Montai
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 292
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor de conspiracy boys:
Vlucht mh17 een boeing 777, crashed op de 17e dag in de 7e maand om 17:??
Voor de conspiracy boys:

Er zal vast ook wel wat meer achter zitten dan wij denken![]()

Volgens mij was die gemaakt NADAT het ongeval was gebeurd. Toen vloog IEDEREEN om.
.
Voor de conspiracy boys:
Lock-on was 17:17 Russische tijd.Nee, 16:20 was het in Nederlandse tijd geloof ik. 15:20 waar ze toen zaten. Kan ook andersom zijn.
Nee, 16:20 was het in Nederlandse tijd geloof ik. 15:20 waar ze toen zaten. Kan ook andersom zijn.
Ja kon tijd van crash niet vinden, heb je bron? thanks stormie.
Nu terug naar je topic.
MH370 was ook een 777, die op de 7e dag van de 3e maand verdween in 2014 om 7 uur.
Het WK werd gewonnen door de Duitsers ( suspicously ) in de 7e maand van dit jaar. Ze zaten in groep G, de 7e groep en versloegen in de 7e wedstrijd Brazilie met 7-1!!
In de finale is het beslissende doelpunt gescoord 7 minuten voor einde tweede verlenging en had Duitsland in de 2e helft precies 7 schoten op doel.
Wat nog enger is, is dat de enige kans van Argentinie, plaats vond in de 7e! minuut van de extra tijd, toen Palacio wakker werd.
Coincidence?
I think not.
MH370 was ook een 777, die op de 7e dag van de 3e maand verdween in 2014 om 7 uur.
Het WK werd gewonnen door de Duitsers ( suspicously ) in de 7e maand van dit jaar. Ze zaten in groep G, de 7e groep en versloegen in de 7e wedstrijd Brazilie met 7-1!!
In de finale is het beslissende doelpunt gescoord 7 minuten voor einde tweede verlenging en had Duitsland in de 2e helft precies 7 schoten op doel.
Wat nog enger is, is dat de enige kans van Argentinie, plaats vond in de 7e! minuut van de extra tijd, toen Palacio wakker werd.
Coincidence?
I think not.
Mister10 -> 10 * 77 = 777!
Mister777. Het zevende karakter van links is nu ook een 7!.
En als klap op de vuurpijl:
NATURAL = ZEVEN LETTERS.
ALL TRUE NATURAL = 2 x 7 LETTERS.
Op het dag en tijdstip was hij NIET op DBB.
Zouden er juicers (7 letters) onboard (7 letters) zijn geweest? Olympia (ZEVEN LETTERS).

Graag on-topic blijven, topic hoeft niet iedere keer te ontsporen. Conspiracy crap of ongein hoort hier niet thuis.
Natuurlijk is men bezig met de schuldvraag.Ik vind het zo opmerkelijk en verontrustend dat men alleen maar bezig is met de schuldvraag, terwijl deze klotezooi makkelijk had kunnen voorkomen worden door brandstofkosten niet boven mensenlevens te plaatsen.
Natuurlijk is men bezig met de schuldvraag.
Je kan toch toch niet ongestraft een vliegtuig vol met onschuldige burgers uit de lucht schieten?
Je kan toch toch niet ongestraft een vliegtuig vol met onschuldige burgers uit de lucht schieten?
Ik vind het zo opmerkelijk en verontrustend dat men alleen maar bezig is met de schuldvraag, terwijl deze klotezooi makkelijk had kunnen voorkomen worden door brandstofkosten niet boven mensenlevens te plaatsen.
Of ik onderschat de risico-assessments van de luchtvaartmaatschappijen enorm..