AndroidHealthClinic

Sticky Metal Topic

Whahaha precies bro, ikke deze CD ook al downloaden en dacht dat het brute mosh was, misschien met hier en daar een melodieuze riff ofzo. Hoes past niet echt bij de muziek en de bandnaam ook niet. Maar deze plaat vind ik toch zeker goed te pruimen!

Heb je die Lionheart al geluisterd?

de crossover tussen hardcore en verschillende metalgenres ligt voorgoed vast, heb ik de indruk de laatste tijd.

Nieuw nummer online van m'n band,klinkt misschien wat overgeproduceerd maar in een stereo ofzo komt het beter tot z'n recht dan op myspace moet ik wel zeggen.
Persoonlijk vind ik ook dat er betere nummers op die MCD staan maar swat,check it!

MySpace.com - Tear It Down /new song online boys!! - Herentals - www.myspace.com/tearitdownhardcore

Guestvocal is AVB van Ordeal by the way.

Klingt niet verkeerd. Vooral het begin van het nummer klingt vet en ook de beatdown aan het einde is cool. Het allerlaatste stukje met de gangvocals klingt trouwens ook cool.
Komen jullie een keer optreden in zeeland(middelburg);)

HxC

• Topic Starter Topic Starter
Nieuw nummer online van m'n band,klinkt misschien wat overgeproduceerd maar in een stereo ofzo komt het beter tot z'n recht dan op myspace moet ik wel zeggen.
Persoonlijk vind ik ook dat er betere nummers op die MCD staan maar swat,check it!

MySpace.com - Tear It Down /new song online boys!! - Herentals - www.myspace.com/tearitdownhardcore

Guestvocal is AVB van Ordeal by the way.

Klinkt wel vet baas! Wat brute riffs en degelijke vocals. Moet zeggen dat het nummer wel beetje structuur mist, het lijkt wel een beetje een aaneenschakeling van wat brute riffs ipv een echt nummer.

idd,daarmee dat ik het ook een minder nummer vind,het is het eerste dat we met onze nieuwe drummer maakten dus dat was nog wat zoeken he :) Structuur missen we nog altijd een beetje maar we werken eraan,we hebben idd de neiging om riff na riff te zetten maar tegenwoordig hou ik mee in het oog dat het ook een nummer wordt ;)

Laatst bewerkt:
yo GSPOT! Wil je misschien ff de nieuwe HSB opnieuw uploaden? Je oude link doet het niet meer en ik wil ff wat harde muziek op mijn gefikste computer zetten. Thanks, homies for life!

yo GSPOT! Wil je misschien ff de nieuwe HSB opnieuw uploaden? Je oude link doet het niet meer en ik wil ff wat harde muziek op mijn gefikste computer zetten. Thanks, homies for life!

Yo Armin Ass,

die link zal het waarschijnlijk morgen wel weer doen ofzo, is ff tijdelijk offline. Je moet ook zeker ff die Lionheart downen, brute mosh, FROM THE FRONT TO THE BACK, FROM THE LEFT TO THE RIGHT!!!

Ben je er zaterdag bij joh? Carceri, Dr Doom en Total Demise en daarna ff gave up on liven in de Ekko! :thumbs:

Je hebt gelijk. Ik heb ze allebei kunnen downloaden, thanks! Zaterdag heb ik eerst crustenparty in Amsterdam, aardige kans dat ik vanaf de Ekko inhaak als ik niet in Amsterdam blijf. Owwwwwwwwwwwwww yeeeeeeeeeeeh!

Ik heb Lionheart nu een paar keer beluisterd en het is echt een vette band. Vooral dat eerste nummer(introduction) vind ik vreed.
LIONHEART 2007
WEST COAST HARDCORE

Laatst bewerkt:
Ik ben nu die Lionheart ook aan het downloaden, ben benieuwd. :)

Ik zal ook wel binnenkort een paar vette bands hier plaatsen!

Zitten hier eigenlijk ook doomfans op het forum ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als je liefhebber bent van doommuziek is er nog altijd Evoken.
Een geweldig bruutklinkende band, indien je hen nog niet kent, moet je maar eens even dit mp3'tje (v. album: A caress of the void(foto)) beluisteren.. het is net alsof deze muziek recht uit een vochtige, stinkende, donkere aarde grot komt...Ik ben er in ieder geval al gek op :)
Enjoy !!

2shared - download Evoken-Orogeny.mp3

Vuile h**r!
Doe niet zo stoer!

Ik betaal!
Dus ik bepaal!

Trut hou op met gillen
Jij hebt niks te willen
Kop dicht, luister goed
Want dit is wat jij moet...

Met je k*nus in me anus
Met je mond in me kont
Met je arm in me endeldarm
Met je rotkop door de stront!

Dit K*tschurft ter gezegd zijnde heb ik nu voor jullie

Vader - v.666

downloadlink: Lix.in - Linkprotection

2 nummers en ze zijn zodanig snel gespeeld dat je zou denken dat het er 1tje is :)

Vieze sl*t, dit is goed
Smeer die poep maar in je snoet

Potverdomme, wat de neuk?
Potverdomme, dit is leuk!

Poepcoïtus... is leuk!
Schijt op alles!

Smeer die poep maar in je snoet,
Poepcoïtus!!!

Vind je het niet fijn
Om lekker vies te zijn

K*tschurft :roflol:

Teksten van die gasten zijn echt grappig. Neuk je oma in d'r stoma en meer van dat soort baldadigheid :roflol:

Metal is een mannensport
K*t maar krachtig
Met je k*nus in me anus
Die keizersnee nam m'n eetlust mee
Zij zuigt graag aan mijn spaanse kraag

9. Maak Me Gek Met Je Doorligplek

Kan er niet langer kalm door blijven
Ik klauter graag op oude wijven

Door je velletjes en drelletjes
Raast verlangen door mij heen
Dus laat me niet alleen met je reetketelsteen!

Kijk niet zo sip met je depence slip
Een kather beft veel beter
Van grijzend schaamhaar kom ik klaar
Van een oude tang kom ik op gang

Spataderen en aambeien, geen tanden in je bek
Nou maak me gek met je doorligplek!

:)

Zitten hier eigenlijk ook doomfans op het forum ?

Als je liefhebber bent van doommuziek is er nog altijd Evoken.
Een geweldig bruutklinkende band, indien je hen nog niet kent, moet je maar eens even dit mp3'tje (v. album: A caress of the void(foto)) beluisteren.. het is net alsof deze muziek recht uit een vochtige, stinkende, donkere aarde grot komt...Ik ben er in ieder geval al gek op :)
Enjoy !!

2shared - download Evoken-Orogeny.mp3

Ik luister zelf niet zo veel doom. Wel af en toe het bekendere wat melodischere werk (neurosis, cult of luna, isis, krux) maar verder niet echt veel. Wel positieve dingen gelezen over Evoken idd, maar ik moet eerlijk bekennen dat het mij niet zo heel veel doet. Ken je Amen Ra? Belgisch bandje, ook beetje doom achtig, erg macabere melancholische shit, wel de moeite!

Terug
Naar boven