drumbell
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 979
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nice done man resp!
---------- Toegevoegd om 15:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------
watvoor dieet heb je eigenlijk gevolgd ? gewoon een klassieke cut of.. ?
bedankt
Tijdje gedaan via een dieet wat ik gelezen hadin een artikel op bodybuilding.com. Waarom ik mijn carbs verlaagde tot ik op 50 gr per dag zat qua carbs. Laatste met een collega gekeken naar zijn schema en me carbs weer een klein stukje opgehoogd, maar over het algemeen gewoon rustig zakken in me carbs
)
)Weet je al met hoeveel man je in de klasse staat? Zal zeker 30 man zijn denk ik zo.

Wengstertje doe je ook cardio of niet? en waar zijn je carbs? :O
lage intensiteit.Laat even weten hoe die Lipo 6 black is, ik zit te overwegen om het ook te bestellen om naar de 8% te gaan. 6 is voor mij iets te extreem![]()

sta je al op6%? en moet je niet droger staan dan 6 btw? ik zit al richting 5 nu maar doe dan ook andere klasse dan jij doet natuurlijk

Laatste weken minder zoutinname, en laatste dagen/uren zelfs geen water drinken.
Hier hoor ik ook wel een goede verhalen over, behalve van mensen die dit proberen terwijl ze nog boven de 10% staan maar is logisch. Suc6
http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/vochtafdrijvers/now-foods/water-out/?sqr=water out&

Heb er niet veel verstand van hoor, maar kom je met helemaal keto niet te plat over? Ik voelde mezelf altijd zo plat met keto