MuscleMeat

Methandro Pak(Dianabol)

F_chemist

Novice
Waardering
0
Hey mensen,

Ik twijfel over de echtheid van Dianabol met de merknaam "Methandro Pak" welke geproduceerd word door Zafa Pharmaceutical Laboratories (Pakistan).

De tabletten zijn per 100(5mg/tab) verpakt in een doorzichtig oranje potje. Het etiket is orange/wit gekleurd. het potje is verpakt een een doosje met tevens een oranje/witte verpakking.

Heeft iemand ervaring met dit middel?

Bedankt!!

Foto is voor de experts een beter overzicht om te bepalen of ze fake zijn of niet.

ik heb dit ook gehad. gele vlekken op de tabletten enz. werd er ook vollop ziek van dus ben er gelijk mee gestopt.
er is trouwens ook niks te vinden over deze dianabol

klopt er is indd helemaal niets van te vinden heb ze ook gehad heb ze 3 weken geslikt en merkte niets ben ff wat dieper wezen spitten en blijkt dat ze indd fake zijn ben gelukkig niet ziek ervan geworden maar ben terug gegaan naar diegene van wie ik ze heb gekocht en die verontschuldigde zichzelf en vertelde er toen pas bij dat hij ze nu ook voor het eerst verkocht en hij alles gelijk terug zou nemen van iedereen die ze had gekregen heb wel een vergoeding gekregen in de vorm van een andere kuur toch nog goed gekomen dus.

Terug
Naar boven