XXL Nutrition

Shocking News MH7 vanuit Amsterdam neergeschoten boven Oekraïne

Jemig, als dit klopt, dan is het dus per ongeluk gegaan???

Ik blijf er bij dat me dit echt onmogelijk lijkt.. Dat verschil zien ze echt wel tenzij ze gewoon roekeloos op elk overvliegend vliegtuig schieten. Zo'n catastrofale fout kan en mag niet gemaakt worden bij defensie.

Het zal je toch maar gebeuren: ga je eindelijk op je droomvakantie en dan word je door een raket uit de lucht geschoten.
R.I.P. beste mensen en sterkte aan de nabestaanden.

Laatst bewerkt:
Ik blijf er bij dat me dit echt onmogelijk lijkt.. Dat verschil zien ze echt wel tenzij ze gewoon roekeloos op elk overvliegend vliegtuig schieten. Zo'n catastrofale fout kan en mag niet gemaakt worden bij defensie.

Dat is het gevolg als je radicale idioten gaat steunen met hoog technologische wapens. Wel stoer oorlogje spelen, maar te laf om verantwoordelijkheid te nemen over zo'n misdaad. Wie hier verantwoordelijk voor is mag van mij zwaar gestraft worden.

Vreselijk.

Al lijkt zoiets altijd heel erg onwerkelijk vind ik. Net als die foto's van de verongelukte mensen, het is net alsof ik naar een film kijk. 't is ongepast dat die paspoorten en namen zo in de social media komen, maar tegelijkertijd maakt het dat wel ineens 'echt'. Het verdriet van de mensen wat overal verschijnt, is echt hartverscheurend vind ik. Bizarre gedachte dat complete families ineens zijn weggevaagd.

'Presidentieel vliegtuig Poetin mogelijk doelwit'

media_xll_2377377.jpg

Ook wel ziek als dit het geval was. Al lijkt me zoiets hele sterk want dat ding vloog op 10km hoogte en je mikt niet op een vliegtuig op 'hoe hij eruit ziet'.

http://static1.ad.nl/static/photo/2014/2/12/12/20140717221321/media_xll_2377377.jpg

Ook wel ziek als dit het geval was. Al lijkt me zoiets hele sterk want dat ding vloog op 10km hoogte en je mikt niet op een vliegtuig op 'hoe hij eruit ziet'.

Vliegtuigen zenden ook constant signalen uit met welk toestel ze zijn, dus het kan gewoon geen fout zijn. Als de luchtverkeersleiding dat kan zien, kan je me niet wijsmaken dat defensie dat niet kan.

Wel erg dat zoiets gebeurd, maar er zijn al zo enorm veel onschuldigen om het leven gekomen door bv drones. Dit schijnt er nou eenmaal bij te horen tegenwoordig, alleen komt het nu wat dichterbij omdat er Nederlanders bij betrokken waren.

We zullen het waarschijnlijk wel nooit weten tenzij de Amerikanen kunnen tracen waar die raket vandaan kwam.
De Russen hebben de zwarte dozen, waar sowieso niks op te zien is als het een raket inslag is geweest. Tot het moment van inslag is alles goed en ineens poef! geen opnames meer.

Laatst bewerkt:

http://static1.ad.nl/static/photo/2014/2/12/12/20140717221321/media_xll_2377377.jpg

Shit, die vliegtuig lijkt wel erg op die van Malaysian Airlines. Wat ik ook niet snap is dat KLM en MA door zo'n gevaarlijk gebied blijven vliegen, terwijl er van de week al 2 legervliegtuigen werden neergehaald. 1 Keer zou het echt kunnen misgaan, zoals het nu het geval is.

Shit, die vliegtuig lijkt wel erg op die van Malaysian Airlines. Wat ik ook niet snap is dat KLM en MA door zo'n gevaarlijk gebied blijven vliegen, terwijl er van de week al 2 legervliegtuigen werden neergehaald. 1 Keer zou het echt kunnen misgaan, zoals het nu het geval is.

Langere afstand = meer brandstof = meer kosten??

Wel erg dat zoiets gebeurd, maar er zijn al zo enorm veel onschuldigen om het leven gekomen door bv drones. Dit schijnt er nou eenmaal bij te horen tegenwoordig, alleen komt het nu wat dichterbij omdat er Nederlanders bij betrokken waren.

Dit zowat.

Een ander fenomeen is dat je nu echt mooi instinctieve gradaties ziet. Bosker die blij is dat hij het niet is, elk land dat zijn aantal doden geeft maar de rest negeert,...

Wat een bullshit trouwens er zijn tientallen types vliegtuigen die op dat hok van Poetin lijken.
Vliegtuigen zenden ook signalen uit waaraan te herkennen is wie wie is dus lijkt me zeer onwaarschijnlijk om zoiets per ongeluk te doen.

hindsight.

Vliegtuigen zenden ook constant signalen uit met welk toestel ze zijn, dus het kan gewoon geen fout zijn. Als de luchtverkeersleiding dat kan zien, kan je me niet wijsmaken dat defensie dat niet kan.

Gister zei die defensie pipo op Nieuwsuur dat zo'n BUK systeem 5 voertuigen heeft en een heel geavanceerd radarsysteem. Het is dus niet een trigger-happy mong**l gewoon die even in dat ding is geklommen en een rakketje heeft gelanceerd.

Tsja het was volgens hun gewoon 'safe' om op die hoogte te vliegen. Terwijl er kennelijk wel aanleiding was om dat hele gebied gewoon te vermijden want de andere maatschappijen vlogen wel een stukje om. Dus allemaal voor een paar centen ben je nu gewoon 295+ levens kwijt. Van mij part doeken ze dat hele Malaysia Airlines op want wie de f**k gaat daar nog mee vliegen na die twee incidenten.

Gister zei die defensie pipo op Nieuwsuur dat zo'n BUK systeem 5 voertuigen heeft en een heel geavanceerd radarsysteem. Het is dus niet een trigger-happy mong**l gewoon die even in dat ding is geklommen en een rakketje heeft gelanceerd.

Had ook niet anders verwacht, die radarsystemen zijn ontzettend geavanceerd en dan zijn fouten gewoon uitgesloten. Wie het ook was, ze wisten waar ze op schoten.

dit,

wel triest dat deze verschrikkelijke gebeurtenis gekaapt word door politici in Nederland en de rest van

de wereld ,vieze spelletjes over de rug van onschuldige slachtoffers en verwoeste families,

bij het lezen over al die dode kinderen en baby's ben ik afgehaakt .....

zelfs een stomme K :x op Twitter die de racismekaart trekt

Many AIDS Researchers Aboard MH17

The heartbreaking news about Flight MH17 keeps getting worse. Of the 295 people aboard the Malaysia Airlines 777 that crashed in Ukraine, about 100 of the passengers were bound for a major AIDS conference in Melbourne, Australia. Among the researchers, health-care workers, and activists who have been identified: Dr. Joep Lange, a pioneering Dutch scientist who worked on the virus for 30 years.

Dat kon er ook nog wel even bij...

Terug
Naar boven