Stormie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 84
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 53kg
:') van deze vlucht bedoel ik
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
:') van deze vlucht bedoel ik
Klotezooi mijn neef en zijn vrouw zaten op deze vlucht.Ik was afgelopen zaterdag op hun bruiloft en dit zou hun huwelijksreis worden...Ik heb er echt geen woorden voor.
Klotezooi mijn neef en zijn vrouw zaten op deze vlucht.Ik was afgelopen zaterdag op hun bruiloft en dit zou hun huwelijksreis worden...Ik heb er echt geen woorden voor.
gecondoleerd!Klotezooi mijn neef en zijn vrouw zaten op deze vlucht.Ik was afgelopen zaterdag op hun bruiloft en dit zou hun huwelijksreis worden...Ik heb er echt geen woorden voor.
Jemig, als dit klopt, dan is het dus per ongeluk gegaanBron: Fok.nl
Dit is een transcript van het gesprek. Of het authentiek is en correct vertaald is laat ik in het midden:
Igor Bezler: We have just shot down a plane. Group Minera. It fell down beyond Yenakievo (Donetsk Oblast).

Was tijdens het journaal van 18u al vrij duidelijkJemig, als dit klopt, dan is het dus per ongeluk gegaan![]()

Collega van pa van vriend van me zou met zijn vrouw en kinderen op vakantie gaan naar Kuala Lumpur, vrouw en kinderen vandaag, hij morgen er achteraan. Vrouw en kinderen kwijt
---------- Toegevoegd om 00:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:43 ----------
Was tijdens het journaal van 18u al vrij duidelijk

man man manKlotezooi mijn neef en zijn vrouw zaten op deze vlucht.Ik was afgelopen zaterdag op hun bruiloft en dit zou hun huwelijksreis worden...Ik heb er echt geen woorden voor.
Collega van pa van vriend van me zou met zijn vrouw en kinderen op vakantie gaan naar Kuala Lumpur, vrouw en kinderen vandaag, hij morgen er achteraan. Vrouw en kinderen kwijt :