Fitness Seller

Merkkleding

Ik koop altijd van die Hilfiger, RalphLaurenshit. Doe het eigenlijk om het mijzelf gemakkelijk te maken. Bij ons heb je zo'n winkel waar ze alleen maar dat hebben, dus moet maar 1 winkel doen en in nog geen uur tijd heb ik mijn gerief en kan ik weer verder voor een goede 6 maand.

Het zijn allemaal uit een faillissement,wij kopen vaak kleren op uit de faillissement van winkels,
dat kan van alles zijn.De ene keer zijn het kleren andere keer elektronica en vaak partijen uit drogisterijen.verder heb ik ook babykleding(allemaal
merk)
zal wel een foto maken van alle kleren

shit man die onderbroeken gewoon bij score van calvin klein of BB ofzo die zijn ****ing duur

20 euro ps like what the **** is that crap

je kan me een pm sturen,dan hou ik je op de hoogte met wat ik krijg,krijg regelmatig restpartijen binnen.
bijv scheermesjes of parfums.
alles origineel

Kleding uit de handel is altijd nep boyz, remember that.

Kleding uit de handel is altijd nep boyz, remember that.
zeg jij,
veel is nep ja niet alles,en een echte kenner ziet het wel.
verder is de prijs er ook wel naar als je orginele kleding uit de handel koopt
denk niet dat ik 90 euro zou vragen voor een neppe D&G riem bijvoorbeeld;)
de kleding die ik verkoop is niet goedkoop.de echte dure merken dan,

haha
shiit
wat voor kleding zoek je?
welke prijs ong
ik heb kleren
orgineel van le mans en van barrows herenmode
overhemden shirt enz enz

en schoenen ;)
dan heb ik het over ORGINELE kleding
niet net als die kongolezen die kleren en parfum verkopen en zeggen dat ze orgineel zijn

mensen die fake shit verkopen zeggen ALTIJD dat ze ORIGINELE shit hebben

Zolang het maar een goeie kwaliteit heeft

Dat is het dus nooit, het is gewoon zelfgemaakte teringzooi met een merklogo erop, dan kan je nog beter in iets van de C&A lopen, of gewoon iets meer uitgeven aan een echt merk kleding stuk wat jaren mee gaat en waar je niet mee voor lul loopt.

zeg jij,
veel is nep ja niet alles,en een echte kenner ziet het wel.
verder is de prijs er ook wel naar als je orginele kleding uit de handel koopt
denk niet dat ik 90 euro zou vragen voor een neppe D&G riem bijvoorbeeld;)
de kleding die ik verkoop is niet goedkoop.de echte dure merken dan,

Alles uit de handel is nep, klaar.

Dat is het dus nooit, het is gewoon zelfgemaakte teringzooi met een merklogo erop, dan kan je nog beter in iets van de C&A lopen, of gewoon iets meer uitgeven aan een echt merk kleding stuk wat jaren mee gaat en waar je niet mee voor lul loopt.

Alles uit de handel is nep, klaar.

ewa van vrachtwagen gevallen jwtz

Indd, prijskaartje zit er zelfs nog aan!
gast,als je geen verstand van kleding hebt praat dan geen onzin en meng je niet in het gesprek.
alle kaartjes van de winkel zitten en nog aan,en heb al eerder verteld hoe dit komt
de kleren komen rechtstreekt uit de winkel.
je hebt de kleren niet eens gezien en je praat maar wat raak.

gast,als je geen verstand van kleding hebt praat dan geen onzin en meng je niet in het gesprek.
alle kaartjes van de winkel zitten en nog aan,en heb al eerder verteld hoe dit komt
de kleren komen rechtstreekt uit de winkel.
je hebt de kleren niet eens gezien en je praat maar wat raak.

Een typisch verhaal wat ik al 30x gehoord heb in mn leven en elke keer blijkt het toch nep te zijn. Natuurlijk zeg je niet over je eigen kleding dat het nep is, je moet het immers verkopen en er zijn heus genoeg mensen die er intrappen.

Maar laat maar een paar foto's zien, ik ben benieuwd.

Terug
Naar boven