Fitness Seller

Met trendflow begonnen

Real BPP

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
14
Lengte
1m90
Massa
105kg
Vetpercentage
9%
Sinds vorige week ben ik met trendflow begonnen en ik wil hier globaal mijn ervaringen melden.
Dit is mijn plan: 12 weken lang elke dag 3 ml; daarna 4 weken nolva 20 mg.
Na een week merk ik vooralsnog niks....

Achtergrond: 27 jaar serieuze trainingservaring, geen eerdere kuren.
Doel: paar kilo massa erbij. De laatste jaren is de groei miniem met hooguit een paar honderd gram spiergroei per jaar.

Mijn eerste probleem heb ik al met de dosering.... Ik dacht naïef dat 1 pompje 1 ml zou zijn. Dat werd nog eens bevestigd toen ik de inhoud van 1 pompje in een syring van 1ml kreeg. Beetje geknoei weliswaar want de substantie die eruit komt is niet mooi 1 net geheel. Nu na 1 week is de tube echter al meer dan een derde leeg. Grof geschat want het is niet heel goed te zien. Dat betekent dat ik minstens 33 ml in 7 dagen verbruikt heb. Flink overgedoseerd dus. Vanaf vandaag twee pompjes per dag. Dat zou volgens mijn bereiking dan wel 3 ml moeten zijn. Graag hoor ik ervaringen van anderen m.b.t. de dosering want helemaal zeker ben ik niet. Ik heb alle posts over trendflow op dit forum gelezen. Overige ervaringen hoor ik ook graag. Ik zal zo af en toe een update plaatsen.

Ok leuk. Ben benieuwd ;)

T zal mij benieuwen succes ermee

Kan je telkens met een spuitje 1ml optrekken (of is dit nog meer geknoei)?

Verder heb ik nog 2vraagjes:
*) Waarom geen inject (ben je gelijk van de issue met doseren vanaf)?
*) Als je elke dag 3ml inwrijft op een bepaalde plek, wordt deze dan na verloop van tijd niet geirriteerd of zo?

Suc6 iig.

Houd er rekening mee dat wanneer je precies 1 ml afmeet... je niet daadwerkelijk de dosering van die ene ml binnen krijgt.
Je injecteert die dosering immers niet (opname nagenoeg 100%) en slikt het ook niet als tablet (opname rond de 75%).

Dan moet je ook nog maar afwachten of je gel goed gedoseerd is, als hij in het slechtste geval ondergedoseerd is krijg je nog minder binnen.

In dit topic word er gesproken over een opneembaarheid van 30-60% wat betreft de gel (ligt natuurlijk ook aan de persoon die het smeert en waar je het smeert, smeert een persoon met hoog vet% het op z'n bierbuik, dan zal dat veel minder goed worden opgenomen dan wanneer iemand met een laag vet% het tussen schouder en borst smeert): http://forum.dutchbodybuilding.com/f17/testosterongel-trendflow-100ml-100mg-ml-212215/index3.html

Wat de daadwerkelijke algemene opneembaarheid is weet ik nu niet en heb nu niet de tijd om het op te zoeken, maar als we uit zouden gaan van 50%, dan heb jij dus uiteindelijk maar de helft van je overdosering genomen.

Mag jij verder rekenen. :)

elk pompje trendflow is 2ml. het beste kun je dit overpompen naar een ander (hersluitbaar) potje en dit dagelijks met een spuit zonder naald eruit halen . suc6

Houd er rekening mee dat wanneer je precies 1 ml afmeet... je niet daadwerkelijk de dosering van die ene ml binnen krijgt.
Je injecteert die dosering immers niet (opname nagenoeg 100%) en slikt het ook niet als tablet (opname rond de 75%).

Dan moet je ook nog maar afwachten of je gel goed gedoseerd is, als hij in het slechtste geval ondergedoseerd is krijg je nog minder binnen.

In dit topic word er gesproken over een opneembaarheid van 30-60% wat betreft de gel (ligt natuurlijk ook aan de persoon die het smeert en waar je het smeert, smeert een persoon met hoog vet% het op z'n bierbuik, dan zal dat veel minder goed worden opgenomen dan wanneer iemand met een laag vet% het tussen schouder en borst smeert): http://forum.dutchbodybuilding.com/f17/testosterongel-trendflow-100ml-100mg-ml-212215/index3.html

Wat de daadwerkelijke algemene opneembaarheid is weet ik nu niet en heb nu niet de tijd om het op te zoeken, maar als we uit zouden gaan van 50%, dan heb jij dus uiteindelijk maar de helft van je overdosering genomen.

Mag jij verder rekenen. :)

bij geen enkele gel is er een opname van 40%. dat bestaat niet. trendflow zal wel best een goed product zijn. ik heb het nog niet geprobeerd maar dat zal wel is gebeuren maar die praatjes over 40% opname die geloof ik niet.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom geen injecties? Omdat ik smeren makkelijker vind... Uiteindelijk kun je met smeren net zo veel testosteron binnenkrijgen als met injecties. De grote vraag is inderdaad: hoeveel moet je nou smeren om een equivalent aan injecties binnen te krijgen. Percentage opneembaarheid blijft de grote vraag. Ik gok op 30%.

Als 1 pompje 2 ml is heb ik dus dubbele dosis genomen van wat ik wilde. Ik kan dat ook bijna niet geloven. 1 pompje was in mijn lege spuitje 1 ml (ongeveer). Maar goed, ik ga even verder met twee pompjes per dag.

Nog geen irritatie op de binnenkant van mijn armen waar ik het smeer. Zodra dat gaat gebeuren ga ik elders smeren, bijvoorbeeld binnenkant knie en schouders. Mijn vel is flinterdun dus de opname zou gunstig moeten zijn....

Overigens merkte ik gisteravond bij het trainen dat de compound oefeningen iets makkelijker gingen dan normaal.

Heb die trendflow ook al geprobeerd, prima spul!
alleen... verdomd duur ivm injects.
Vind het makkelijker van die gel in een potje met deksel (nivea of zo) te pompen, dan kun je roeren en optrekken met een spuitje. pompje is crap. nooit geen twee keer hetzelfde.

Waarom geen injecties? Omdat ik smeren makkelijker vind... Uiteindelijk kun je met smeren net zo veel testosteron binnenkrijgen als met injecties. De grote vraag is inderdaad: hoeveel moet je nou smeren om een equivalent aan injecties binnen te krijgen. Percentage opneembaarheid blijft de grote vraag. Ik gok op 30%.

Als 1 pompje 2 ml is heb ik dus dubbele dosis genomen van wat ik wilde. Ik kan dat ook bijna niet geloven. 1 pompje was in mijn lege spuitje 1 ml (ongeveer). Maar goed, ik ga even verder met twee pompjes per dag.

Nog geen irritatie op de binnenkant van mijn armen waar ik het smeer. Zodra dat gaat gebeuren ga ik elders smeren, bijvoorbeeld binnenkant knie en schouders. Mijn vel is flinterdun dus de opname zou gunstig moeten zijn....

Overigens merkte ik gisteravond bij het trainen dat de compound oefeningen iets makkelijker gingen dan normaal.

Hoezo 30%? Hoe kun je nu gokken dat het 30% zou zijn? Wat zijn je criteria? Ik baseer mij gewoon op andere gels die door de farmaceuticabedrijven worden gemaakt. Daar wordt 10% van opgenomen en wees er maar zeker van dat zij de beste formule ivm opneembaarheid handhaven. Waarom zou een generiek product dat beter kunnen? Leg mij dat is uit. Gaan zij er nog meer alcohol in stoppen zodat je porieën nog meer gaan openstaan?

Wat de opneembaarheid is blijft onduidelijk. De 30% gok ik aan de hand van ervaringen van anderen. Natuurlijk zou het ook zo maar 10% kunnen zijn. Maar in verband met de te bepalen hoeveelheid moet ik toch een percentage aanhouden.

Als belangrijkste nadeel wordt genoemd dat het veel duurder is dan injecteren. Dat klopt zeker, maar het verschilt natuurlijk per persoon wat men ervoor over heeft, dus dat hoeft geen issue te zijn.

Na 10 weken trendflow-kuur hier ene korte update.

Het belangrijkste: ik ben inderdaad zwaarder geworden, ongeveer 2-3 kilo. Mijn vetpercentage is niet gestegen, in de spiegel zie ik er iets buffer uit.
Wat dat betreft voldoet de kuur wel aan de objectieve verwachtingen. Echter stiekem had ik wel meer verwacht. Het is niet zo dat men ineens kan zien dat ik flink gegroeid ben. Oorzaak is waarschijnlijk de opneembaarheid. Zoals eerder gezegd zal de opneembaarheid niet heel groot zijn. Qua kracht ben ik nauwelijks iets vooruit gegaan. Alleen na een paar weken kon ik op de grote oefeningen iets zwaarder gaan.

Ik merkte één groot nadeel: ik ben aan het eind van de avond moeeee. Regelmatig val ik direct na de training (ongewenst) in slaap. Vervolgens kom ik 's ochtends nauwelijks mijn bed uit. 8 uur slaap voldoet gewoonweg niet.

Een ander nadeel blijft de dosering. Uiteindelijk blijkt bijna twee pompjes 3 ml te zijn. Althans, bij bijna twee pompjes doe ik een maand met een tube. Ook de verdeling binnen een tube is niet goed. De eerste dagen komt er alleen maar dunne smurrie uit (ik vermoed de middelen die zorgen voor een snellere opneembaarheid) en daarna pas de wat dikkere substantie (ik vermoed de test).

Het voordeel is het gemak, elke dag de binnenkant van de armen insmeren is zo gebeurd. Ik heb geen irritatie gemerkt.

Ik moet nog twee weken, maar mijn voorzichtige conclusie is dat trendflow gemakkelijk is in gebruik en het wel werkt, mits de verwachtingen niet te hooggespannen zijn. Daarnaast is het relatief duur. Aan te raden voor mensen die niet willen injecteren en die voor de kleine massawinst gaan.

Als nakuur neem ik 4 weken clomid 20 mg. Ik start hierma de dag na de laatste trendflow. Ik neem toch aan dat dat het juiste tijdstip is?

Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het wel (liever niet via PM).

Heb je nog bijwerkingen gehad?

Zoveel geld uitgeven en geen krachtwinst en maar 3kg aankomen.

Geen interresant goedje dus..

Zoveel geld uitgeven en geen krachtwinst en maar 3kg aankomen.

Geen interresant goedje dus..

Dat blijft wat mij betreft nog de vraag. Omdat ik al 27 serieus train zou het kunnen zijn dat ik met een andere kuur net zo veel of minder zou winnen. Ik zit immers dichter bij mijn natuurlijke max dan iemand die bijvoorbeeld 5 of 10 jaar traint. Er zullen weinig mensen zijn die pas na 27 jaar gaan kuren dus vergelijken is moeilijk. Tenzij ik zelf een andere kuur ga doen maar die kans acht ik klein haha

Ik wou een maand geleden trendflow proberen om zelf te ervaren of het product goed werkt want ik weet ook dat diegenen die het op het board getest hebben niet objectief zijn vermits zij de persoon kennen die het maakt. Ik heb dit maar dan via internet besteld bij de enigste site die het verkoopt. Ik heb na betaling echter nooit een pakje ontvangen. Als ik nu de ervaring van Real BPP lees, weet ik waarom. Waarschijnlijk nooit opgestuurd omdat die gast goed wist dat ik als kritisch persoon zijn product niet in de hemel zou prijzen. Hij zou dan waarschijnlijk veel toekomstige klanten verliezen. Hij kon mij een week na verzending zelfs niet eens het nr van de aangetekende zending geven. Dat zegt genoeg. Ik ben wel mijn geld kwijt maar weet nu ook dat het toch een miskoop zou geweest zijn. Ik heb dat verhaaltje van 40% opname nooit geloofd omdat ik via vertrouwelijke bron weet dat dit niet mogelijk is. Eigenlijk goed dat dit gebeurd is. Ik wou toch enkel gel gebruiken en niet meer spuiten. Ik ben nu hierdoor weer een tijdje naturel en voel mij op alle gebied goed en ga het zo houden. Een goede raad. Als je iets koopt, doe het dan bij gasten die niet anoniem blijven. Daar heb ik nooit problemen mee gehad. 't Is de tweede keer dat ik bij een Nederlandse website bestel (deze keer toevallig omdat niemand anders trendflow verkoopt) en bedrogen ben. Laat je niet vangen want voor je je geld opgestuurd hebt, zijn ze vriendelijk, behulpzaam en krijg je steeds antwoorden op je vragen.

---------- Post toegevoegd Tue 9 Oct 2012 om 11:54 ----------

Behalve de moeheid geen bijwerkingen op dit moment. Ik had me verheugd op een hoger libido, maar helaas :p
Kenmerken die je met echte testosterongel niet hebt. Integendeel ze dienen juist om het tegenovergestelde te doen.

Bedankt voor de info skydirk.

Ik wou een maand geleden trendflow proberen om zelf te ervaren of het product goed werkt want ik weet ook dat diegenen die het op het board getest hebben niet objectief zijn vermits zij de persoon kennen die het maakt. Ik heb dit maar dan via internet besteld bij de enigste site die het verkoopt. Ik heb na betaling echter nooit een pakje ontvangen. Als ik nu de ervaring van Real BPP lees, weet ik waarom. Waarschijnlijk nooit opgestuurd omdat die gast goed wist dat ik als kritisch persoon zijn product niet in de hemel zou prijzen. Hij zou dan waarschijnlijk veel toekomstige klanten verliezen. Hij kon mij een week na verzending zelfs niet eens het nr van de aangetekende zending geven. Dat zegt genoeg. Ik ben wel mijn geld kwijt maar weet nu ook dat het toch een miskoop zou geweest zijn. Ik heb dat verhaaltje van 40% opname nooit geloofd omdat ik via vertrouwelijke bron weet dat dit niet mogelijk is. Eigenlijk goed dat dit gebeurd is. Ik wou toch enkel gel gebruiken en niet meer spuiten. Ik ben nu hierdoor weer een tijdje naturel en voel mij op alle gebied goed en ga het zo houden. Een goede raad. Als je iets koopt, doe het dan bij gasten die niet anoniem blijven. Daar heb ik nooit problemen mee gehad. 't Is de tweede keer dat ik bij een Nederlandse website bestel (deze keer toevallig omdat niemand anders trendflow verkoopt) en bedrogen ben. Laat je niet vangen want voor je je geld opgestuurd hebt, zijn ze vriendelijk, behulpzaam en krijg je steeds antwoorden op je vragen.

---------- Post toegevoegd Tue 9 Oct 2012 om 11:54 ----------

Kenmerken die je met echte testosterongel niet hebt. Integendeel ze dienen juist om het tegenovergestelde te doen.

That's bad. Maar hoe hadden de mensen achter de website kunnen weten dat jij de kritische persoon bent van dit board? Ik heb de trendflow niet besteld via de enige site die je krijgt via google, maar via via zeg maar. Bij mij duurde het vele weken voordat ik het kreeg, dus wie weet ontvang je het alsnog....

Terug
Naar boven