AndroidHealthClinic

mens onsterfelijk over 20 jaar

waarom zou je dat willen?

Pf, lijkt me echt niks. Ik zou liever zien dat ze dit gebruiken om zieke mensen te genezen of een beter leven te schenken.

de overbevolking zou heersen
net zoals mij +1 koe - 5 dagen = gangsta

Stel dit hypothetisch eens voor, ik denk dat dan de denkende mens zich gaat onderscheiden. De verleiding om toch een keer dood te gaan zal bij deze groep enorm groot zijn.

Ik begrijp niet hoe je ook dood kan willen, dat is het gruwelijkste wat je ooit kan meemaken.

Ik begrijp niet hoe je ook dood kan willen, dat is het gruwelijkste wat je ooit kan meemaken.

Nee, dat is marteling.

Dood gaan is een onderdeel van de natuur, en op je 20ste zit je er niet op te wachten, maar als je oud bent en niks meer kan is het gewoon heerlijk om voor altijd je ogen dicht te doen, beeld je is in als je al heel lang wakker bent, en doodmoe bent, dan wil je toch ook slapen? Dit is misschien geen duidelijk voorbeeld, maar het geeft misschien weer hoe een vent van 90 denkt die amper zn lul nog kan wassen.

Zou wel maf zijn. Als ik dan geen zin heb om iets te doen kan ik het altijd opschuiven.

Nee, dat is marteling.

Dood gaan is een onderdeel van de natuur, en op je 20ste zit je er niet op te wachten, maar als je oud bent en niks meer kan is het gewoon heerlijk om voor altijd je ogen dicht te doen, beeld je is in als je al heel lang wakker bent, en doodmoe bent, dan wil je toch ook slapen? Dit is misschien geen duidelijk voorbeeld, maar het geeft misschien weer hoe een vent van 90 denkt die amper zn lul nog kan wassen.

Ik kan me wel voorstellen dat als je al halfdood bent je graag dood wilt maar als je gezond blijft zou ik nooit dood willen, al was ik 10000 jaar oud.

Ik kan me wel voorstellen dat als je al halfdood bent je graag dood wilt maar als je gezond blijft zou ik nooit dood willen, al was ik 10000 jaar oud.

Hmm ik weet 't niet hoor, je hebt makkelijk praten nu je nog jong bent, je hebt geen idee hoe het is om al 80 jaar te zijn, je hersens worden gewoon levensmoe lijkt mij, je ontwikkeld je nu toch ook steeds verder, of doe je buiten nog steeds aan belletje trekken... Je interesses worden steeds minder, je raakt op alles uitgekeken, noem maar op.

Stel dit hypothetisch eens voor, ik denk dat dan de denkende mens zich gaat onderscheiden. De verleiding om toch een keer dood te gaan zal bij deze groep enorm groot zijn.

Ik zou het eerlijk gezegd wel willen, zo'n eeuwig leven. Leven zonder deadline, verwezenlijken wat je wil, nken wat je kan, constant in de prime van je leven, etc... En dan gewoon een dikke kogel door je hersens jassen als je het allemaal wel gezien hebt.

Ik zou het eerlijk gezegd wel willen, zo'n eeuwig leven. Leven zonder deadline, verwezenlijken wat je wil, nken wat je kan, constant in de prime van je leven, etc... En dan gewoon een dikke kogel door je hersens jassen als je het allemaal wel gezien hebt.

Lol, dat zie ik meer zitten ja :D

Maar zoals ik al zei, jammer dat ik dan 20 jaar te vroeg ben geboren :(

---------- Toegevoegd om 22:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:43 ----------

Nee hoor er zitten ook goeie tussen hoor eerlijk waar :rolleyes:

Jij komt zeker nooit in contact met mensen van 80-100 jaar.

Zijn er zoveel wiens man/vrouw overleden is en het zelf echt niet meer kunnen trekken en niet verder willen.

Vaak hebben ze ook geen vrienden meer en kunnen bijna niets meer doen omdat hun lichaam het niet meer toemaakt.

Geen vrienden / geen hobby's / geen man / geen bezigheid.

Zo zijn er zovelen. Die willen allemaal heus wel dood.

En als je niet vroeg sterft is er ook een grote kans dat je ook zo word.
Je zal mss wel vrienden hebben maar die kunnen voor jou sterven.

Ik vind het net positief dat je ooit in een staduim komt dat de dood je niets meer uitmaakt.
Dus je moet er gewoon geen schrik voor hebben.

Jij komt zeker nooit in contact met mensen van 80-100 jaar.

Zijn er zoveel wiens man/vrouw overleden is en het zelf echt niet meer kunnen trekken en niet verder willen.

Vaak hebben ze ook geen vrienden meer en kunnen bijna niets meer doen omdat hun lichaam het niet meer toemaakt.

Geen vrienden / geen hobby's / geen man / geen bezigheid.

Zo zijn er zovelen. Die willen allemaal heus wel dood.

En als je niet vroeg sterft is er ook een grote kans dat je ook zo word.
Je zal mss wel vrienden hebben maar die kunnen voor jou sterven.

Ik vind het net positief dat je ooit in een staduim komt dat de dood je niets meer uitmaakt.
Dus je moet er gewoon geen schrik voor hebben.

Het leven moet idd wel verre van aangenaam zijn op die leeftijd als je al je vrienden, vrouw etc ziet aftakelen en sterven, echter heb ik wel een enorme schrik voor de dood:(.

Het leven moet idd wel verre van aangenaam zijn op die leeftijd als je al je vrienden, vrouw etc ziet aftakelen en sterven, echter heb ik wel een enorme schrik voor de dood:(.

Tegen die tijd ben je zo verdoofd dat je er niks van merkt, en als het gebeurd gebeurd het, je moet gewoon uit kijken dat je niet in de versnipperaar valt :D

Eewig leven is inderdaad mogelijk.Maar dan moet je vooral op celniveau gaan werken.
Op elk stukje dna zit een telomeer en bij elke celdeling word deze korter en korter.
Bij elke celdeling word de dna overgedragen,nu als de telomeer op is dan gaan er stukjes dna verloren bij de celdelingen.
Nu hebben wetenschappers ondertussen het gen gevonden dat voor veroudering zorgt.
Als ze deze gen uit kunnen schakelen dan gaan de cellen voor eeuwig blijven delen zonder er dna verloren gaat die nodig is om te leven.

ik zou het eerlijk gezegd wel willen, zo'n eeuwig leven. Leven zonder deadline, verwezenlijken wat je wil, nken wat je kan, constant in de prime van je leven, etc... en dan gewoon een dikke kogel door je hersens jassen als je het allemaal wel gezien hebt.

A-ha!

En dat dan de reanimatie-plicht er nog steeds is maar dan geavanceerder! :fuu:
Voor eeuwig in de cirkel van deze realiteit, dat zou echt mijn nachtmerrie zijn.

Terug
Naar boven