Wellicht denken jullie wtf zeurt ze maar zou graag de mening horen van kenners.
In het kort het verhaal, mijn man is aan de injectecties.
Sport normaal behoorlijk veel krachttraining, na een maand of 4 niks te hebben gedaan afgelopen week weer begonnen. Na 1x sporten eerste injectie gehad.
De persoon waar het spul vandaan komt gaf aan nu veel eiwitten te moeten gaan gebruiken omdat je anders dik word. Hij zei veel eieren en kwark etc. Mijn man zegt nu citeer uit een bericht van hem:Nu 2 bakken kwark leeg en 65 gram eiwit uit nootjes en 15 gram uit drankje vanavond avond eten en nog bakje kwark en zit op 200 gram eiwit.. krachtsporten heeft ongeveer 1.6 gram per kilo nodig.. is bij mij dus ongeveer 150 gram eiwit.. Dus al er over heen
Verder eet hij gewoon normaal.
Ik heb er een hard hoofd in en ben vooral bang voor de bijwerkingen.
Daarom zou ik graag van kenners willen weten hoe en wat.
Zijn kuur is voor 6 weken en hij gebruikt:
Nandrolone decanoate injection 250mg
Testosterone cypionate injection 250mg
Stanozolol 100
Benieuwd naar jullie reacties.
Alvast bedankt.
In het kort het verhaal, mijn man is aan de injectecties.
Sport normaal behoorlijk veel krachttraining, na een maand of 4 niks te hebben gedaan afgelopen week weer begonnen. Na 1x sporten eerste injectie gehad.
De persoon waar het spul vandaan komt gaf aan nu veel eiwitten te moeten gaan gebruiken omdat je anders dik word. Hij zei veel eieren en kwark etc. Mijn man zegt nu citeer uit een bericht van hem:Nu 2 bakken kwark leeg en 65 gram eiwit uit nootjes en 15 gram uit drankje vanavond avond eten en nog bakje kwark en zit op 200 gram eiwit.. krachtsporten heeft ongeveer 1.6 gram per kilo nodig.. is bij mij dus ongeveer 150 gram eiwit.. Dus al er over heen
Verder eet hij gewoon normaal.
Ik heb er een hard hoofd in en ben vooral bang voor de bijwerkingen.
Daarom zou ik graag van kenners willen weten hoe en wat.
Zijn kuur is voor 6 weken en hij gebruikt:
Nandrolone decanoate injection 250mg
Testosterone cypionate injection 250mg
Stanozolol 100
Benieuwd naar jullie reacties.
Alvast bedankt.

.