XXL Nutrition

Methandienone(d-bol) Extreme power labs

Nee,das geen voorbeeld,bro.

Zomaar roepen dat iemand er niet op gaat omdat ie het zelf verkloot vind ik geen knap voorbeeld en zeker niet als er tests zijn van ALLEEN DIE batch en die persoon dus niks anders kan hebben.

Ik zeg ook niet dat jij het afzeikt,ik zeg alleen dat als er een batch getest is dat het dan overduidelijk is dat diegene het zelf verkloot,meer niet.

Testo zei:
Nee,das geen voorbeeld,bro.

Zomaar roepen dat iemand er niet op gaat omdat ie het zelf verkloot vind ik geen knap voorbeeld en zeker niet als er tests zijn van ALLEEN DIE batch en die persoon dus niks anders kan hebben.

Ik zeg ook niet dat jij het afzeikt,ik zeg alleen dat als er een batch getest is dat het dan overduidelijk is dat diegene het zelf verkloot,meer niet.

Wat bedoel je? Dat EPL nog maar één batch op de markt heeft?

Maar in je laatste regels kan ik me zeer goed vinden..

Idd....dit is de eerste batch dus je maatje kan niks anders hebben dan de geteste batch,bro...

Ligt dus echt aan hemzelf.

ja ik heb juist hetzelfde aan de hand met een maat van me:
we deden allebei dezelfde kuur , alleen hij nam er nog 50mg dboll bij de eerste 4 weken. ik nam de dboll 5 dagen ofzo en kreeg al last ervan dus ben ermee gestopt, dus ik zat alleen op lange esters. na 3 weken was ik 4kg rijker en hij NIKS, na 8 weken(deze week) ben ik er 8.5 rijker en hij 2. moest ik nu een buitenstaander zijn dan zei ik FAKEEEEEEE , maar wa hadden dezelfde testo, de tren had dezelfde batch nr ,we zetten allebei evenveel test en tren en ik ga er gewoon lekker op en hij niet... tjah wat ga je daar aan doen...

Testo zei:
Idd....dit is de eerste batch dus je maatje kan niks anders hebben dan de geteste batch,bro...

Ligt dus echt aan hemzelf.

Hehe kerel die is er goed ingetrapt! :roflol: Die dacht weg te komen met een 'werkt niet' maar helaas ie er nog maar één batch van op de markt en dat is wat ie in z'n bezit heeft! :D

Ik heb zelf méér dan genoeg gemerkt van de EPL Dbol, zie logs. ;)

altijd grappig dat sommige mensen een kuur verknallen en dan het spul maar op de kop geven....

Het hangt ook van je lichaam af natuurlijk he! Meestal word je zwaar door veel vocht en het is nou maar net waar het gaat zitten.. Of niet. De 1 komt in zijn gehele kuur de kilo's aan, de ander knalt meteen vanaf het begin, maar zal best op hetzelfde gewicht kunnen eindigen als de ander. En veel mensen valt het ook niet eens op of ze zijn gegroeit. Me broertje loopt nu bijv. steeds te zeiken dat die "troep" van GG nep is, want meneer word niet zwaarder, alleen steeds maar sterker. nu bijna 4 weken bezig met deca/testo, 200/500mg, En is 3,5 kilo aangekomen, terwijl ik iets van 8 kilo schatte toen ik hem zag na het trainen, echt een duidelijk verschil in volume. Zelf ziet ie helemaal niks. Waarschijnlijk door het vocht. En dat is het bij veel mensen misschien ook wel. Doordat de spier-defenitie verdwijnt zakt tijdens een kuur de moed in de schoenen, verkloten ze alles, omdat ze denken dat het niet werkt. Vooral beginnelingen, heb ik nu 4x geconstateerd.

Ik vind het ook een goed goedje :D

Ik ben er lekke rop aan het knallen TOP SPUL!!!

ga er van de week mee beginnen zal mijn bevindingen er ook wel opzetten :)

ja goed man ben in 3 jaar al ruim 20 kg aangekomen
dat jij nou je eigen foto er niet op durft te knallen omdat je misschien te fatsig bent

Normaal begint mijn vriendin morgen met meridia van EPL , benieuwd naar de resutaten daarvan...

Van Meridia moet je niet teveel verwachten,bro.

Ik ben er niet echt weg van iig.

Tokkelboer zei:
altijd grappig dat sommige mensen een kuur verknallen en dan het spul maar op de kop geven....

Heb ik het over een kuur die verknalt is? Ik heb het hier slechts over de dbol en niet de gehele kuur, wel lezen kerel!

DamneD zei:
ja goed man ben in 3 jaar al ruim 20 kg aangekomen
dat jij nou je eigen foto er niet op durft te knallen omdat je misschien te fatsig bent

LOL :D

kijk eens naar mijn reg data ;)

Denk dat er genoeg pica's van mij op het forum staan :D en daar pas jij min 3 keer in.

Dr. Worf zei:
Om maar even een goed voorbeeld te noemen. M'n trainingsmaat nam 40mg Dbol van EPL als kickstart bij z'n test kuurtje.

Na 2 weken nog geen gram vocht/vet of kracht erbij.. En bij Dbol ga ik dan vraagtekens zetten.

Gelukkig na een week of 5 begonnen de lange esthers zijn werk te doen, maar toen was de dbol al verleden tijd.
ben nu 2 weken bezig met 40 mg dianabol van epl en heb 6,5 kilotjes erop lijkt me wel goed spul dus.

Terug
Naar boven