Fitness Seller

Mening gevraagd!

Normaal vindt ik het niet, maar dan kun je nog normaal antwoorden.
Bovendien kun je uit haar verhaal niet opmaken wat hij wel en niet weet, of dat hij idd iets opgezocht heeft. Denk dat er bij jou in je bovenkamer meer beschadigd is, held!

Haha only @ AAS in DBB ontstaat er in een topic waar persoon X iets vraagt een discussie tussen persoon Y en Z :roflol:

Bovendien kun je uit haar verhaal niet opmaken wat hij wel en niet weet, of dat hij idd iets opgezocht heeft. Denk dat er bij jou in je bovenkamer meer beschadigd is, held!

:roflol:

Is dit de man in kwestie, die zich op z'n teentjes getrapt voelt?

Haha only @ AAS in DBB ontstaat er in een topic waar persoon X iets vraagt een discussie tussen persoon Y en Z :roflol:

Ja erg he, zal me maar inhouden en braaf mijn bordje brintapap gaan opeten...:)

---------- Toegevoegd om 09:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:04 ----------

:roflol: Is dit de man in kwestie, die zich op z'n teentjes getrapt voelt?

nee...ik heb mijn huiswerk namelijk wel gedaan..;)

:roflol:

Als jij uit de beginpost niet kan opmaken dat hij geen drol ervan weet ben je dus zelf ook zon stommeling:)

• Topic Starter Topic Starter
Haha @ reactie van johnstone..

OT: Veel eiwitten nuttigen anders wordt je DIK? Die dealer is pas een oetlul.. En jouw vent is een naeveling.. Doch zal niet onder stoelen of banken steken dat er velen zo beginnen met kuren..

Er is niets mis met wat meer eiwitten eten, die kan hij inderdaad tijdens een kuur goed gebruiken. Het zijn de bouwstoffen voor zijn spieren.

Verder is het een niet alledaags, maar ook niet te hoog gedoseerd beginnerskuurtje. Al kan de Stanozolol van 100 gerust naar 50mg. Verder moet hij geen 6weken maar 10-12weken kuren met Testosteron/Nandrolon. De Stanozolol zou ik max. 4/5 weken nemen.

Doe de groetjes aan je oetlul! :bye:

---------- Toegevoegd om 10:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:09 ----------

Je moet verder niet zo janken over bijwerkingen. Heb je weleens de bijsluiter van Paracetamol of Ibuprofen gelezen?

Niet zo janken? Ik heb 4 jaar op en Af deca gespoten. Die bewerkingen zijn zwaar kut. Dus kom bij mij niet aan over niet janken... Maar goed die discussie ga ik niet aan;)

Niet zo janken? Ik heb 4 jaar op en Af deca gespoten. Die bewerkingen zijn zwaar kut. Dus kom bij mij niet aan over niet janken... Maar goed die discussie ga ik niet aan;)

Do tell! Moet je als vrouw zijnde bij IVF behandelingen DECA gaan gebruiken?!

(decapeptyl is iets anders overigens dan nandrolon btw...)

Jup dan gebruik je deca om meerdere eitjes te laten rijpen. Die bijwerkingen zijn bij 80 procent van de vrouwen zwaar kut.

Ik dacht nu toch ook even dat we met de man in kwestie te maken hadden.. vrouw aan de deca?

Mij is verteld dat jullie deca hetzelfde is als deca die bij ivf word gebruikt. En dan zijn de bijwerkingen kut. Zoek later even de bestandsdelen van beide op.

---------- Toegevoegd om 10:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:03 ----------

Klopt bestanddeel van jullie deca is heel anders dan de deca van vrouwen. Mij is dus anders verteld..
Dan maak ik me nu gelijk een stuk minder druk over de bijwerkingen.
Al met al blij dat ik hier een topic geplaatst heb.
Nogmaals dank alle voor de reacties.

Groetjes een vrouw die zich druk maakt om haar wederhelft die dus zomaar wat aan het doen is!

Mij is verteld dat jullie deca hetzelfde is als deca die bij ivf word gebruikt. En dan zijn de bijwerkingen kut. Zoek later even de bestandsdelen van beide op.

---------- Toegevoegd om 10:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:03 ----------

Klopt bestanddeel van jullie deca is heel anders dan de deca van vrouwen. Mij is dus anders verteld..
Dan maak ik me nu gelijk een stuk minder druk over de bijwerkingen.
Al met al blij dat ik hier een topic geplaatst heb.
Nogmaals dank alle voor de reacties.

Groetjes een vrouw die zich druk maakt om haar wederhelft die dus zomaar wat aan het doen is!

Ik hoop wel van harte voor je dat hij jou op een andere manier "geselecteerd" heeft :D

haha:p

Ik zou tegen je man zeggen:

Of je gaat je vanaf nu minimaal 100 uur inlezen over waar je mee bezig bent.
Of je stopt ermee.
Of ik ga bij je weg.

Want een droeft**ter...

Mij is verteld dat jullie deca hetzelfde is als deca die bij ivf word gebruikt. En dan zijn de bijwerkingen kut. Zoek later even de bestandsdelen van beide op. ---------- Toegevoegd om 10:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:03 ---------- Klopt bestanddeel van jullie deca is heel anders dan de deca van vrouwen. Mij is dus anders verteld.. Dan maak ik me nu gelijk een stuk minder druk over de bijwerkingen. Al met al blij dat ik hier een topic geplaatst heb. Nogmaals dank alle voor de reacties. Groetjes een vrouw die zich druk maakt om haar wederhelft die dus zomaar wat aan het doen is!
En daar mag je man heel erg blij om zijn.

Terug
Naar boven