XXL Nutrition

Shocking News MH7 vanuit Amsterdam neergeschoten boven Oekraïne

Zie dit populisme in veel comments terug(not sure if srs, Poe's Law).

Als er nu echt de intentie was een burgervliegtuig neer te schieten, ok, maar dit gaat hoogstwaarschijnlijk om een dom ongeluk.

Tenzij Oekraïne net meer steun wilt van Europa tegen Rusland...

"Hillary Clinton Als blijkt dat Rusland iets te maken heeft met de vliegtuigcrash in het oosten van Oekraïne, zal Europa meer moeten doen. Dat heeft Hillary Clinton, voormalig buitenlandminister van de VS, gezegd in het Amerikaanse praatprogramma 'Charlie Rose'.

Als Rusland gelinkt kan worden aan het vliegtuigongeval zou de EU de sancties tegen Rusland moeten verstrengen en meer hulp bieden aan Oekraïne, aldus Clinton.

De Democrate wees er ook op dat het neergestorte vliegtuig van Amsterdam naar Kuala reisde en boven Europees territorium vloog toen het verongelukte. "In alle Europese hoofdsteden zou er verontwaardiging moeten zijn." "

Kan iemand dit dom wijf zeggen dat Europa een continent is en geen staat zoals de VS...

Die gek loopt de boel lekker op te naaien

Wat gaat nederland nou doen dan, laten wij gewoon toe dat ze vliegtuigen neerknallen waar staatsburgers in zitten:mad:
Ik zeg ten oorlog!!

helaas, helemaal niets,

misschien wat foei foei door wat diplomaten

maar daar houd het echt mee op....

wij (Nederland) hebben nooit uitgeblonken in daadkrachtige acties :o

1ste wereldoorlog had toch ook zo'n flater als een van de oorzaken... Leberecht weet er ms meer over.

Je doelt op die aanslag op die frans ferdinand ? Dat was toch gewoon een ordinaire aanslag ?

---------- Toegevoegd om 11:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:45 ----------

helaas, helemaal niets,

misschien wat foei foei door wat diplomaten

maar daar houd het echt mee op....

wij (Nederland) hebben nooit uitgeblonken in daadkrachtige acties :o

Wellicht zijn we daarom wel zo welvarend ?

Die VOC mentaliteit moet terug!

Er sterven zo vaak mensen in een oorlog die er niks mee te maken hebben....

Ja dat snap ik. Maar ik doel echt op een gebeurtenis zoals deze wellicht kan zijn, per ongeluk doden van honderden buitenlanders die nergens iets me te maken hebben.

denk dat ze gewoon een knuffel nodig heeft :o:o

deze is ook leuk :roflol:

"Women have always been the primary victims of war. Women lose their husbands, their fathers, their sons in combat. Women often have to flee from the only homes they have ever known. Women are often the refugees from conflict and sometimes, more frequently in today’s warfare, victims. Women are often left with the responsibility, alone, of raising the children." -Hillary Rodham Clinton

Ja dan gaat de poep echt de ventilator raken

indien het echt een terreurdaad is zal het soon opgeëist worden, gebeurd dat niet was het ook geen terreurdaad uiteraard

Ja dat is zo, denk eerlijk gezegd ook niet dat het echt een terreurdaad is. Ik weet niet hoe ik moet verwoorden wat het dan wel is, maar terreurdaad geloof ik niet echt in tbh.

Nee ik denk niet dat een invasie of iets zal gebeuren. Was met die Koreaanse vlucht ook weinig gedaan toen de Soviet Unie die neermaaide. Alleen is het wel extra druk op Putin in dit conflict en er waren al sporen waarbij hij zich enigszins terugtrok met zijn steun aan de rebellen. Wie weet geeft hij dan eerder in, laat ze vallen en dan kan het Oekraïnse leger vrij snel korte metten mee maken.

Denk ik ook niet, stomste wat je kan doen op dit moment imo.

Wat gaat nederland nou doen dan, laten wij gewoon toe dat ze vliegtuigen neerknallen waar staatsburgers in zitten:mad:
Ik zeg ten oorlog!!

Ja laten we oorlog gaan voeren met Rusland eo, kei verstandig inderdaad.. :rolleyes:

deze is ook leuk :roflol:

"Women have always been the primary victims of war. Women lose their husbands, their fathers, their sons in combat. Women often have to flee from the only homes they have ever known. Women are often the refugees from conflict and sometimes, more frequently in today’s warfare, victims. Women are often left with the responsibility, alone, of raising the children." -Hillary Rodham Clinton

:rolleyes:

Dit is raar. Ik wilde Miko B sterkte wensen ivm het verlies van zijn tante, door hem een karma te sturen. Dat gaat nu niet meer. Is hij gebanned of is z'n membership op eigen verzoek opgeheven?

Dubbel verdriet voor de Australiërs Irene en George Burrows. Een paar maanden terug hoorden ze dat hun
zoon Rodney en zijn vrouw Mary in vlucht MH370 zaten van Malaysia Airlines die nog steeds wordt vermist. Nu verloren ze hun stiefkleindochter Maree Rizk en haar man Albert die in vlucht MH17 zaten die in Oekraïne neerstortte.

Het echtpaar Rizk kwam terug van een maand lange vakantie naar Europa, zo meldt de Australische nieuwsafdeling van Yahoo. Ze vlogen terug met de Boeing 777 die in Oekraïne neerstortte. Niemand overleefde de crash.

De klap komt hard aan bij de Burrows die nog treurden om het verlies van hun zoon een paar maanden eerder. Hij zat op die andere vlucht van Malaysia Airlines waarmee het niet goed afliep. Het contact met MH370 werd verbroken en sindsdien is het toestel spoorloos. Na een maandenlange zoektocht in de oceaan is er nog steeds geen spoor van het vliegtuig gevonden.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/buitenland/2014/07/familie-verloren-in-mh17-en-mh370

Zeer tragisch.

Ja dat is zo, denk eerlijk gezegd ook niet dat het echt een terreurdaad is. Ik weet niet hoe ik moet verwoorden wat het dan wel is, maar terreurdaad geloof ik niet echt in tbh.

Denk ik ook niet, stomste wat je kan doen op dit moment imo.

Ja laten we oorlog gaan voeren met Rusland eo, kei verstandig inderdaad.. :rolleyes:

We maken ze kapot jongg

Terug
Naar boven