- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet iemand of ze al hebben toegegeven dat het GEEN ongeluk was?
Zat me net te bedenken, het lijkt mij niet meer dan fatsoenlijk dat wanneer het werkelijk een ongeluk is, de schuldige daar de verantwoordelijkheid voor neemt en zo spoedig mogelijk zijn excuses maakt en steun betuigd.
Ik snap ook dat die opbiechting grote politieke en wellicht zelfs economische gevolgen kan hebben, maar toch..
Op de onderstaande afbeelding is ook te zien dat er wel degelijk omgevlogen werd, maar helaas niet door de mh17
![]()
Zat me net te bedenken, het lijkt mij niet meer dan fatsoenlijk dat wanneer het werkelijk een ongeluk is, de schuldige daar de verantwoordelijkheid voor neemt en zo spoedig mogelijk zijn excuses maakt en steun betuigd.
Ik snap ook dat die opbiechting grote politieke en wellicht zelfs economische gevolgen kan hebben, maar toch..
Zie er de lol niet van in. Als het echt is moeten ze die domme snol per direct ontslaan.
Volgens mij was die gemaakt NADAT het ongeval was gebeurd. Toen vloog IEDEREEN om.
Dat kan je nog niet toegeven nu. Noch als overheid noch als vliegmaatschappij. Amerika komt met 'bewijs' dat er vanaf de grond is geschoten maar die hebben een belang dus Rusland en wellicht hun geallieerde landen zullen dat bewijs van de tafel vegen. Oekraïne wijst naar Rusland en de pro-Russische volksrepubliek Donetsk als schuldige. Rusland wijst naar Oekraïne want zij hadden dit gehele voorval kunnen voorkomen als er gewoon geen oorlog was daar.
Het kan best zijn dat Putin uiteindelijk zijn steun voor zover je dat nog kan noemen laat vallen aan de rebellen en dan is het snel gebeurd in die regio. Ik vermoed dat het ook zoiets gaat worden.
Ja is zeker waar, het is nu natuurlijk nog erg vers.. Maar denk je dat het politiek gezien verschil gaat maken in sancties indien het echt een terreurdaad is? (srs vraag, geen aanval)
Ja is zeker waar, het is nu natuurlijk nog erg vers.. Maar denk je dat het politiek gezien verschil gaat maken in sancties indien het echt een terreurdaad is? (srs vraag, geen aanval)
Wat gaat nederland nou doen dan, laten wij gewoon toe dat ze vliegtuigen neerknallen waar staatsburgers in zitten
Ik zeg ten oorlog!!
Wat gaat nederland nou doen dan, laten wij gewoon toe dat ze vliegtuigen neerknallen waar staatsburgers in zitten
Ik zeg ten oorlog!!
Zie dit populisme in veel comments terug(not sure if srs, Poe's Law).
Als er nu echt de intentie was een burgervliegtuig neer te schieten, ok, maar dit gaat hoogstwaarschijnlijk om een dom ongeluk.