XXL Nutrition

met welke gewichten beginnen...

sytox

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m73
Massa
68kg
Vetpercentage
12%
Hallo iedereen, had dit al ergens anders gepost maar denk dat dit sub forum beter is.

Ik ben net bij de fitness geweest voor een trainingschema te laten maken. heb alle oefeningen uitgelegd gekregen enzo, maar over gewichten hebben ze niets gezegd, ze zeiden dat ik dit zelf maar moest uitzoeken... Maar vind dit wel rot want nu ga ik niks hebben aan de eerste 3 dagen van men schema als ik te lichte gewichten pak...

Kan iemand hier misschien advies over geven met welke gewichte ik best kan beginnen..

Heb 2 jaar gelede wel al fitness gedaan dus kan mss wel wat meer pakken dan een beginner..

Daar moet je zelf achter komen.. Rustig beginnen en het gewicht blijven opvoeren tot je niet verder kan.

Heeft echt geen zin om je druk te gaan maken over de eerste 3 dagen van je schema man.

Gewichten moet je inderdaad zelf uitzoeken. Als beginner moet je trouwens altijd beginnen met de lichte gewichten, zodanig je de oefening goed kunt doen en ervaring opdoet in de oefening. Naderhand begin je stilletjes optebouwen :).

3 kilogram

pi*(30-aantal letters in de naam van de oefening)^0.5

Hallo iedereen, had dit al ergens anders gepost maar denk dat dit sub forum beter is.

Ik ben net bij de fitness geweest voor een trainingschema te laten maken. heb alle oefeningen uitgelegd gekregen enzo, maar over gewichten hebben ze niets gezegd, ze zeiden dat ik dit zelf maar moest uitzoeken... Maar vind dit wel rot want nu ga ik niks hebben aan de eerste 3 dagen van men schema als ik te lichte gewichten pak...

Kan iemand hier misschien advies over geven met welke gewichte ik best kan beginnen..

Heb 2 jaar gelede wel al fitness gedaan dus kan mss wel wat meer pakken dan een beginner..

Begin gewoon licht, leer de techniek en krijg goede gains of begin lekker hoog, natuurlijk geen goede techniek en veel blessures.

Lekker licht beginnen, goed opvoeren zodat het moeilijk word maar niet te zwaar trainen zodat je form eronder lijd.

Terug
Naar boven