Fitness Seller

mens onsterfelijk over 20 jaar

kijk dit zouden ze dan toe moeten passen op zware criminelen die levenslang moeten zittten.
dat zou tenminste een fatsoenlijke straf zijn :grumble:

'They killed my only son. He was only 138 years old!'

OT: ik altijd skeptisch wat betreft die 'over 20 jaar..' uitspraken, maar je mag toch hopen voor the sake of piece, dat dit nooit zal gebeuren.

stierenstront.

Naja als nanotechnologie je lichaam stopt om te laten verouderen, dan kan het je ook je droomlichaam geven zonder te hoeven sporten

Stel je een wereld voor, waarin mensen onsterfelijk zijn, in elk geval beschermd tegen ouderdom; wat krijg je?!

Ik denk oorlog. De wereld is te klein voor meer dan 10 miljard mensen. Ander nadeel is dat het aandeel ouderen schrikbarend omhoog gaat, waardoor je straks tot je 80e moet gaan werken..
Nee, laten we maar niet hopen dat 't zover komt :)

En uiteraard blijven we onszelf wel massaal voortplanten, desnoods met een kunstpenis op je 130ste.

Dan hoef ik niet meer in god te geloven want heb ik al eeuwig leven :D

Als je lichaam niet meer veroudert gaje zoiezo toch op een bepaald moment sterven aan: een verkeersongeval, hartaanval, werkongeval, iemand die je vermoord, of gewoon door een ander stom ongelukkig 'toeval'.

En voor eeuwig opgesloten zitten in dit universum, zou persoonlijk gek worden van deze gedachte.

Als je lichaam niet meer veroudert gaje zoiezo toch op een bepaald moment sterven aan: een verkeersongeval, hartaanval, werkongeval, iemand die je vermoord, of gewoon door een ander stom ongelukkig 'toeval'.

Hoeft ook niet perse, en als onsterfelijkheid bestaat dan is er ook echt wel wat tegen hartbezwijkingen of ziektes hoor.

Maargoed ik zie het niet echt gebeuren, het is mogelijk, maar dan mogen ze wel een planeetje of 3 erbij gaan bouwen.

Als ze eerst eens de problemen in de wereld oplossen. En dan ervoor zorgen dat we eeuwig leven.

Misschien hebben we er dan ook nog wat aan.

je zou maar 1000 jaar, elke dag weer naar je werk moeten gaan, elke dag hetzelfde werk en dezelfde dingen doen en ja af en toe een ander beroep, maar uiteindelijk ga je je gewoon de t*fus vervelen. en je krijgt een focking grote familie en veel vrienden waar je minstens 6 uur mee bezig bent per dag om het bij te houden. Het word helemaal k*t als moslimlanden ook onsterfelijk worden.

ik zat er zomaar even aan te denken, en ik wordt helemaal misselijk van het idee dat je tot in de eeuwigheid moet werken...........

• Topic Starter Topic Starter
Grappig dat mensen blijven reageren dat het niet mogelijk is door overbevolking, kan je makkelijk voorkomen, zie eerder andere problemen ontstaan.

Cool man,50 for life!

Als dit klopt maakt het mij de gelukkigste mens ter wereld.

Voor overbevolking is er trouwens deze tower:

mile-high-ultima-tower.jpg

Terug
Naar boven