdaad tijdens een kuur goed gebruiken. Het zijn de bouwstoffen voor zijn spieren.

Verder is het een niet alledaags, maar ook niet te hoog gedoseerd beginnerskuurtje. Al kan de Stanozolol van 100 gerust naar 50mg. Verder moet hij geen 6weken maar 10-12weken kuren met Testosteron/Nandrolon. De Stanozolol zou ik max. 4/5 weken nemen.

Doe de groetjes aan je oetlul! :bye:

---------- Toegevoegd om 10:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:09 ----------

Hier was ik dus al bang voor. Zelf totaal geen ervaring hier mee. Vandaar dat ik me hier heb aangemeld.
De persoon waar mijn man het van heeft weet er veel van zegt hij. Heeft zelf jaren gekuurd. Volgens hem was met deze kuur seks geen probleem. Ik lees op de bijwerkingen echter alleen maar negatieve dingen. Vandaar dat ik hierheen kwam.
Wat jij dus zegt is dat wat hij nu gebruikt te zwaar is om te beginnen?
Ik stond er van het begin af aan al niet achter.
Zie vooral op tegen de bijwerkingen.
Iemand die me daar wat meer over kan vertellen?

Je moet verder niet zo janken over bijwerkingen. Heb je weleens de bijsluiter van Paracetamol of Ibuprofen gelezen?

Het is niet perse te zwaar maar je man heeft geen kennis over de producten en de sides die hij kan en waarschijnlijk zal krijgen, het beste advies wat ik en de restt je hier kan geven is dat je vent per direct het internet op gaat(hier bijvoorbeeld) en als de donder alles gaat lezen wat hij tegenkomt over de producten die hij gebruikt.
En die vent die je kerel het heeft verkocht moet hij eens aan de tand voelen want hij wilt duidelijk alleen geld aan hem verdienen, logisch natuurlijk want men profiteert altijd van de onwetende. Er komt heel veel meer bij kijken dan een paar bakjes kwark en een handje nootjes eten.
En dan hebben we het nog niet eens over het feit dat hij blijkbaar ook niet weet hoe hij zn kuur moet afsluiten, als hij dat niet goed doet kan ik je nu garanderen dat je seks wel kan vergeten. ;)

Ik ga mee met de mening dat je man zich beter had moeten inlezen en voorbereiden, maar dit kuurtje is zoals Punjab al zegt een niet alledaags, maar ook een niet te hoog gedoseerd kuurtje. Zes weken is zelfs te kort voor een dergelijke kuur. Over bijwerkingen zou ik je niet druk maken. Wat betreft zijn eiwitinname. Normaal heb je inderdaad zo'n 1,5 tot 2 gram eiwitten per kilo lichaamsgewicht nodig bij krachtsport, maar met AAS gaat je eiwitsynthese omhoog en heb je dus meer nodig. Sommige nemen wel 3 gram per kilo lichaamsgewicht.

---------- Toegevoegd om 10:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:19 ----------

Het is niet perse te zwaar maar je man heeft geen kennis over de producten en de sides die hij kan en waarschijnlijk zal krijgen, het beste advies wat ik en de restt je hier kan geven is dat je vent per direct het internet op gaat(hier bijvoorbeeld) en als de donder alles gaat lezen wat hij tegenkomt over de producten die hij gebruikt. En die vent die je kerel het heeft verkocht moet hij eens aan de tand voelen want hij wilt duidelijk alleen geld aan hem verdienen, logisch natuurlijk want men profiteert altijd van de onwetende. Er komt heel veel meer bij kijken dan een paar bakjes kwark en een handje nootjes eten. En dan hebben we het nog niet eens over het feit dat hij blijkbaar ook niet weet hoe hij zn kuur moet afsluiten, als hij dat niet goed doet kan ik je nu garanderen dat je seks wel kan vergeten. ;)
Dat weet je toch helemaal niet?

Denk dat als hij dat had geweten dat ze de producten zeker genoemd had Walter. We hebben hier te maken met een overbezorgde vrouw/vriendinlief ;)

Jongens, mevr vraagt gewoon om raad, waarom moet er dan gelijk met termen als 'oetlul' en dat ze niet moet 'janken' gegooid? We kunnen toch ook normaal antwoorden en de overige dingen denken..

Jongens, mevr vraagt gewoon om raad, waarom moet er dan gelijk met termen als 'oetlul' en dat ze niet moet 'janken' gegooid? We kunnen toch ook normaal antwoorden en de overige dingen denken..

Ze krijgt prima advies toch verder? Dit blijft DBB he.. Geen clubje van het Viva Forum oid..

Denk dat als hij dat had geweten dat ze de producten zeker genoemd had Walter. We hebben hier te maken met een overbezorgde vrouw/vriendinlief ;)
Dit dus.
Jij vindt het normaal dat iemand zware medicijnen in zijn lijf stopt zonder er ookmaar iets over op te zoeken? Ik vind dat bijzonder stom en denk dat ik nog aardig ben als ik hem een oetlul noem.
Of je bent gewoon zelf ook zon stommeling en je voelt je aangesproken natuurlijk.

Ik vraag zeker geen viva vrouw meuk advies.
Ik wil graag eerlijk advies. En dAt mijn man een oetlul is ben ik op dit moment helemaal met jullie eens.
Ben dan ook zeker niet het type overbezorgd, maar weet uit ervaring dat je erg heftig kunt reageren op hormonen. (Ivf gehad) ben op dit moment alleen bang dat mijn man ook op die manier gaat reageren zoals ik deed en dat was geen pretje kan ik zeggen.
Naar mijn idee gelooft mem wederhelft klakkeloos wat degene zegt die hem het spul heeft verkocht, dit is overigens een vriend van mijn man... Geen seks is wel het laatste waar ik me druk om maak das voor 6 weken wel te overzien..
We zien het wel.
Bedankt voor jullie reacties

Ja hoe men op hormonen reageert is toch altijd subjectief en voor iedereen anders.
Je kunt enkel relativeren op moment dat er zaken in zijn gedrag veranderen, je weet immers direct wel wat de oorzaak hiervan is en hoeft niet aan jezelf te gaan twijfelen, of onzeker te worden.. Omdat je kerel zich vreemd gedraagt ;)

Laat hem de testosteron trouwens twee weken langer zetten dan de deca. Anders kun je de sex na de kuur wel een tijdje vergeten.

Heb hem deze link doorgestuurd. Hopelijk denkt hij nu wel wat beter na en gaat zich wat inlezen!

Heeft ie er wel een nakuur bij gekregen?

Ik vraag zeker geen viva vrouw meuk advies. Ik wil graag eerlijk advies. En dAt mijn man een oetlul is ben ik op dit moment helemaal met jullie eens. Ben dan ook zeker niet het type overbezorgd, maar weet uit ervaring dat je erg heftig kunt reageren op hormonen. (Ivf gehad) ben op dit moment alleen bang dat mijn man ook op die manier gaat reageren zoals ik deed en dat was geen pretje kan ik zeggen. Naar mijn idee gelooft mem wederhelft klakkeloos wat degene zegt die hem het spul heeft verkocht, dit is overigens een vriend van mijn man... Geen seks is wel het laatste waar ik me druk om maak das voor 6 weken wel te overzien.. We zien het wel. Bedankt voor jullie reacties
Heftige reacties zijn per persoon anders, maar met dit soort dosissen hoef je je echt niet druk te maken. Het enige wat ik me kan bedenken is dat zijn libido na de kuur een tijdje weg zal zijn, of op z'n minst wat minder. En misschien een paar weken depri omdat hij zijn gains weer verliest omdat hij waarschijnlijk niet echt weet waar hij mee bezig is.

---------- Toegevoegd om 10:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:46 ----------

Dat kan ze sowieso na Deca als hij niet gaat nakuren :roflol:
Haha, ik ga er nog steeds vanuit dat hij wel gaat nakuren :D.

Geen idee hij heeft de 3 potjes die ik mijn topic heb staan. Ik weet alleen dat het voor 6 weken is

Dit dus. Jij vindt het normaal dat iemand zware medicijnen in zijn lijf stopt zonder er ookmaar iets over op te zoeken? Ik vind dat bijzonder stom en denk dat ik nog aardig ben als ik hem een oetlul noem. Of je bent gewoon zelf ook zon stommeling en je voelt je aangesproken natuurlijk.

Normaal vindt ik het niet, maar dan kun je nog normaal antwoorden.
Bovendien kun je uit haar verhaal niet opmaken wat hij wel en niet weet, of dat hij idd iets opgezocht heeft. Denk dat er bij jou in je bovenkamer meer beschadigd is, held!

Terug
Naar boven