AndroidHealthClinic

Men's Physique van 10% naar 5/6%

nice done man resp!

---------- Toegevoegd om 15:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

watvoor dieet heb je eigenlijk gevolgd ? gewoon een klassieke cut of.. ?

• Topic Starter Topic Starter
nice done man resp!

---------- Toegevoegd om 15:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

watvoor dieet heb je eigenlijk gevolgd ? gewoon een klassieke cut of.. ?

bedankt :thumb:

Tijdje gedaan via een dieet wat ik gelezen hadin een artikel op bodybuilding.com. Waarom ik mijn carbs verlaagde tot ik op 50 gr per dag zat qua carbs. Laatste met een collega gekeken naar zijn schema en me carbs weer een klein stukje opgehoogd, maar over het algemeen gewoon rustig zakken in me carbs

Erg netjes! Succes :cool:

Jaloers op je tattoo haha, echt zieke vooruitgang!

hahaha ook een zetten :P

bedankt :thumb:

Tijdje gedaan via een dieet wat ik gelezen hadin een artikel op bodybuilding.com. Waarom ik mijn carbs verlaagde tot ik op 50 gr per dag zat qua carbs. Laatste met een collega gekeken naar zijn schema en me carbs weer een klein stukje opgehoogd, maar over het algemeen gewoon rustig zakken in me carbs

damn 50gr is wel weinig, energieloze tijd heb je gehad dan haha. voel me nu op 100gr kh al leeg, maarja.. je ziet het resultaat. :thumbsup:

Ja is ook echt weinig, voel me dan ook best focked op :P
maarja laatste 2 weken voor de flexcup maar eens kijken of dat nog weer nodig is. Heb dan 2 weken vakantie genomen dus kan ik lekker rustig aan doen :D

verschil tussen januari en nu :D 4 weken nog tot de flexcup

vergelijking.jpg

Huidige dieet:

5 dagen "normaal" en 2 dagen iets hoger in de carbs:

opstaan: 2caps bcaa + banaan

ontbijt:
-50gr havermout(hoge dag 80gr) halve portie whey, beetje cacao nibs, beetje kokos rasp met water(overnight oats mix)
-andere helft van de portie whey in de blender met water en een schepje tarwegraspoeder
-20 gr amandelen

tussendoor:
- 1 ei + 1 ei-eiwit
- 100 gr komkommer
- 1 EL olijfolie

Lunch:
200 gr broccoli of andere groente
200 gr vis
teentje knoflook + schepje sambal

pre workout:
25 gr bambix + 1 mandarijn.

intraworkout:
schep aminoX bsn + bruistablet vitamine c(action:P)

Post workout:
- gelijk een shake
- 50 gr zilvervliesrijst(hoge dagen 80gr)
- 200 gr groenten
- 200 gr vis

Avondsnack:
- 1 ei + 1 ei-eiwit
- 1 EL pindapasta (BF) of pindakaas

Voor het slapen:
- casseine shake
- 20 gr walnoten

Sups:
- bcaa caps van BF
- ahd van BPI
- multivit van BF
- glucosamine sulfaat van BF
- glutamine xs van Ronnie Coleman
- pre workout( heb er 4 staan :lick:)
- agmatine
- whey isolaat(XXL) en casseine (BF)
- ZMA van BF
- ressurect pm van Ronnie Coleman
- deze week beginnen met Lipo 6 black
- laatste week voor de wedstrijd Xpel van MPH voor het vochtafdrijven

Laatst bewerkt:
Weet je al met hoeveel man je in de klasse staat? Zal zeker 30 man zijn denk ik zo.

doe je ook cardio of niet? en waar zijn je carbs? :O

Laat even weten hoe die Lipo 6 black is, ik zit te overwegen om het ook te bestellen om naar de 8% te gaan. 6 is voor mij iets te extreem :D

Laat even weten hoe die Lipo 6 black is, ik zit te overwegen om het ook te bestellen om naar de 8% te gaan. 6 is voor mij iets te extreem :D

gebruik hem nu de 2e dag, voel me er wel lekker bij. Verder geen gekke dingen zoals rare hartslag of van die zweetuitbraken. maar zal volgende week nog even wat posten erover ;)

sta je al op6%? en moet je niet droger staan dan 6 btw? ik zit al richting 5 nu maar doe dan ook andere klasse dan jij doet natuurlijk

sta je al op6%? en moet je niet droger staan dan 6 btw? ik zit al richting 5 nu maar doe dan ook andere klasse dan jij doet natuurlijk

ik heb nog niet gemeten maar ik gok zelf op 6/7%, maar hou voor mijn gevoel best nog wat vocht vast op de een of andere manier :treuren:
dus hopen dat ik dat er nog net afkrijg wat vochtafdrijven en dan zien we het 6/7 december wel:P

maar merk toch wel dat het handig is om voor een wedstrijd een begeleider te hebben. Als ik volgend jaar weer een wedstrijd wil doen ga ik wel begeleiding zoeken de laatste 3 maanden ofzo

Laatste weken minder zoutinname, en laatste dagen/uren zelfs geen water drinken.

Hier hoor ik ook wel een goede verhalen over, behalve van mensen die dit proberen terwijl ze nog boven de 10% staan maar is logisch. Suc6
http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/vochtafdrijvers/now-foods/water-out/?sqr=water out&

krijg al redelijk weinig zout binnen. Ben wel de laatste 3 dagen van plan om keto te gaan.
En ga de laatste week a 10 dagen met Xpel van MHP proberen wat vocht af te drijven en qua drinken, wil wel minimaal 0,5 tot 1 L water blijven drinken:P

Heb er niet veel verstand van hoor, maar kom je met helemaal keto niet te plat over? Ik voelde mezelf altijd zo plat met keto

Heb er niet veel verstand van hoor, maar kom je met helemaal keto niet te plat over? Ik voelde mezelf altijd zo plat met keto

Ik wacht ook even af hoe ik er dan bij sta en hoe de Xpel aanslaat. Als het niet nodig is doe ik het het niet en voor de wedstrijd rustig loaden dan vul je weer op voor dat je het podium opstapt(hoop ik) :P

Terug
Naar boven