MuscleMeat

Merciless Tide

Lennart010

Huge Freak
Waardering
608
Lengte
1m96
Massa
99kg
--

Hallo,

Ik doe nu bill star jwt
Het begint hier http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/merciless-tide-256823/index5.html#post5345855

Ik moest van te voren maxes invoeren maar dat heb ik onder mn 5RM gedaan zodat ik deze cycle zeker ga halen.

Squat 5x90
Bench 5x55
BB row 5x50
Press 5x30
Deadlift 5x80

In weke 4 zou ik dan op deze getallen moeten zitten en in week 12

Squat 5x107,5
Bench 5x62,5
BB row 5x60
Press 5x37,5
Deadlift 5x100

Als assistance doe ik: Weighted situps, weighted hypers, chins, JM press, BB curls en ez bar triceps extension.
Eigenlijk zou ik dips moeten doen maar dat kan mijn schouder gewoonweg niet en JM press is dan een prima alternatief.

Het schema is 3x per week dus heeft dus deze opzet

Maandag - heavy
Squat 5x5
Bench 5x5
Row 5x5
2 setjes weighted hypers
4 setjes weighted situps

Woensdag - light

Squat 4x5
MP 4x5
Deadlift 4x5
3 setjes chins
3 setjes situps

Vrijdag - medium

Squat 3x5+1x3+1x8
Bench 3x5+1x3+1x8
Row 3x5+1x3+1x8
3 setjes JM press
3 setjes BB curl
3 setjes triceps extension

Laatst bewerkt:
Jij weet ook niet wat je wilt he... 'Normale trainingen ipv explosief gezeur', hoe bedoel je dat precies? Ga je toch maar niet voor kracht?

• Topic Starter Topic Starter
Jij weet ook niet wat je wilt he... 'Normale trainingen ipv explosief gezeur', hoe bedoel je dat precies? Ga je toch maar niet voor kracht?

Nee vervelend is dat he.. gelukkig is me opleiding wel iets waar ik goed voor hebt gekozen maargoed.
Ik heb een poosje explosief getraind dus high pulls, drop snatches en cleans, maar dat beviel me toch niet echt dus ga weer terug naar de basis. Wil gewoon een sterke basis krijgen.

Dus ga gewoon omstebeurten:

SQ 3x5
BP 3x5
DL 3x5
triceps + abs/core 3x8

SQ 3x5
PP 3x5
ROW 3x5
chins + abs/core 3x8

Dat is denk het enige wat ik nodig heb ipv al die isolatie shit.

Ik wil wel voor kracht gaan maar eerder een basis opbouwen voordat ik nog lager in reps ga en hogere gewichten ;)

Ok... Terug naar de basis lijkt me een goed idee! Had je een tijdje niet getraind omdat je het te druk had met school? Iig succes!

Ok... Terug naar de basis lijkt me een goed idee! Had je een tijdje niet getraind omdat je het te druk had met school? Iig succes!

Nee, het werd inderdaad wat onregelmatig ja. Heb het nogsteeds erg druk elke keer, tentamens komen er ook weer aan en veel opdrachten moeten ingeleverd worden.
Probeer als doel nu gewoon elke week drie keer te gaan, maar als dat niet lukt is er ook geen man overboord hoor ;) school heeft gewoon meer prioriteit.

Yeah! Len is back in town!:D

Welkom terug Lennart - veel succes met de komende trainingen.

Probeer toch al je trainingen per week te halen en niet opgeven! :)

Moest snel even trainen

Squat
5x50
5x70
5x70
5x50
- wilde even m'n gevoel op de squat terughalen dus snel even wat setjes gedraaid, voelde ouderwets lekker

Pushpress
5x40
1x50
1x50
5x45
5x40
- leeg

Row
5x40
5x50
5x50
- Lekker

Snel naar huis.

3 x per week moet lukken , met zo'n training ben je binnen 25 min klaar denk ik ;)

succes weer 010

3 x per week moet lukken , met zo'n training ben je binnen 25 min klaar denk ik ;)

succes weer 010

Jup.. net ernstig gebulkt bij de KFC.. 18 hotwings, friet en cola erbij. Was eigenlijk een bak voor twee personen maar dat zag ik pas toen ik het besteld had :D nu een lekker bodempje.

Squat
5x85
5x85
5x80
- dacht eerst dat er 75 op de bar zat maar bleek 85 te zijn.. vond het al gek dat ik geen epic speed had

Benchpress
5x50
5x50 PAUSED
5x52.5
Allemaal easy

Deadlift
5x60
5x70
5x80
Deadlift blijft me zwakste maar komt vanzelf is niet gemakkelijk als je zo lang bent.

3x8xtricepspushdowns
3x8xcablecurl
3x8xstanding ab pulldown

Leuk geweest.

Deads en squats zuigen echt hard met jou lengte volgens mij..:eek:

Squat
5x85
5x85
5x80
- dacht eerst dat er 75 op de bar zat maar bleek 85 te zijn.. vond het al gek dat ik geen epic speed had

Benchpress
5x50
5x50 PAUSED
5x52.5
Allemaal easy

Deadlift
5x60
5x70
5x80
Deadlift blijft me zwakste maar komt vanzelf is niet gemakkelijk als je zo lang bent.

wissel anders af en toe eens af met rackpulls - sta je iets hoger - kan je weer wat meer pakken :)

3x8xtricepspushdowns
3x8xcablecurl
3x8xstanding ab pulldown

Leuk geweest.

very nice

Gewoon geduldig blijven knallen, heb nergens last van en zit goed in me vel.
Vandaag wordt het geen trainen meer.. ben al vanaf half 5 vanochtend op, net van 6 tot 3 gewerkt en m'n energie is een beetje op.
Hoewel ik net weer monsterlijk gebulkt heb ga ik niet meer trainen, morgen moet ik weer van 6 tot 3 werken dus weer half 5 eruit dus kan dan ook niet trainen.

Maandag weer :)

http://www.youtube.com/watch?v=A4SYcoVyW34

Een video om het nog een beetje brutaal te houden.

Speed Squat
eerst wat opgewarmd met full squats daarna gewoon naar normale squats gegaan
5x60
5x60
5x60
5x60
5x60

Pushpress
5x45
5x45
3x47,5+ 3 close fails.. ben gewoon te bang om snel mn hoofd eronder te steken

Rows
5x47.5
5x47.5
5x47,5
- easy

Shovel lift - links en rechts apart uitgevoerd.
5x25
5x25
5x25

DB Curls + Triceps extensions, Pushdowns.

Speed squats zijn goed - binnenkort eens opzoeken wat shovel lifts zijn. :)

Beetje thuis wat core getraind.. niet te veel doen wil zaterdag vers bij RPB trainen

Terug
Naar boven