Fitness Seller

Shocking News MH7 vanuit Amsterdam neergeschoten boven Oekraïne

Mijn ex heeft deze MH017 vlucht ingechecked en kende ook de crew :O das best wel fucked up voor der

Voor de conspiracy boys:
Vlucht mh17 een boeing 777, crashed op de 17e dag in de 7e maand om 17:??

First flew on 17 July 1997 omgomgomgomg

illuminati

Exact 17 jaar geleden

illuminattyy

---------- Toegevoegd om 18:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:28 ----------

Er zal vast ook wel wat meer achter zitten dan wij denken ;)

Ja dat zal vast wel, nummerologie is altijd wel grappig, maar kan altijd toeval zijn.
Maar nu krijgen we onderzoeken en wie is de schuldige en wat worden de sancties.
Plan van ''Obama'' ligt waarschijnlijk allang klaar. :rolleyes:

Volgens mij was die gemaakt NADAT het ongeval was gebeurd. Toen vloog IEDEREEN om.

.

Euh..nope.
Korean air en Asiana meden dat gebied al een tijdje, Qantas en China airlines al sinds April! Vlogen 250 km om. Cathay Pacific en zelfs Pakistan airlines hadden de vliegroute al veel eerder omgegooid om die reden.

Eurocontrol : Eurocontrol said the doomed plane was flying at a level known as "330", or approximately 10,000 metres or 33,000 feet, when it disappeared from radar screens.
The route itself had been closed to level "320" but was cleared for those flying at the Malaysian plane's altitude.

Ik vind het zo opmerkelijk en verontrustend dat men alleen maar bezig is met de schuldvraag, terwijl deze klotezooi makkelijk had kunnen voorkomen worden door brandstofkosten niet boven mensenlevens te plaatsen.
Of ik onderschat de risico-assessments van de luchtvaartmaatschappijen enorm..

---------- Toegevoegd om 18:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:34 ----------

Oh en Hilary Clinton, sterf. Met een sigaar in je mond bij voorkeur.

First flew on 17 July 1997 omgomgomgomg

illuminati

MH370 was ook een 777, die op de 7e dag van de 3e maand verdween in 2014 om 7 uur.
Het WK werd gewonnen door de Duitsers ( suspicously ) in de 7e maand van dit jaar. Ze zaten in groep G, de 7e groep en versloegen in de 7e wedstrijd Brazilie met 7-1!!
In de finale is het beslissende doelpunt gescoord 7 minuten voor einde tweede verlenging en had Duitsland in de 2e helft precies 7 schoten op doel.
Wat nog enger is, is dat de enige kans van Argentinie, plaats vond in de 7e! minuut van de extra tijd, toen Palacio wakker werd.

Coincidence?
I think not.

Ja kon tijd van crash niet vinden, heb je bron? thanks stormie.
Nu terug naar je topic.

Heb 'm niet meer open staan, sorry

---------- Toegevoegd om 16:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:56 ----------

Lock-on was 17:17 Russische tijd.

Oh serieus?
Ik ga even zoeken..

---------- Toegevoegd om 17:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:57 ----------

https://twitter.com/XJintewals/status/489690848356233216

ze staat bijna onderaan de lijst..
jakkie.

MH370 was ook een 777, die op de 7e dag van de 3e maand verdween in 2014 om 7 uur.
Het WK werd gewonnen door de Duitsers ( suspicously ) in de 7e maand van dit jaar. Ze zaten in groep G, de 7e groep en versloegen in de 7e wedstrijd Brazilie met 7-1!!
In de finale is het beslissende doelpunt gescoord 7 minuten voor einde tweede verlenging en had Duitsland in de 2e helft precies 7 schoten op doel.
Wat nog enger is, is dat de enige kans van Argentinie, plaats vond in de 7e! minuut van de extra tijd, toen Palacio wakker werd.

Coincidence?
I think not.

Mister10 -> 10 * 77 = 777!
Mister777. Het zevende karakter van links is nu ook een 7!.
En als klap op de vuurpijl:
NATURAL = ZEVEN LETTERS.
ALL TRUE NATURAL = 2 x 7 LETTERS.

Op het dag en tijdstip was hij NIET op DBB.

Zouden er juicers (7 letters) onboard (7 letters) zijn geweest? Olympia (ZEVEN LETTERS).

Coincidence?
I think not.

Hahaha je hebt er nog tijd in gestoken ook Sjors!

Graag on-topic blijven, topic hoeft niet iedere keer te ontsporen. Conspiracy crap of ongein hoort hier niet thuis.

Mister10 -> 10 * 77 = 777!
Mister777. Het zevende karakter van links is nu ook een 7!.
En als klap op de vuurpijl:
NATURAL = ZEVEN LETTERS.
ALL TRUE NATURAL = 2 x 7 LETTERS.

Op het dag en tijdstip was hij NIET op DBB.

Zouden er juicers (7 letters) onboard (7 letters) zijn geweest? Olympia (ZEVEN LETTERS).

The student exceeds the master. :cool:

Well played mah carrots. Well played.

---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:11 ----------

Graag on-topic blijven, topic hoeft niet iedere keer te ontsporen. Conspiracy crap of ongein hoort hier niet thuis.

Moet jij zeggen met je dronken clip..

grappie eric liefie, supersorry en een cherry on top

Ik vind het zo opmerkelijk en verontrustend dat men alleen maar bezig is met de schuldvraag, terwijl deze klotezooi makkelijk had kunnen voorkomen worden door brandstofkosten niet boven mensenlevens te plaatsen.
Natuurlijk is men bezig met de schuldvraag.
Je kan toch toch niet ongestraft een vliegtuig vol met onschuldige burgers uit de lucht schieten?

Natuurlijk is men bezig met de schuldvraag.
Je kan toch toch niet ongestraft een vliegtuig vol met onschuldige burgers uit de lucht schieten?

Vraag me af in hoeverre dit de stemming van gemiddeld DBB beinvloedt. Zijn er mensen die bijvoorbeeld niet meer gaan stappen?

Alsof ze daar in Moskou en Washington van wakker liggen. Er zijn grote geopolitieke belangen mee gemoeid, ze gebruiken dit incident alleen maar om hun eigen agenda door te drijven.

Of ik onderschat de risico-assessments van de luchtvaartmaatschappijen enorm..

Mensenlevens zijn nou eenmaal een bedrag waard, kan je niet omheen. Van hoe goed de remmen zijn van een gemiddelde auto tot de hoeveelheid straatverlichting langs een snelweg, maar ook hoeveel we met z'n allen bereidt zijn belasting te betalen voor onze gezondheidszorg. Op extreme schaal zelfs of je vandaag de fiets of de auto pakt naar je werk, waarbij je van de laatste weet dat deze fijnstof verspreidt. Het wordt hooguit pijnlijk duidelijk bij dit soort incidenten.

Terug
Naar boven