MuscleMeat

Shocking News MH7 vanuit Amsterdam neergeschoten boven Oekraïne

-

Laatst bewerkt:
Hoe kun je zo'n vliegtuig raken met 'normale' wapens? Die zitten toch op 10km hoogte?
Dat moeten dan wel speciale wapens zijn geweest.
Een stinger, dat volgens mij in 70-80 werd geproduceerd, heeft al een bereik van 5km. Ik denk dat de technologie ondertussen een stuk beter is geworden (Het hoeft btw geen raketwerper te zijn. Het kan ook luchtafweergeschut zijn en die dingen kunnen een bereik hebben van 20km).

Een stinger, dat volgens mij in 70-80 werd geproduceerd, heeft al een bereik van 5km. Ik denk dat de technologie ondertussen een stuk beter is geworden (Het hoeft btw geen raketwerper te zijn. Het kan ook luchtafweergeschut zijn en die dingen kunnen een bereik hebben van 20km).

Hoe weet jij dit allemaal? Sta je toevallig in de top 5 battlefield spelers fso ???

Ze hebben toch al gezegd dat beide landen over luchtafweergeschut beschikten in dat gebied om het vliegtuig neer te kunnen schieten.

nvm

Hoe is het mogelijk dat een topic met zo'n triest onderwerp wordt verpest door lieden die de gelegenheid aangrijpen om met elkaar af te rekenen. In en in triest.

somebody will pay:mad: 154 nederlanders is wel echt veel
b4kQebL.gif

geen woorden moet bijna huilen

Echt te ziek voor woorden heeft heel me dag verziekt.

Ben niet meer vaak geschokt , maar zit echt met mijn mond vol tanden.

Iedereen die bekende verloren is gecondoleerd.... Hier ook heel gezin uit het dorp dood, kende ze niet

Terug
Naar boven