MuscleMeat

Shocking News MH7 vanuit Amsterdam neergeschoten boven Oekraïne

Meld er ff bij dat er meerdere malen werd gewaarschuwd van te voren, maar die fucktards toch met een schip daarheen gaan. Hoezo mensen opofferen om oorlogje te spelen.
Tsja, true. Staat me bij dat de rebellen in de Oekraine ook gewaarschuwd hadden? Kan even geen bron vinden.

Geen geschiedenis les gehad vroeger? De tweede wereldoorlog ging los toen engeland en frankrijk erbij betrokken werden. De Amerikanen wilden niet mee doen omdat ze daar geen zin in/geld voor hadden na de eerste wereldoorlog. Toen ze zelf aangevallen werden zijn ze pas mee gaan doen.
Ze stuurden eerst wel hulpgoederen/wapens/whatever richting engeland, daarom gingen de duitsers boten onderscheppen.

3 september 1939

Het Britse passagiersschip RMS Athenia wordt getorpedeerd door U-boot U-30 onder bevel van de luitenant-ter-zee Lemp. Er vallen 112 doden, waaronder 28 Amerikanen. De Athenia is het eerste Britse slachtoffer van het Duitse optreden op zee.

3 september 1939

Neville Chamberlain verklaart om 11.15 uur op de BBC-radio dat Groot-Brittannië in staat van oorlog is met nazi-Duitsland.
Frankrijk verklaart nazi-Duitsland de oorlog om 17.00 uur.
Er wordt een oorlogskabinet opgericht te Londen en de Britten voeren een zeeblokkade in tegen Duitsland.
Winston Churchill wordt benoemd tot 1e Lord van de Britse Admiraliteit.
Generaal Lord Gort wordt benoemd tot bevelhebber van de British Expeditionary Force.
Generaal Ironside wordt, in opvolging van Lord Gort, benoemd tot chef-staf van het Britse leger.
In de nacht van 3 op 4 september wordt de eerste waarheidsaanval uitgevoerd door de RAF. Start van de Confetti-oorlog.

Zie ook: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_...n_Noord-Europa,_Amerika_en_Atlantische_Oceaan

Jammer dat mensen niet nadenken voor ze bijdehand gaan doen Hoody... :rolleyes:

Jij weet duidelijk de definitie van een wereldoorlog niet.

Jij weet duidelijk de definitie van een wereldoorlog niet.

Men spreekt van een wereldoorlog als een meerderheid van de grootste en sterkste landen over de hele wereld bij de oorlog betrokken is.

Frankrijk, Groot Brittanie, Rusland en Duitsland. In dat rijtje mist in die tijd waarschijnlijk alleen Amerika. :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 12:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:45 ----------

Ja die denk ik?

Men spreekt van een wereldoorlog als een meerderheid van de grootste en sterkste landen over de hele wereld bij de oorlog betrokken is.

Frankrijk, Groot Brittanie, Rusland en Duitsland. In dat rijtje mist in die tijd waarschijnlijk alleen Amerika.

Je mist niet alleen Amerika maar ook Japan, die in die tijd een grootmacht was.

Witteveen...volgens mij auteur van veel literatuur Die ik moest lezen afgelopen jaar.

Ik wordt echt zo moe van die Opstelten. Kunnen ze die seniele opa niet gewoon in een tehuis gooien en iemand anders aanstellen.

"Ja ehh... we gaan kijken ehh... naar de ramp en ehh... uitzoeken wat er uh.... precies gebeurd is."

• Topic Starter Topic Starter
Wat verwacht je dan van hem.

Wat verwacht je dan van hem.
Ik ben niet verbaasd nee, maar wordt wel aardig moe van die gast steeds als ik hem hoor of zie.

NOS is trouwens ook weer lekker amateuristisch bezig.

"In Kuik waar nu de vierdaagse is, zijn de mensen ook in rouw".
Vervolgens zie je allemaal mensen vrolijk zwaaien en lachen met vrolijke muziek op de achtergrond.

• Topic Starter Topic Starter
Tja, je kan moeilijk allerlei spectaculaire uitspraken verwachten als er nog zoveel onduidelijk is.

'There's going to be hell to pay and there should be!': John McCain warns of 'incredible repercussions' if Russian forces or pro-Russian separatists downed MH17

McCain.jpg

- Hawkish GOP senator threw down the gauntlet and warned Vladimir Putin
- McCain suggested that separatist forces in eastern Ukraine may have mistaken the Boeing 777 jet for a -Ukrainian government military plane
- He also blasted President Barack Obama for what he said were anemic sanctions leveled at Putin following Russia's annexation of Crimea

:roflol:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven