- Waardering
- 30
Bedankt! Karma gegeven.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt! Karma gegeven.

Whahaha precies bro, ikke deze CD ook al downloaden en dacht dat het brute mosh was, misschien met hier en daar een melodieuze riff ofzo. Hoes past niet echt bij de muziek en de bandnaam ook niet. Maar deze plaat vind ik toch zeker goed te pruimen!
Heb je die Lionheart al geluisterd?
Nieuw nummer online van m'n band,klinkt misschien wat overgeproduceerd maar in een stereo ofzo komt het beter tot z'n recht dan op myspace moet ik wel zeggen.
Persoonlijk vind ik ook dat er betere nummers op die MCD staan maar swat,check it!
MySpace.com - Tear It Down /new song online boys!! - Herentals - www.myspace.com/tearitdownhardcore
Guestvocal is AVB van Ordeal by the way.

Nieuw nummer online van m'n band,klinkt misschien wat overgeproduceerd maar in een stereo ofzo komt het beter tot z'n recht dan op myspace moet ik wel zeggen.
Persoonlijk vind ik ook dat er betere nummers op die MCD staan maar swat,check it!
MySpace.com - Tear It Down /new song online boys!! - Herentals - www.myspace.com/tearitdownhardcore
Guestvocal is AVB van Ordeal by the way.
Structuur missen we nog altijd een beetje maar we werken eraan,we hebben idd de neiging om riff na riff te zetten maar tegenwoordig hou ik mee in het oog dat het ook een nummer wordt 
yo GSPOT! Wil je misschien ff de nieuwe HSB opnieuw uploaden? Je oude link doet het niet meer en ik wil ff wat harde muziek op mijn gefikste computer zetten. Thanks, homies for life!

Vet nummer, doet me beetje denken aan Arch Enemy.Is het trouwens deze? Klinkt lekker. Lijkt erg veel op Children of Bodom.
YouTube - Made of Hate - Bullet in Your Head

Ik ben nu die Lionheart ook aan het downloaden, ben benieuwd.![]()

Zitten hier eigenlijk ook doomfans op het forum ?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Als je liefhebber bent van doommuziek is er nog altijd Evoken.
Een geweldig bruutklinkende band, indien je hen nog niet kent, moet je maar eens even dit mp3'tje (v. album: A caress of the void(foto)) beluisteren.. het is net alsof deze muziek recht uit een vochtige, stinkende, donkere aarde grot komt...Ik ben er in ieder geval al gek op
Enjoy !!
2shared - download Evoken-Orogeny.mp3