AndroidHealthClinic

met welk produkt kan ik winstrol combineren ?

windy

Novice
Waardering
0
Kan iemand mij helpen met het samenstellen van een kuurtje...

vorige kuur heb ik deca met testex en dianabol genomen.

Graag had ik nu wistrol gebruikt maar ik weet niet goed welk produkt ik hierbij het beste kan combineren.

Doel is zeker van 7% vet naar 5 gaan voor de zomer !

Laatst bewerkt:
Ligt eraan wat je doel is.. als t een cutkuur is zou ik voor de Test E gaan.

je kan het ook goed met primobolan combineren voor lekkere droge massa.
maar met test enanthaat is ook een optie.

eventueel test prop. of anavar,meestal worden 2 orals afgeraden maar van winstrol en anavar tesamen heb ik al heel goede resultaten gehoort!

primo en winstrol, klassieker!

Test e voor de cut, er is een nieuwe hype geboren. :rolleyes:

Test prop was en is naar mijn weten nog steeds de minste vocht vasthouder en nog altijd de beste test voor een knappe cutkuur maar goed, ik kan de 'trends' van tegenwoordig niet allemaal meer bijhouden.

Morgen Dianabol als alternatief voor Mariadistel? :D

Toch niet zo gek hoor,ouwe....het gaat erom wat je na je kuur bereikt hebt en niet wat er tijdens je kuur gebeurd.....ik vind test enth een prima keuze.

windy zei:
Kan iemand mij helpen met het samenstellen van een kuurtje...

vorige kuur heb ik deca met testex en dianabol genomen.

Graag had ik nu wistrol gebruikt maar ik weet niet goed welk produkt ik hierbij het beste kan combineren.

Doel is zeker van 7% vet naar 5 gaan voor de zomer !

Als dat je enige doel is kan je net zo goed aan de Clen gaan!

Test e kan prima voor cut, geen prob.

test prop en winnies niks voor je?

Testo zei:
Toch niet zo gek hoor,ouwe....het gaat erom wat je na je kuur bereikt hebt en niet wat er tijdens je kuur gebeurd.....ik vind test enth een prima keuze.

Zat ook te denken. Enige wat je met E meer hebt tijdens de kuur is toch extra vocht en dergelijke? Verder is het eindresultaat een heel eind gelijk toch?
Blijft beide toch test?
Dus als je de vocht na de kuur weer kwijt bent is dat toch idem (misschien niet 100%)?

ik zou gewoon winstrol only doen en een zeer goed dieet volgen dan kan je van 7% naar 5% zeer gemakkelijk gaan. allez, bij mij lukt dit toch?

ik doe nu test prop, winny op oli basisi mmmmm jammie

Terug
Naar boven