Scaleo
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sa-6, bereik 25kmEen stinger, dat volgens mij in 70-80 werd geproduceerd, heeft al een bereik van 5km. Ik denk dat de technologie ondertussen een stuk beter is geworden (Het hoeft btw geen raketwerper te zijn. Het kan ook luchtafweergeschut zijn en die dingen kunnen een bereik hebben van 20km).
Lijkt me stug dat hij redelijk intact is neergekomen als lichamen verspreid liggen over 15km.Er is een video verschenen waarin te zien is dat de rechter motor in brand staat. Lijkt er dus op dat hij redelijk intact is neer gekomen. Heb geen idee hoeveel schade de impact van zo een BUK raket heeft.
Er is een video verschenen waarin te zien is dat de rechter motor in brand staat. Lijkt er dus op dat hij redelijk intact is neer gekomen. Heb geen idee hoeveel schade de impact van zo een BUK raket heeft.
Die is niet van nu. Dat is van een militair vrachtvliegtuig die stallde na take off.Zeker dat die van nu is? Filmpje komt me bekend voor
Heb t gezien. Denk dat een deel van de passagiers dus ook nog in leven was op t moment van neerstorten
Lijkt me stug dat hij redelijk intact is neergekomen als lichamen verspreid liggen over 15km.
Op 33000 feet heb je explosieve decompressie.
Heb t gezien. Denk dat een deel van de passagiers dus ook nog in leven was op t moment van neerstorten
Zeker dat die van nu is? Filmpje komt me bekend voor
Heb er geen verstand van, maar als je gat in vliegtuig blaast op die hoogte ga je dan niet dood van drukverschil oid?

Duidelijk, niet gerelateerd aan crash van vandaag dus.
Hoe dan ook triest, vraag me alleen af waarom nog boven conflictgebieden wordt gevlogen terwijl 10 a 15 jaar terug juist dat soort gebieden volledig werd vermeden. Zelf wel eens uren omgevlogen omdat Balkan te gevaarlijk werd geacht.
Heb er geen verstand van, maar als je gat in vliegtuig blaast op die hoogte ga je dan niet dood van drukverschil oid?
Duidelijk, niet gerelateerd aan crash van vandaag dus.
Hoe dan ook triest, vraag me alleen af waarom nog boven conflictgebieden wordt gevlogen terwijl 10 a 15 jaar terug juist dat soort gebieden volledig werd vermeden. Zelf wel eens uren omgevlogen omdat Balkan te gevaarlijk werd geacht.
Als er geen gat was, was er ook geen drukverschil. Je zag alleen de motor fikken, wat net zo goed een technisch mankement kan zijn geweest.
Ik heb verder geen idee hoor, misschien is het vliegtuig doormidden gebroken vandaar dat alles verspreid ligt. Of een kleinere raket dan nu gedacht wordt, die alleen de motor heeft getroffen.