Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
At a press conference in Kiev, the Ukrainian government announced that it had definitive proof that Russia shot down Malaysia Airlines Flight 17 with surface-to-air missiles. From the Times:
At a news conference in Kiev, Vitaly Nayda, the head of counterintelligence for the Ukrainian State Security Service, displayed photographs that he said showed three of the Buk-M1 missile systems on the road to the Russian border. Two of the devices, which are missile launchers mounted on an armored vehicle, crossed the border into Russia at about 2 a.m. Friday, or less than 10 hours after the jet, Flight 17, was blown apart in midair, he said. The third weapon crossed at about 4 a.m.
Poetin heeft toch een dochter die met een Nederlander is getrouwd? In het geheim is hij hier ook wel eens. Denk niet dat hij straks nog met open armen wordt ontvangen door de schoonfamilie.
Alsof hem dat wat kan schelen.. Die kerel heeft schijt aan de hele wereld, dat blijkt wel.
Heb dat aapje al diverse malen zien voorbijkomen. Ook een slachtoffer van de ramp. Ik ga nu kappen met het kijken naar die filmpjes, wil nog wel slapen vannacht.
Ik begrijp sowieso niet waarom je dat soort filmpjes opzoekt?

Ik begrijp sowieso niet waarom je dat soort filmpjes opzoekt?
Journalist Hubert Smeets van NRC Handelsblad zegt in tv-programma Nieuwsuur dat de Russische pers een geheel andere lezing geeft van het gesprek tussen Rutte en Poetin. Rutte noemde het 'een zeer intens gesprek'. Het Russische staatspersbureau RIA/Novosti spreekt van een 'energiek' gesprek en rept met geen woord over mogelijke kritiek van Nederland op het handelen van Poetin. 'Ik heb het gevoel dat Poetin gewoon zo doorgaat', aldus Smeets.
Onderzoek is nog niet eens gestart en iedereen weet al dat het de Russen zijn geweest.
Propaganda is successful.