- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pff mn eerste kuurtje was ook sust...wat was dat toen lekker..kon niet meer stoppen, begon met 500 en halverwege naar 875 gegaan dit voor een week of 10....en nu vraag ik mezelf wel eens af waarom ik van alles zoveel nodig heb voor een gewenst resultaat..i wonder..dareal zei:ik zie vaak dat mensen in hun eerste kuur toch maar 250 mg test pakken of 500, tuurlijk is dit normaal.
Echter in je eerste kuur knal je het hardste, en daarom vind ik, waarom zal je het niet gelijk goed doen, ik ken een maatje die gebruikte in zijn eerste kuur 1250 mg sust in de weekeerst vond ik het waanzin maar nadat ik zag dat hij van de 85 naar de 110 ging vond ik het ineens zon gek idee niet meer
![]()
Oke hij hield wat vocht vast maar 25 kilo vond ik een hoop, ik zeg absoluut niet dat mensen dit moeten doen in hun eerste kuur maar 250mg vind ik echt te weinig, doe het gelijk goed en zet gewoon 500 mg test
pat21 zei:Dat sust een van de grootste massakuren is, maar dat is niet waar
klaas zei:pff mn eerste kuurtje was ook sust...wat was dat toen lekker..kon niet meer stoppen, begon met 500 en halverwege naar 875 gegaan dit voor een week of 10....en nu vraag ik mezelf wel eens af waarom ik van alles zoveel nodig heb voor een gewenst resultaat..i wonder..

Bravo2 zei:wat dan wel test deca?? (ben aan het orienteren voor als ik 21 ben)
pat21 zei:Zeker niet doen. Orals moet je niet langer nemen dan een week of 5/6 Het is gewoon erg belastend voor je lever. Daarnaast levert het je te weinig op behalve een hoop vocht en een hoge bloeddruk. Je kan het gebruiken als kickstart in een kuur met injects. Bijvoorbeeld voor een week of 3/4.
Beast N°1 zei:mijn maat deed
1-8: 400 deca
1-4: winny tabs 50mg/dag
4-8; winny inject 50mg om de dag
pakte 16kg , en benchte + 45kg
hield er 10 van en de helft van de bijgekomen kracht
?Dr. Worf zei:De belastbaarheid is wel erg overdreven.. Het zijn idd geen smarties maar toxiteit van orals word zwaar overtrokken..
Bravo2 zei:wat dan wel test deca?? (ben aan het orienteren voor als ik 21 ben)