MuscleMeat

mensen in hun eerste kuurtje

dareal

Ripped Bodybuilder
Waardering
25
ik zie vaak dat mensen in hun eerste kuur toch maar 250 mg test pakken of 500, tuurlijk is dit normaal.

Echter in je eerste kuur knal je het hardste, en daarom vind ik, waarom zal je het niet gelijk goed doen, ik ken een maatje die gebruikte in zijn eerste kuur 1250 mg sust in de week??? eerst vond ik het waanzin maar nadat ik zag dat hij van de 85 naar de 110 ging vond ik het ineens zon gek idee niet meer:eek:

Oke hij hield wat vocht vast maar 25 kilo vond ik een hoop, ik zeg absoluut niet dat mensen dit moeten doen in hun eerste kuur maar 250mg vind ik echt te weinig, doe het gelijk goed en zet gewoon 500 mg test

Ik ben met je eens dat 250 te weinig is, maar 1250 voor de eerste kuur is echt te.
Want de volgende keer als hij vrij snel erna wilt knallen moet hij weer omhoog

Ik zie genoeg mensen die eerste kuur 10-15 KG pakken op 500 MG

ja heb ej wel gelijk in maar niet iedereen zal dit natuurlijk pakken als i1 kuur, dit weet je pas achteraf.
stel nou die maat van je "maar" naar de 95 was gegaan en dus maar 10 kilo had gepakt op die dosering.
dan was dat erg sonde geweest want de volgende keer zal hij weer minimaal deze dosering moeten nemen voor wat resultaat.
een vriend van me weegt nu 98 kilo bij 1,80 en gaat als 1e kuur op 1000 mg test enanathe zitten als 1e kuur, als hij 85 had gewogen had ik het hem sterk afgeraden.
je vriend heeft dus veel geluk gehad dat ie zoveel heeft gepakt maar het is eigenlijk niet erg slim geweest en zou het zeker niemand aanraden.

ik ben 15kg bijgekomen op 500mg sust en 30mg dbol

25 kg in 1 kuurtje , dan kan je jezelf toch niet goed meer voelen ?

Flinke scheuren dan toch onder zen armen enzo denk ik .

25 kg is echt extreem veel. Hoeveel heeft hij ervan overgehouden?

wedden dat ie de helft weer verliest :rolleyes:

Zou dit een goede eerste kuur kunnen zijn...

[Link niet meer beschikbaar]

...duurd 3 maanden.

Eddy™ zei:

Zou dit een goede eerste kuur kunnen zijn...

...duurd 3 maanden.

Ik weet niet wat je doel is, maar als je veel geld kwijt wilt zijn en je wilt jezelf kapot maken dan is dit een topper.

• Topic Starter Topic Starter
nope is iets van 5 kilo verloren ;)

pat21 zei:
Ik weet niet wat je doel is, maar als je veel geld kwijt wilt zijn en je wilt jezelf kapot maken dan is dit een topper.
Duur is het niet;

1 potje dbol (100tab), 1 potje novadex...

en het is 'maar' 30mg per dag...

het is opzich toch een Dianabol only kuur, met een nakuur Novadex?
of zie ik dat nu zo verkeerd.

please give me advice...

Zeker niet doen. Orals moet je niet langer nemen dan een week of 5/6 Het is gewoon erg belastend voor je lever. Daarnaast levert het je te weinig op behalve een hoop vocht en een hoge bloeddruk. Je kan het gebruiken als kickstart in een kuur met injects. Bijvoorbeeld voor een week of 3/4.

pat21 zei:
Zeker niet doen. Orals moet je niet langer nemen dan een week of 5/6 Het is gewoon erg belastend voor je lever. Daarnaast levert het je te weinig op behalve een hoop vocht en een hoge bloeddruk. Je kan het gebruiken als kickstart in een kuur met injects. Bijvoorbeeld voor een week of 3/4.
Thanks, ik ga op 1 Juli dan maar gelijk met 30mg Dianabol van start, met de Novadex bij de hand.
die doe ik 6 weken, en zal de resultaten posten.
dus geen nakuur?
wel die Milk Thistle natijd toch?

Daar zijn de meningen ook over verdeelt, maar je kan er mariadistel achteraan nemen inderdaad. Wil je meer info kijk dan in de juiste sectie op dit board en open daar anders je eigen topic ff.

Denk dat je teleurgestelt raakt van de resultaten. 30mg is sowieso niet zoveel

Eddy™ zei:
Thanks, ik ga op 1 Juli dan maar gelijk met 30mg Dianabol van start, met de Novadex bij de hand.
die doe ik 6 weken, en zal de resultaten posten.
dus geen nakuur?
wel die Milk Thistle natijd toch?

Waarom geen inject?

Heheh...hoef je niet met mij af te spreken hoor.

Ik vroeg het me af.

haha, maar is sus zo te horen aan de reacties cker 1 van de allergrootste massakuren?..

Dat sust een van de grootste massakuren is, maar dat is niet waar

Terug
Naar boven