MuscleMeat

MENT (Trestolone)

Bezoekers in dit topic

Persoonlijk vind ik het wel een lekker spulletje. Normaal gesproken heb ik altijd oestrogene problemen, vreemd genoeg met deze ment nergens last van.

Ik zit er nu op, en zet 50mg eod. Denk dat het bij 50-100mg ed wel echt een potent middel is


100mg per dag is echt wel een zieke dosis.
 
Ik vind het echt een super product bijna net zo sterk als tren a
maar dan zonder side effects
Ik deed 50mg ed met een insuline spuitje
En 100mg test prop eod

Volgens mij is Hardcore labs ook de enigste die het heeft het is het proberen waard.
 
Sssht die zooi is bijna nergens te krijgen :roflol: kan er ook pas net aan komen, binnenkort eens proberen #yolo
 
Ik vind het echt een super product bijna net zo sterk als tren a
maar dan zonder side effects
Ik deed 50mg ed met een insuline spuitje
En 100mg test prop eod

Volgens mij is Hardcore labs ook de enigste die het heeft het is het proberen waard.

Nee, is niet de enige.
 
Ik ken minstens 5 merken die het hebben, zo exclusief is het allemaal niet als je een beetje verder kijkt dan Nederland.
 
Ik ken minstens 5 merken die het hebben, zo exclusief is het allemaal niet als je een beetje verder kijkt dan Nederland.

:o en dan word t straks afgepakt door de douane
 
Ik ken minstens 5 merken die het hebben, zo exclusief is het allemaal niet als je een beetje verder kijkt dan Nederland.

Kan nu ook aan ment/ trestolone komen van een merk dichter bij huis. Ga het voor de zomer gebruiken, erg benieuwd naar het resultaat.
 
Back
Naar boven