Fitness Seller

Shocking News MH7 vanuit Amsterdam neergeschoten boven Oekraïne

Damn had vandaag een patiente in mijn praktijk wiens nicht (met man en 3 kinderen) zijn omgekomen bij deze ramp! Komt wel dichterbij dan een nieuwsbericht dan. Ze vond het allemaal zo onwerkelijk, had van de shock nog niet eens gehuild (wist het net 2 uurtjes).

Er staat een passagierslijst op geenstijl

:roflol: ik dacht dat ik naïef was.

Anders probeer je eerst het Nederlands onder de knie te krijgen voor je met andere talen aan de gang gaat.

Merkel is dan ook naief. Die vertelde op het nieuws vanochtend het zelfde als ik.
Was wel toevallig.

Maar kom op. Had jij nog een oude oorlog verwacht anno 2014?

Merkel is zo'n type die denkt dat er door de Europese Unie geen oorlogen meer mogelijk zijn.

Laatst bewerkt:
Een hele rits aids-onderzoekers en een heel mooi Amnesty meisje. Niet te vergeten de eigenaren van de meest geprezen culinaire hotspot in R'dam

Niet dat ik doden op waarde willen schatten ofzo, maar dit was een hele waardevolle vracht.
Het is nooit een kist met lui die naar een pedo-conventie gaan ofzo.
Je vergeet de Volendammers!

Het PVDA Eerste Kamerlid heeft blijkbaar economy class gereisd. Ik heb geen idee wie hij was, maar ik vind het wel goed dat hij tussen de "normale" mensen zat.

Hoe dan ook, dit is een ontzettend trieste gebeurtenis.

Het PVDA Eerste Kamerlid heeft blijkbaar economy class gereisd. Ik heb geen idee wie hij was, maar ik vind het wel goed dat hij tussen de "normale" mensen zat.

Ik vind het ergens heel storend dat het lulverhaal over de zitplaats van een kamerlid VOOR je betuiging van medeleven komt.

Dus als je het kan veroorloven om business/first class te reizen, dan ben je beter dan iedereen in economie:scratch:

Merkel is dan ook naief. Die vertelde op het nieuws vanochtend het zelfde als ik.
Was wel toevallig.

Maar kom op. Had jij nog een oude oorlog verwacht anno 2014?

Ik hou me totaal niet met nieuws bezig, ik begrijp oorlogen sowieso niet. Maar ik schat de kans vrij klein in dat ik wereldvrede ga meemaken.

Ik hoorde net dat onderzoekers niet de mogelijkheid krijgen om onderzoek te doen en dat separatisten zelf dreigen met het vuur te openen wanneer ze het terrein betreden.

Iemand die hier meer van weet?

Wekenlang gaat het over de dreiging van aanslagen van jihadi's. En dan knallen separisten van onze grote russische zakenpartner een compleet vliegtuig uit de lucht. Mad world

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:19 ----------

Van mij of van hen?

Hoorde het van mijn vriendin die het in Spanje op het nieuws hoorde, geen idee of het waar is.

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3152...bedreigd-door-separatisten-bij-rampplek.dhtml

Terug
Naar boven