MuscleMeat

Met trendflow begonnen

That's bad. Maar hoe hadden de mensen achter de website kunnen weten dat jij de kritische persoon bent van dit board? Ik heb de trendflow niet besteld via de enige site die je krijgt via google, maar via via zeg maar. Bij mij duurde het vele weken voordat ik het kreeg, dus wie weet ontvang je het alsnog....

Omdat ik voor de bestelling met hem een paar keer over en weer gemaild had over de bestelling die ik zou willen doen. Hij heeft mij toen gevraagd of ik Skydirk van op het forum was en waarom ik plots interesse had om trendflow te bestellen vermits ik altijd geschreven had dat het niet kon zijn dat 40% van de testosteron opgenomen wordt.

Omdat ik voor de bestelling met hem een paar keer over en weer gemaild had over de bestelling die ik zou willen doen. Hij heeft mij toen gevraagd of ik Skydirk van op het forum was en waarom ik plots interesse had om trendflow te bestellen vermits ik altijd geschreven had dat het niet kon zijn dat 40% van de testosteron opgenomen wordt.

Skydirk kritisch ??? Komaan zeg... ;-))

Ik las net dat je al een tijdje off bent en dat je je er beter bij voelt ???
Kan dit enkel bevestigen man, is nu iets meer dan een jaar geleden bij mij !!

Wat is eigenlijk voornamelijk de reden om dit te gebruiken?
Niet hoeven te injecteren?....................
Als je 1 keer hebt geïnjecteerd, baal je waarschijnlijk ontzettend dat je er zo moeilijk over deed en je geld hebt weggegooid aan die gels.

Wat je zegt over je natuurlijke max na 27 jaar trainen en daarom denken niet hard te zijn gegaan, is onzin. Alles wat je beschrijft klinkt alsof je gewoon geen/amper exogene test binnen hebt gekregen, juist als je test zou injecteren zou je knetterhard gaan de eerste keer joh en je libido zou je waarschijnlijk gek van worden.

Toch raar, wat is nou slechtere reclame? Dat een product niet werkt, of dat iemand niet levert. Laten we eerlijk wezen 90% van de producten van een supp shop doen ook geen reet.
Mogelijk dus dat ze nooit leveren?

Toch raar, wat is nou slechtere reclame? Dat een product niet werkt, of dat iemand niet levert. Laten we eerlijk wezen 90% van de producten van een supp shop doen ook geen reet.
Mogelijk dus dat ze nooit leveren?

Kan wel zijn maar ik zie geen andere reden. Als iemand een week nadat hij het pakje gepost heeft al geen track en trace nummer meer kan geven en voor de bestelling duidelijk geschreven heeft dat hij enkel aangetekend verstuurd omdat hij dan de verzending kan opvolgen, dan is er toch iets niet pluis.

Kan wel zijn maar ik zie geen andere reden. Als iemand een week nadat hij het pakje gepost heeft al geen track en trace nummer meer kan geven en voor de bestelling duidelijk geschreven heeft dat hij enkel aangetekend verstuurd omdat hij dan de verzending kan opvolgen, dan is er toch iets niet pluis.

Niet mee verder gegaan? Of heb je jegeld retour ontvangen ?

Jij hebt het zeker besteld bij de Nederlandse site die je tegenkomt op google als je 'trendflow' intikt op de eerste pagina?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Wat is eigenlijk voornamelijk de reden om dit te gebruiken?
Niet hoeven te injecteren?....................
Als je 1 keer hebt geïnjecteerd, baal je waarschijnlijk ontzettend dat je er zo moeilijk over deed en je geld hebt weggegooid aan die gels.

Wat je zegt over je natuurlijke max na 27 jaar trainen en daarom denken niet hard te zijn gegaan, is onzin. Alles wat je beschrijft klinkt alsof je gewoon geen/amper exogene test binnen hebt gekregen, juist als je test zou injecteren zou je knetterhard gaan de eerste keer joh en je libido zou je waarschijnlijk gek van worden.

Waarom is dat onzin? Mijn vermoeden is toch zeker dat iemand na bijvoorbeeld 5 jaar trainen meer gaint door AAS dan iemand die 27 jaar naturel traint. Sowieso is het de eerste jaren makkelijker gainen dan na tig jaar. We zullen niet zo snel achter de waarheid komen want het gebeurt natuurlijk zelden dat iemand pas na zo lang AAS gaat gebruiken.

De reden dat ik gel gebruik is vooral het gemak. Het was ook bedoeld als lichte kuur. Ik ben "principieel" tegen AAS-gebruik als het nog niet echt nodig is. Althans voor mijzelf. Het is natuurlijk afhankelijk van het doel maar ik hoef geen wedstrijden te draaien. Hoofddoel was altijd naturel zo ver mogelijk te komen. Wellicht dat ik over een paar jaar overga op zwaardere kuren, dan uiteraard injects. Ik weet van jongs af aan dat ik nooit meer wilde stoppen met trainen. Stel dat ik 20-25 jaar geleden was begonnen met kuren, hoe denk je dan dat mijn gezondheid nu was geweest? ;)

Ik wou een maand geleden trendflow proberen om zelf te ervaren of het product goed werkt want ik weet ook dat diegenen die het op het board getest hebben niet objectief zijn vermits zij de persoon kennen die het maakt..

Mocht je op mij doelen...Dan praat je bull, ik ken die personen helemaal niet. Via via kwamen ze bij mij, heb ze ook nooit ontmoet. Die logs zijn naar eer en geweten gedaan met bloedtesten en al. eerste log was de uitkomst van de bloedtest zelfs negatief weet je nog? Dus hoezo niet objectief? Tuurlijk ik smeerde veel en als je dat zelf zou moeten betalen dan zou het verschil tov injecteren qua geld belachelijk zijn maar het werkte wel degelijk.
Jaren na dato voor niet objectief uitgemaakt worden valt me tegen van jou.
Jij oordeeld over iets waar je zelf geen ervaring mee hebt, misschien was er wel gebruik gemaakt van ik meen dat het heet testbase dat was verboden maar deed wel de opname verbeteren dus dan kan een "betrouwbare" bron jou wel vertellen dat het niet kan...
Ik was er tevreden over.
Maargoed...waarvan akte.

Mocht je op mij doelen...Dan praat je bull, ik ken die personen helemaal niet. Via via kwamen ze bij mij, heb ze ook nooit ontmoet. Die logs zijn naar eer en geweten gedaan met bloedtesten en al. eerste log was de uitkomst van de bloedtest zelfs negatief weet je nog? Dus hoezo niet objectief? Tuurlijk ik smeerde veel en als je dat zelf zou moeten betalen dan zou het verschil tov injecteren qua geld belachelijk zijn maar het werkte wel degelijk.
Jij oordeeld over iets waar je zelf geen ervaring mee hebt, misschien was er wel gebruik gemaakt van ik meen dat het heet testbase dat was verboden maar deed wel de opname verbeteren dus dan kan een "betrouwbare" bron jou wel vertellen dat het niet kan...
Ik was er tevreden over.
Maargoed...waarvan akte.

:popcorn: ik heb je log gelezen ben het met je eens. Nu dirk nog :popcorn:

sika

beste
ik heb trendflow besteld via tip van iemand op dit forum en ben heel tevreden van mijn nieuwe leverancier

thx aan degene van de tip:)))

grt sika
Ik was er tevreden over.
Maargoed...waarvan akte.

Ik was er tevreden over.
Maargoed...waarvan akte.
ok, ik heb mij daar wat impulsief uitgedrukt. mijn excuses. Ik moet wel toegeven dat ik jouw topic wel vertrouw.

• Topic Starter Topic Starter
Nu mijn topic weer wat hoger staat besef ik dat ik nog niet mijn 'definitieve' oordeel heb geveld. De nakuur is nu ruim een maand gelden en het heeft me globaal 2,5 kilo opgeleverd. Het is hoogstwaarschijnlijk minder dan als ik injects had genomen en het is ook zeker geen super massakuur, maar het werkt dus wel. Als ik een dergelijke kuur ooit nog eens zou doen, zou ik wel de dosering verhogen. En tsja dan wordt het nóg duurder.
Kortom zo lang de prijs hoog blijft zal het niet echt een veelgebruikt alternatief worden.
Overigens merk ik geen achteruitgang in kracht of andere negatieve bijwerkingen, maar dat zal persoonlijk zijn.

ok, ik heb mij daar wat impulsief uitgedrukt. mijn excuses. Ik moet wel toegeven dat ik jouw topic wel vertrouw.

Geen probleem kerel, heb dat echt naar eer en geweten gedaan. Trouwens...momenteel neem ik het weer. Ik had een zeer slecht herstel qua libido na test/deca afgelopen zomer, duurde zo lang dat ik dat zat werd maar prikken geen zin in. Na een dag of 6 was libido weer prima dus spul werkt wel degelijk. Nadeel is natuurlijk dat het een stuk duurder is en heb het idee dat je, als je als kuur gebruikt, langer moet kuren. Dus niet de gebruikelijke 12 wkn. Herinner me nog dat de gains later kwamen, ergens tussen week 6-8.

Geen probleem kerel, heb dat echt naar eer en geweten gedaan. Trouwens...momenteel neem ik het weer. Ik had een zeer slecht herstel qua libido na test/deca afgelopen zomer, duurde zo lang dat ik dat zat werd maar prikken geen zin in. Na een dag of 6 was libido weer prima dus spul werkt wel degelijk. Nadeel is natuurlijk dat het een stuk duurder is en heb het idee dat je, als je als kuur gebruikt, langer moet kuren. Dus niet de gebruikelijke 12 wkn. Herinner me nog dat de gains later kwamen, ergens tussen week 6-8.

Is duurder maar als je een HRT dosis neemt, valt de prijs wel mee. ik heb mij ondertussen ook wat verdiept bij de Amerikanen (Basskiller enz..) die hun gel meestal zelf maken. Test base is inderdaad de werkzame stof. Dat wist ik wel maar het zit hem vooral in de producten die zij toevoegen om de opname te vergroten. DMSO (dy methyl sulfyde oxide) zorgt er voor dat het product tot 40% opgnenomen wordt. Is het waar. ik weet het niet, maar het zou misschien kunnen. Maar ja, dat is het punt niet. Als je maar weet hoeveel je moet nemen opdat het een gewenst resultaat zou geven. Ik heb een paar keren androtiv gebruikt. De eerste versie was niet echt goed. Werd slecht opgenomen. Daarna hebben ze de samenstelling veranderd en ik heb toen ook ondervonden dat als ik twee zakjes per dag smeerde ook terug een goed libido kreeg. Eentje vond ik te weinig. Maar als ik dan naar de prijs keek, vond ik dat toch wat te kostelijk. Ik wou dan trendflow is proberen maar zoals ik al verteld heb, is mijn pakje nooit toegekomen. Ik denk dat ik nu maar zelf is een gelleke ga maken volgens het menu van Basskiller.

Is duurder maar als je een HRT dosis neemt, valt de prijs wel mee. ik heb mij ondertussen ook wat verdiept bij de Amerikanen (Basskiller enz..) die hun gel meestal zelf maken. Test base is inderdaad de werkzame stof. Dat wist ik wel maar het zit hem vooral in de producten die zij toevoegen om de opname te vergroten. DMSO (dy methyl sulfyde oxide) zorgt er voor dat het product tot 40% opgnenomen wordt. Is het waar. ik weet het niet, maar het zou misschien kunnen. Maar ja, dat is het punt niet. Als je maar weet hoeveel je moet nemen opdat het een gewenst resultaat zou geven. Ik heb een paar keren androtiv gebruikt. De eerste versie was niet echt goed. Werd slecht opgenomen. Daarna hebben ze de samenstelling veranderd en ik heb toen ook ondervonden dat als ik twee zakjes per dag smeerde ook terug een goed libido kreeg. Eentje vond ik te weinig. Maar als ik dan naar de prijs keek, vond ik dat toch wat te kostelijk. Ik wou dan trendflow is proberen maar zoals ik al verteld heb, is mijn pakje nooit toegekomen. Ik denk dat ik nu maar zelf is een gelleke ga maken volgens het menu van Basskiller.

Test blijft test of je het nu spuit, slikt of smeert. Wil je het slikken of smeren dan moet je wel hoog doseren. Is een nadeel en maakt het zeker prijzig. Maar voor wie niet wil prikken en het zich kan veroorloven....
Voordeel van dit is dat een vingertop 100mg is, in tegenstelling tot adrotiv enzo waarmee je je hele buik vol moet smeren.:D

Terug
Naar boven