AndroidHealthClinic

Shocking News MH7 vanuit Amsterdam neergeschoten boven Oekraïne

Als er geen gat was, was er ook geen drukverschil. Je zag alleen de motor fikken, wat net zo goed een technisch mankement kan zijn geweest.
Ik heb verder geen idee hoor, misschien is het vliegtuig doormidden gebroken vandaar dat alles verspreid ligt. Of een kleinere raket dan nu gedacht wordt, die alleen de motor heeft getroffen.

Als een vliegtuig vanaf 10km hoogte een vrije val begint haalt hij dan de grond in 1 stuk? Lijkt me niet toch? Overigens is het gebrek aan druk geen direct gevaar aangezien het niet eens zo extreem laag is en je ook nog eens met een noodgang daalt en de druk weer stijgt.

Als een vliegtuig vanaf 10km hoogte een vrije val begint haalt hij dan de grond in 1 stuk? Lijkt me niet toch?

Klopt, maar was het een vrije val? Zat hij wel op 10 km hoogte op moment van impact? Weten we niet... op het filmpje was het vliegtuig nog "heel" en dook niet recht naar beneden.

Klopt, maar was het een vrije val? Zat hij wel op 10 km hoogte op moment van impact? Weten we niet... op het filmpje was het vliegtuig nog "heel" en dook niet recht naar beneden.

Dat youtube filmpje? Want dat is een filmpje van een ander vliegtuig.

Motor ? Volgens mij was het toch echt de hele vleugel + waarschijnlijk een deel van de cabine.

=

game over
in principe gaat zo'n raket naar de warmste stuk (dwz de motor) en schakelt deze uit. De piloot kan dan de brandstoftoevoer uitschakelen, zodat niet het hele vliegtuig in de fik vliegt/explodeert. Aan de lichamen op de grond te beoordelen, was dat laatste niet gebeurt (ik kan het mis hebben).
Hoe het vliegtuig dan is neergestrort?
mijn theorie: door de schok is de hydraulische systeem beschadigd en werd het vliegtuig onbestuurbaar.

Als een vliegtuig vanaf 10km hoogte een vrije val begint haalt hij dan de grond in 1 stuk? Lijkt me niet toch? Overigens is het gebrek aan druk geen direct gevaar aangezien het niet eens zo extreem laag is en je ook nog eens met een noodgang daalt en de druk weer stijgt.

zie post hierboven

OTE=Scaleo;8647064]Klopt, maar was het een vrije val? Zat hij wel op 10 km hoogte op moment van impact? Weten we niet... op het filmpje was het vliegtuig nog "heel" en dook niet recht naar beneden.[/QUOTE]

filmpje is niet van het omgeluk

Nee was op het nieuws, kort filmpje van het vliegtuig, blauwe lucht en een fikkende motor

Helikopters en straaljagers opereren niet op 10KM hoogte.

Simpeler neer te halen dus.

fout: straaljagers wel. (er zijn zelf gevechtsvliegtuigen op 23km hoogte neergehaald) lockheed U2 ergens in de koude oorlog)
Nog een fout: helikopters gaan soms wel 6 km (apache)
nog een fout: wie zegt dat dit toestel op 10 km vloog? 10 km is zo'n beetje het maximun van een lijntoestel. Voor het zelfde geldt, vloog het stukken lager.
laatste (grote) fout: een straaljager is veeeel moeilijker neer te halen, om de volgende redenen:
- vliegt veel sneller (mach 2)
- veel wendbaarder
-veel waarschuwingssystemen die een lock on detecteren
- preventief flares afschieten om warmte raketten te misleiden.

De laatste twee geldt ook voor helikopters.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: mat
fout: straaljagers wel. (er zijn zelf gevechtsvliegtuigen op 23km hoogte neergehaald) lockheed U2 ergens in de koude oorlog)
Nog een fout: helikopters gaan soms wel 6 km (apache)
nog een fout: wie zegt dat dit toestel op 10 km vloog? 10 km is zo'n beetje het maximun van een lijntoestel. vVor het zelfde geldt, vloog het stukken lager.
laatste (grote) fout: een straaljager is veeeel moeilijker neer te halen, om de volgende redenen:
- vliegt veel sneller (mach 2)
- veel wendbaarder
-veel waarschuwingssystemen die een lock on detecteren
- preventief flares afschieten om warmte raketten te misleiden.

De laatste twee geldt ook voor helikopters.
Was al meteen bekend gemaakt dat het vliegtuig op 10 km hoogte vloog.

Toen het contact verloor ja, wie weet heeft het nog ff kunnen vliegen

Wel vrij aannemelijk natuurlijk dat ie het contact verliest na de inslag. (Niet dat ie het contact verliest, een paar km lager gaat vliegen aan dan neergeschoten wordt.)

2z7k77p.jpg

Terug
Naar boven