XXL Nutrition

Shocking News MH7 vanuit Amsterdam neergeschoten boven Oekraïne

Klotezooi mijn neef en zijn vrouw zaten op deze vlucht.Ik was afgelopen zaterdag op hun bruiloft en dit zou hun huwelijksreis worden...Ik heb er echt geen woorden voor.

Gecondoleerd

Bron: Fok.nl

Dit is een transcript van het gesprek. Of het authentiek is en correct vertaald is laat ik in het midden: 
Igor Bezler: We have just shot down a plane. Group Minera. It fell down beyond Yenakievo (Donetsk Oblast).

Vasili Geranin: Pilots. Where are the pilots?

IB: Gone to search for and photograph the plane. Its smoking.

VG: How many minutes ago?

IB: About 30 minutes ago.

SBU comment: After examining the site of the plane the terrorists come to the conclusion that they have shot down a civilian plane. The next part of the conversation took place about 40 minutes later.

"Major": These are Chernukhin folks who shot down the plane. From the Chernukhin check point. Those cossacks who are based in Chernukhino.

"Grek": Yes, Major.

"Major": The plane fell apart in the air. In the area of Petropavlovskaya mine. The first "200" (code word for dead person). We have found the first "200". A Civilian.

"Greek": Well, what do you have there?

"Major": In short, it was 100 percent a passenger (civilian) aircraft.

"Greek": Are many people there?

"Major": Holy sh__t! The debris fell right into the yards (of homes).

"Greek": What kind of aircraft?

"Major": I haven't ascertained this. I haven't been to the main sight. I am only surveying the scene where the first bodies fell. There are the remains of internal brackets, seats and bodies.

"Greek": Is there anything left of the weapon?

"Major": Absolutely nothing. Civilian items, medicinal stuff, towels, toilet paper.

"Greek": Are there documents?

"Major": Yes, of one Indonesian student. From a university in Thompson.

Klotezooi mijn neef en zijn vrouw zaten op deze vlucht.Ik was afgelopen zaterdag op hun bruiloft en dit zou hun huwelijksreis worden...Ik heb er echt geen woorden voor.

Wtf bro.. Héél veel sterkte! (dit geldt overigens voor iedereen die vrienden/familie/kennissen heeft verloren bij deze ramp)

Bron: Fok.nl

Dit is een transcript van het gesprek. Of het authentiek is en correct vertaald is laat ik in het midden:
Igor Bezler: We have just shot down a plane. Group Minera. It fell down beyond Yenakievo (Donetsk Oblast).
Jemig, als dit klopt, dan is het dus per ongeluk gegaan???

Collega van pa van vriend van me zou met zijn vrouw en kinderen op vakantie gaan naar Kuala Lumpur, vrouw en kinderen vandaag, hij morgen er achteraan. Vrouw en kinderen kwijt :(

---------- Toegevoegd om 00:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:43 ----------

Jemig, als dit klopt, dan is het dus per ongeluk gegaan???
Was tijdens het journaal van 18u al vrij duidelijk

RIP

Nu duimen dat kak niet de ventilator raakt

Gecondoleerd en sterkte ! Pff :(

---------- Toegevoegd om 01:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:54 ----------

Ik ga nooit meer vliegen

Collega van pa van vriend van me zou met zijn vrouw en kinderen op vakantie gaan naar Kuala Lumpur, vrouw en kinderen vandaag, hij morgen er achteraan. Vrouw en kinderen kwijt :(

---------- Toegevoegd om 00:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:43 ----------

Was tijdens het journaal van 18u al vrij duidelijk

Jezus, das echt fucked up voor hem...:(

Pffff [emoji22]

Gecondoleerd en heel veel sterkte!

---------- Toegevoegd om 01:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:23 ----------

Jezus, das echt fucked up voor hem...:(

T zal je overkomen zeg :( man man man

Sommige mogolen hebben niks beters te doen dan oorlog voeren.
Klote putin altijd...

Terug
Naar boven