Fitness Seller

Shocking News MH7 vanuit Amsterdam neergeschoten boven Oekraïne

Op de onderstaande afbeelding is ook te zien dat er wel degelijk omgevlogen werd, maar helaas niet door de mh17
kcvcw8v9ufq7zhcjzefi.jpg

Weet iemand of ze al hebben toegegeven dat het GEEN ongeluk was?
Zat me net te bedenken, het lijkt mij niet meer dan fatsoenlijk dat wanneer het werkelijk een ongeluk is, de schuldige daar de verantwoordelijkheid voor neemt en zo spoedig mogelijk zijn excuses maakt en steun betuigd.

Ik snap ook dat die opbiechting grote politieke en wellicht zelfs economische gevolgen kan hebben, maar toch..

Ergste vliegtuigramp sinds 1996 overigens (9/11 even niet meegerekend). Deze ramp komt op de 8ste plek van ergste vliegrampen ooit.

1 van de ergste rampen ooit was op Tenerife in 1977 met toen een nog hoger aantal Nederlandse slachtoffers.

Laatst bewerkt:
Zat me net te bedenken, het lijkt mij niet meer dan fatsoenlijk dat wanneer het werkelijk een ongeluk is, de schuldige daar de verantwoordelijkheid voor neemt en zo spoedig mogelijk zijn excuses maakt en steun betuigd.

Ik snap ook dat die opbiechting grote politieke en wellicht zelfs economische gevolgen kan hebben, maar toch..

Als ik het goed heb zei de president van Oekraïne dat hij er van uit ging dat het een terreurdaad is

Op de onderstaande afbeelding is ook te zien dat er wel degelijk omgevlogen werd, maar helaas niet door de mh17
kcvcw8v9ufq7zhcjzefi.jpg

Volgens mij was die gemaakt NADAT het ongeval was gebeurd. Toen vloog IEDEREEN om.

Dat kan je nog niet toegeven nu. Noch als overheid noch als vliegmaatschappij. Amerika komt met 'bewijs' dat er vanaf de grond is geschoten maar die hebben een belang dus Rusland en wellicht hun geallieerde landen zullen dat bewijs van de tafel vegen. Oekraïne wijst naar Rusland en de pro-Russische volksrepubliek Donetsk als schuldige. Rusland wijst naar Oekraïne want zij hadden dit gehele voorval kunnen voorkomen als er gewoon geen oorlog was daar.

Het kan best zijn dat Putin uiteindelijk zijn steun voor zover je dat nog kan noemen laat vallen aan de rebellen en dan is het snel gebeurd in die regio. Ik vermoed dat het ook zoiets gaat worden.

Dan moet je wel een paar flinke ballen hebben.

Zie er de lol niet van in. Als het echt is moeten ze die domme snol per direct ontslaan.

---------- Toegevoegd om 10:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:40 ----------

http://media.dumpert.nl/foto/301bfb1c_dumpert_ios_upload.jpg
301bfb1c_dumpert_ios_upload.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Het beest toont zijn ware aard. Die man zouden publiekelijk moeten lynchen op de dam.

zieke shit. live leak staat er vol mee.

Volgens mij was die gemaakt NADAT het ongeval was gebeurd. Toen vloog IEDEREEN om.

Dat kan je nog niet toegeven nu. Noch als overheid noch als vliegmaatschappij. Amerika komt met 'bewijs' dat er vanaf de grond is geschoten maar die hebben een belang dus Rusland en wellicht hun geallieerde landen zullen dat bewijs van de tafel vegen. Oekraïne wijst naar Rusland en de pro-Russische volksrepubliek Donetsk als schuldige. Rusland wijst naar Oekraïne want zij hadden dit gehele voorval kunnen voorkomen als er gewoon geen oorlog was daar.

Het kan best zijn dat Putin uiteindelijk zijn steun voor zover je dat nog kan noemen laat vallen aan de rebellen en dan is het snel gebeurd in die regio. Ik vermoed dat het ook zoiets gaat worden.

Ja is zeker waar, het is nu natuurlijk nog erg vers.. Maar denk je dat het politiek gezien verschil gaat maken in sancties indien het echt een terreurdaad is? (srs vraag, geen aanval)

Dan moet je wel een paar flinke ballen hebben.

Feit, ik denk eerlijk gezegd dat niemand er de verantwoordelijkheid voor gaat nemen ivm de eventuele gevolgen van die bekentenis.

Ja is zeker waar, het is nu natuurlijk nog erg vers.. Maar denk je dat het politiek gezien verschil gaat maken in sancties indien het echt een terreurdaad is? (srs vraag, geen aanval)

Ja dan gaat de poep echt de ventilator raken

indien het echt een terreurdaad is zal het soon opgeëist worden, gebeurd dat niet was het ook geen terreurdaad uiteraard

Nee ik denk niet dat een invasie of iets zal gebeuren. Was met die Koreaanse vlucht ook weinig gedaan toen de Soviet Unie die neermaaide. Alleen is het wel extra druk op Putin in dit conflict en er waren al sporen waarbij hij zich enigszins terugtrok met zijn steun aan de rebellen. Wie weet geeft hij dan eerder in, laat ze vallen en dan kan het Oekraïnse leger vrij snel korte metten mee maken.

Wat gaat nederland nou doen dan, laten wij gewoon toe dat ze vliegtuigen neerknallen waar staatsburgers in zitten:mad:
Ik zeg ten oorlog!!

"Hillary Clinton Als blijkt dat Rusland iets te maken heeft met de vliegtuigcrash in het oosten van Oekraïne, zal Europa meer moeten doen. Dat heeft Hillary Clinton, voormalig buitenlandminister van de VS, gezegd in het Amerikaanse praatprogramma 'Charlie Rose'.

Als Rusland gelinkt kan worden aan het vliegtuigongeval zou de EU de sancties tegen Rusland moeten verstrengen en meer hulp bieden aan Oekraïne, aldus Clinton.

De Democrate wees er ook op dat het neergestorte vliegtuig van Amsterdam naar Kuala reisde en boven Europees territorium vloog toen het verongelukte. "In alle Europese hoofdsteden zou er verontwaardiging moeten zijn." "

Kan iemand dit dom wijf zeggen dat Europa een continent is en geen staat zoals de VS...

Wat gaat nederland nou doen dan, laten wij gewoon toe dat ze vliegtuigen neerknallen waar staatsburgers in zitten:mad:
Ik zeg ten oorlog!!

Zie dit populisme in veel comments terug(not sure if srs, Poe's Law).

Als er nu echt de intentie was een burgervliegtuig neer te schieten, ok, maar dit gaat hoogstwaarschijnlijk om een dom ongeluk.

Zie dit populisme in veel comments terug(not sure if srs, Poe's Law).

Als er nu echt de intentie was een burgervliegtuig neer te schieten, ok, maar dit gaat hoogstwaarschijnlijk om een dom ongeluk.

Ben benieuwd wat de sancties voor een dom ongeluk gaan zijn, heeft zoiets in de nabije geschiedenis ooit plaatsgevonden ?

Terug
Naar boven