AndroidHealthClinic

mezelf effe voorstellen en mijn doel

PakitOo

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
74kg
Vetpercentage
10%
Laatst bewerkt:
Stickies lezen over trainingen en voedingsschema.
kan er alvast eentje verklappen. Je moet vreten, heel veel vreten. 6 maaltijden per dag.

Veel eten en je broek optrekken :P Lees de sticky's even. Heb je iemand waar je mee gaat sporten? Dan begin eens met 's morgens en 's middags wat extra kip en brinta/rijst er bij te eten. 's avonds nog een bak magere kwark. Goed trainen en veel meer gaan eten kan je wel een kilo massa per maand opleveren...

Wat eet je nu 's morgens? Schuif dit op naar 10:00 uur en eet 's morgens een bord brinta met kip/kalkoen indien mogelijk.

Wat eet je 's middags? Schuif dit op naar 14:30 uur en eet wat rijst met kip/kalkoen.

's avonds 1 aardappel extra bij het eten en probeer een extra stuk vlees+aardappel te regelen voor na je training.

Voor het slapen gaan nog een bak magere kwark.

• Topic Starter Topic Starter
thnx voor de reactie guys
en het probleem is hoe meer ik eet hoe magerder ik word :s
omdat ik doorjager ben! vanaf 2 weken geleden eet ik dubbel zoveel of anders
maar ben 3 kilo verloren
en voorlopig ga ik nog niet naar fitness omdat ik nog werkloos ben en ziekte heb waardoor het niet allemaal makkelijk is maar wil van die magerte af

thnx voor de reactie guys
en het probleem is hoe meer ik eet hoe magerder ik word :s
omdat ik doorjager ben! vanaf 2 weken geleden eet ik dubbel zoveel of anders
maar ben 3 kilo verloren
en voorlopig ga ik nog niet naar fitness omdat ik nog werkloos ben en ziekte heb waardoor het niet allemaal makkelijk is maar wil van die magerte af

Ok. Méér eten dus. + stickies lezen.

Wat voor ziekte heb je dat je meer eet weinig doet en toch afvalt?

Wat voor ziekte heb je dat je meer eet weinig doet en toch afvalt?

Wrsch geen :). Hij heeft gewoon nog niet door dat wat hij verstaat onder 'veel eten' wrsch nog minder is dan mijn ecto neefje van 15 jaar, in de cut..
Maar daarom is dit forum er en kunnen we hem snel van die mening afhelpen :D

chronisch vermoeidheids syndroom ;)
zit al 2 jaar thuis en woog eerst 78 en na 2 jaar weeg ik rond de 72
en wat ik versta onder veel eten is 5 maaltijden per dag maar weet dat mijn voeding nie echt gezond is ;) veel te vettig en onregelmatig

wat is je voeding op dit moment dan?

omdat ik steeds lang slaap begint voeding pas om 12u

rond de 6 boterhammen met kaas of hesp
ofwel 4 sandwichen tezien wat pot schaft

14u banaan

16u appel of koeken

19u avondeten ( meestal patat met vlees dat erbij hoort ) wel 2 maal in week frieten en int weekend vettig boeltje zoals pitta, pizza

21u kop warme melk mee honing of snoep of chips :p wil eerst echt aan voeding werken dus tips zijn welkom

soepkom havermout met melk. Eet dat bijv 2x per dag.
Broodjes kip en ei eten als een mawfakker. EN veel melk erbij drinken.
En 500 gram kwark voor het slapen gaan.

zijn voorbeelden van dingen die je kan eten, maar lees nou maar de stickys.

14u banaan

16u appel of koeken

19u avondeten ( meestal patat met vlees dat erbij hoort ) wel 2 maal in week frieten en int weekend vettig boeltje zoals pitta, pizza

21u kop warme melk mee honing of snoep of chips :p wil eerst echt aan voeding werken dus tips zijn welkom

Dit komt natuurlijk niet eens in de buurt van veel.

14u banaan

16u appel of koeken

Je zit nog niet eens aan 2000kcal... Dat is wat een normale vrouw eet.
Lees de stickies in de voedingssectie, bereken je caloriebehoefte (zal ongeveer 2600 kcal zijn), en ga daar 20% boven zitten, rekening houdend met je macro's --> probeer een e/k/v-verhouding van bvb 30/50/20, of 40/40/20.

Maak vervolgens je voedingsschema met als basisingrediënten:
-Havermout of brinta
-Kip
-Rijst/Pasta
-Kwark
-Noten
-Melk
-...

En kom dan nog eens zeggen dat je kilo's verliest als je meer eet...

14u banaan

16u appel of koeken

:roflol: hahaha veel eten ga weg joh :p

14u banaan

16u appel of koeken

Een appel of een banaan is niet wat je noemt een maaltijd.
Je denkt dat je misschien veel eet, maar je eet niks. Er zijn zoveel mensen die denken dat ze niet kunnen aankomen en dat ook met volle overtuiging zeggen(zoals jij ook), maar ik betwijfel of je zelfs de 2000kcal haalt.

Het is natuurlijk al een behoorlijk nadeel dat je die vermoeidheid stoornis hebt. Anders zou ik zeggen dat je met je luie reet gewoon om 7-8 uur moet opstaan, maar nu ligt het even wat anders. Probeer toch aan je macro's te komen, en gewoon meer eten dan je aankan. Ja, je moet gewoon wennen aan meer eten.

14u banaan

16u appel of koeken

My point exactly ;)

Je eet niks, je traint niet en chronisch vermoeidheidssyndroom is een mooi woord voor te lui om me bed uit te komen.

Je mist energie. En je houdt het naar mijn mening ook zelf instand door je slechte voeding.
Ga sporten en ga eten.

Opstaan om 0730
Om 0745 neem je 100gr Brinta met 350ml halfvolle melk.
Om 0945 neem je 2 a 3 boterhammen met vlees. kipfilet, filet american, rundvlees
Om 1200 neem je 4 boterhammen en 2 eieren en 2 maal vleeswaren.
Om 1500 neem je 2 boterhammen met pindakaas en eventueel hagelslag
Om 1800 eet je een volwaardige maaltijd vlees groenten en koolhydraaten (aardappelen, pasta, rijst)
Om 2100 neem je salade met 2 eieren, sla, komkommer, paprika, honingdressing
Om 2300 neem je een halve bak kwark met een eetlepel pindakaas.

En ga trainen, hier krijg je energie van. Na je training een goede maaltijd. Liefste een volwaardige.

ik kom naar hier om bij te leren ;)
iedereen moet soms bij iets van nul beginnen en dat is bij mij nu
ik dacht dat at maar blijkbaar niet dus omdat ik er geen reet van ken
en die da zeggen dat ik lui ben ik wil jullie gerust mijn ziekte geven met plezier zelf je zal dat nietmeer zo kraaien gewoon de trap nog maar oplopen en zit al aan hartslag 180 terwijl ik vroeger zo sportman was :mad:
dus diegene die willen wisselen van gezondheid geef ik zo mijn adres

na die sticky gelezen te hebben wist ik ook wel dat het bij mij miniem is wat ik eet ;) daarvoor ben ik hier he om bij te leren en te kijken wat ik juist moet doen

---------- Post toegevoegd Fri 1 Jun 2012 om 17:44 ----------

toch iemand met deftige post
bedankt ron501 hier ben ik teminste al iets mee

Hoe ben je van plan te trainen, als de trap oplopen al te intensief voor je is? En je moet niet alles als een persoonlijke aanval zien.:rolleyes:

Terug
Naar boven