XXL Nutrition

Methandienone(d-bol) Extreme power labs

6,5 kg in 2 weken? Hoeveel is daar nu spier van??
En is dat een dboll only??

Zal natuurlijk grotendeels vocht van zijn

Infinity zei:
Zal natuurlijk grotendeels vocht van zijn

G aik ook vanuit, maar mensen zijn dan zo blij dat ze gegained hebben, maar alsdaar 5 kg vocht van is, zou ik daar niet zo blij mee zijn. Met die andere 1,5 kg dan weer wel natuurlijk:D

RichardV zei:
G aik ook vanuit, maar mensen zijn dan zo blij dat ze gegained hebben, maar alsdaar 5 kg vocht van is, zou ik daar niet zo blij mee zijn. Met die andere 1,5 kg dan weer wel natuurlijk:D

Ok maar het stimuleerd natuurlijk wel om lekker door te knallen.
Als het geen fl**ker uithaald dan word men alleen maar deprie

Ik merk tot op heden nog niks van die dbol (10e dag op 40 mg)

Dan zou ik nog even afwachten in ieder geval tot men eerste potje leeg is.
Met men tweede potje zou ik terug gaan naar men dealer om het om te ruilen of wat dan ook..

Ja precies erg demotiverend, trainen begin je ineens een heel stuk minder leuk te vinden. ach dan maar op de test wachten.
Het was overigens wel een kickstart maarja wel mooi k*t.

Hoe is je eten,gab?

Er is maar 1 batch van de dbol EPL en die is op 9,6mg getest dus daar kan het gewoon niet aan liggen.

Nog steeds maar 1 batch Testo? Dat spul loopt aardig goed naar im me heb laten vertellen, moet een grote 1ste batch geweest zijn dan.

Mars als je inderdaad de betreffende batch hebt waar de labresults van zijn dan is het inderdaad erg vreemd dat je nu nog niets merkt

inVorm zei:
Nog steeds maar 1 batch Testo? Dat spul loopt aardig goed naar im me heb laten vertellen, moet een grote 1ste batch geweest zijn dan.

Dbol is de meest verkochte tab die er is dus daar worden niet maar 50 potjes van gestampt,bro....

RichardV zei:
6,5 kg in 2 weken? Hoeveel is daar nu spier van??
En is dat een dboll only??
was in combo met 500mg testo en 200 deca maar ik zet bijna geen vocht aan van dianabol mischien een mazzeltje voor mij.

SCREWBEAST zei:
LOL :D

kijk eens naar mijn reg data ;)

Denk dat er genoeg pica's van mij op het forum staan :D en daar pas jij min 3 keer in.

..nou nou nou, zo huge ben je nou ook weer niet :rolleyes: (of ik heb wat foto's gemist de laatste tijd..)

heb me rot gezocht naar je foto's maar zijn allemaal pleitte...zocht die met maja de bij op je schouders :p

Infinity zei:
Mars als je inderdaad de betreffende batch hebt waar de labresults van zijn dan is het inderdaad erg vreemd dat je nu nog niets merkt

Net of het batch-nummer verhaal voor UG's zaligmakend is..het blijft een stickertje

Terug
Naar boven