Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gecondoleerd man

Holy shit man! Gecondoleerd.

Een stinger, dat volgens mij in 70-80 werd geproduceerd, heeft al een bereik van 5km. Ik denk dat de technologie ondertussen een stuk beter is geworden (Het hoeft btw geen raketwerper te zijn. Het kan ook luchtafweergeschut zijn en die dingen kunnen een bereik hebben van 20km).Hoe kun je zo'n vliegtuig raken met 'normale' wapens? Die zitten toch op 10km hoogte?
Dat moeten dan wel speciale wapens zijn geweest.
Een stinger, dat volgens mij in 70-80 werd geproduceerd, heeft al een bereik van 5km. Ik denk dat de technologie ondertussen een stuk beter is geworden (Het hoeft btw geen raketwerper te zijn. Het kan ook luchtafweergeschut zijn en die dingen kunnen een bereik hebben van 20km).

Hij werkt bij defensie! Stingerschutter bij de LUAHoe weet jij dit allemaal? Sta je toevallig in de top 5 battlefield spelers fso![]()

Ze hebben toch al gezegd dat beide landen over luchtafweergeschut beschikten in dat gebied om het vliegtuig neer te kunnen schieten.

Hoe weet jij dit allemaal? Sta je toevallig in de top 5 battlefield spelers fso![]()
Gecondoleerd
wow instant hoofdpijnsomebody will pay154 nederlanders is wel echt veel
![]()