MuscleMeat

Shocking News MH7 vanuit Amsterdam neergeschoten boven Oekraïne

Wederom allemaal speculaties..
Ik beschuldig nog niemand tot er direct bewijs is.

Idd, en trouwens niks mis met speculeren, doe ik zelf ook en iedereen moet lekker zijn gang gaan.
Maar op voorhand al de beschuldiging ergens naartoe schuiven, omdat je wat sensatie verhaaltjes hebt gelezen in de media, nee. :no:

.

Laatst bewerkt:
Moeilijk te voorspellen. Het is wel waarschijnlijk, maar vaak zijn rebellengroepen ongeorganiseerd en bestaan zelf ook uit meerdere groepen.

Ik acht de kans ook wel hoog, maar Rusland en/of de rebellen winnen niks door een burgervliegtuig uit de lucht te schieten.
Samen met het afwijkende vluchtpatroon kom ik tot de conclusie dat het een misverstand is geweest van de rebellen.
En mogelijk andere autoriteiten zoals Oekraïne medeplichtig zijn aan het laten afwijken van het vliegtuig en dus op voorhand wisten dat dit zou gaan gebeuren.

Allemaal speculaas :p , ben benieuwd wat er uit de officiële onderzoeken komt.

Ik acht de kans ook wel hoog, maar Rusland en/of de rebellen winnen niks door een burgervliegtuig uit de lucht te schieten.
Samen met het afwijkende vluchtpatroon kom ik tot de conclusie dat het een misverstand is geweest van de rebellen.
En mogelijk andere autoriteiten zoals Oekraïne medeplichtig zijn aan het laten afwijken van het vliegtuig en dus op voorhand wisten dat dit zou gaan gebeuren.

Allemaal speculaas :p , ben benieuwd wat er uit de officiële onderzoeken komt.
In jouw redenatie zijn nog steeds de rebellen (en indirect de Russen) verantwoordelijk voor deze daad :rolleyes:
Ik vind dat geen gespeculeer meer, het staat zo goed als vast.

In jouw redenatie zijn nog steeds de rebellen (en indirect de Russen) verantwoordelijk voor deze daad :rolleyes:
Ik vind dat geen gespeculeer meer, het staat zo goed als vast.

Ja, met 0,0 bewijs

De USA wilde al sancties opleggen aan Rusland met de situatie in Oekraïne en de pro-Russische rebellen.
Door middel van een drone hebben ze haast onzichtbaar de Boeing 777 kunnen laten crashen op gebied dat was overgenomen door de Russische rebellen.
Dit leidt direct tot de aanname dat Russische rebellen een burgervliegtuig met bijna 300 mensen uit de lucht hebben geschoten.
Europa wil dat er ingegrepen wordt in het gebied omdat dit niet verder kan, ook de USA gaat hier mee akkoord.

Ook een prachtig verhaaltje, met 0,0 bewijs

Is toch allang duidelijk na dat (verwijderde) facebook bericht van die generaal waarin stond dat ze een antonov neergehaald zouden hebben
En dan dat afgeluisterde telefoongesprek er nog overheen

Is toch allang duidelijk na dat (verwijderde) facebook bericht van die generaal waarin stond dat ze een antonov neergehaald zouden hebben
En dan dat afgeluisterde telefoongesprek er nog overheen

Dat zijn geen bewijzen, vind het sowieso frappant dat zo'n telefoongesprek zo snel ineens overal op internet staat, ook dat men gaat lopen facebook'n over neer geschoten vliegtuigen, is dat de normale gang van zaken tegenwoordig?
Tijdens ww2 ging alles via allemaal geheime codes en lijnen en nu pleuren we alles op facebook?

Ik vind het sowieso geen hard bewijs.

De Amerikanen beschikken over zat technologie, kunnen zo de locatie achterhalen als er zo'n raket is afgevuurd is van een BUK M1, dat is hard bewijs.
Ook het laatste contact van de verkeersleiding en de piloten zou bewijzen moeten kunnen leveren.

Ja, met 0,0 bewijs

De USA wilde al sancties opleggen aan Rusland met de situatie in Oekraïne en de pro-Russische rebellen.
Door middel van een drone hebben ze haast onzichtbaar de Boeing 777 kunnen laten crashen op gebied dat was overgenomen door de Russische rebellen.
Dit leidt direct tot de aanname dat Russische rebellen een burgervliegtuig met bijna 300 mensen uit de lucht hebben geschoten.
Europa wil dat er ingegrepen wordt in het gebied omdat dit niet verder kan, ook de USA gaat hier mee akkoord.

Ook een prachtig verhaaltje, met 0,0 bewijs
0,0 bewijs, heb je het nieuws wel gevolgd? En waar is het bewijs van die drone dan?

---------- Toegevoegd om 01:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:20 ----------

De Amerikanen beschikken over zat technologie, kunnen zo de locatie achterhalen als er zo'n raket is afgevuurd is van een BUK M1, dat is hard bewijs.
Ook het laatste contact van de verkeersleiding en de piloten zou bewijzen moeten kunnen leveren.
Dat bewijs hebben ze :rolleyes:
Radar en hittespoor van een raket geregistreerd, precies voor het moment dat contact met het vliegtuig werd verloren.

0,0 bewijs, heb je het nieuws wel gevolgd? En waar is het bewijs van die drone dan?

Die drone is een lul verhaaltje van mij met 0,0 bewijs.

Geef mij eens hard bewijs dan dat het de Russen/Russische rebellen zijn geweest.

---------- Toegevoegd om 01:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:22 ----------

Dat bewijs hebben ze :rolleyes:
Radar en hittespoor van een raket geregistreerd, precies voor het moment dat contact met het vliegtuig werd verloren.

Ja dat zou bewijs zijn, heb je een bron?

Die drone is een lul verhaaltje van mij met 0,0 bewijs.

Geef mij eens hard bewijs dan dat het de Russen/Russische rebellen zijn geweest.
Wat ik hierboven zei. Daarnaast wijst alles erop dat het de rebellen zijn geweest. Audiogesprekken en hun gedrag, zoals onderzoekers geen toegang verlenen. Je moet wel heel raar denken om dit alles te negeren en iets anders te beweren. Alle andere opties zijn zeer onwaarschijnlijk.

---------- Toegevoegd om 01:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:23 ----------

Ja dat zou bewijs zijn, heb je een bron?
Dat stond vanochtend in de Volkskrant.

Wat ik hierboven zei. Daarnaast wijst alles erop dat het de rebellen zijn geweest. Audiogesprekken en hun gedrag, zoals onderzoekers geen toegang verlenen. Je moet wel heel raar denken om dit alles te negeren en iets anders te beweren. Alle andere opties zijn zeer onwaarschijnlijk.

---------- Toegevoegd om 01:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:23 ----------

Dat stond vanochtend in de Volkskrant.

Nogmaals, logische redenering ja, maar dat is geen HARD bewijs.

Ik hou al heel de dag het nieuws in de gaten, heb er overheen gelezen misschien, ik ga het even opzoeken.
Als je het betreffende artikel vind graag even posten.

.

Laatst bewerkt:
Nogmaals, logische redenering ja, maar dat is geen HARD bewijs.

Ik hou al heel de dag het nieuws in de gaten, heb er overheen gelezen misschien, ik ga het even opzoeken.
Als je het betreffende artikel vind graag even posten.
Ik heb het niet digitaal, heb foto's voor je gemaakt:

k2fgib.jpg

ejy1rs.jpg

Maanlanding was ook niet echt, geen HARD bewijs

Haha virusje zit je aan de drugs

Haha virusje zit je aan de drugs

Nee, zou ik misschien beter kunnen doen op een zaterdagavond, dan me 20+uur bezig te houden met een conflict waar ik persoonlijk geen kut mee te maken heb.

---------- Toegevoegd om 01:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:45 ----------

Digitale versie gevonden trouwens
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3152...9/De-bewijsstukken-Wie-schoot-MH17-neer.dhtml

5 - Waar kwam de raket vandaan?

Amerikaanse inlichtingendiensten zeggen een elektronisch signaal te hebben onderschept, vlak voordat de MH17 werd neergeschoten, dat 'duidelijk' afkomstig is van het radarsysteem in een BUK-raketlanceerinstallatie op grondgebied waarover opstandelingen de scepter zwaaien. Het radarsysteem was niet aangesloten op een groot luchtverdedigingssysteem waarmee de aard van een vliegtuig is te zien. Dat zou de reden zijn waarom het passagiersvliegtuig van Malaysia Airlines per abuis voor een militair Oekraïens vrachttoestel is aangezien. Het Russische ministerie van Defensie beweert hetzelfde radarsignaal te hebben waargenomen, vlak voor de aanslag, maar dit zou afkomstig zijn van een BUK-raketinstallatie 30 kilometer ten zuiden van de stad Donetsk, dat door de Oekraïeners wordt beheerst. Zolang de Amerikanen en Russen weigeren de GPS-coördinaten van de lanceerinstallatie te openbaren, is niet duidelijk welke partij de waarheid vertelt. Experts noemen de afwikkeling van de vliegramp dan ook een 'informatie-' of 'propaganda-oorlog', waarin elke partij een versie vertelt van de waarheid zoals die hem het beste uitkomt.

:rolleyes:

All propaganda has to be popular and has to accommodate itself to the comprehension of the least intelligent of those whom it seeks to reach.

---------- Toegevoegd om 02:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:57 ----------

'Nederland en VS bereiden invasie voor'

http://www.spitsnieuws.nl/archives/buitenland/2014/07/nederland-en-vs-bereiden-invasie-voor

---------- Toegevoegd om 02:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:45 ----------

UPDATE 20 juli 0:24 De VS heeft Oekraïne, Georgië en Moldavië een major non-NATO ally status toegekend. Uitwisseling van militaire assistentie, waaronder afweersystemen en klein geschut, en intelligentie moet daarmee makkelijker worden.

Was te verwachten, dat er shit gaat gebeuren. :(

---------- Toegevoegd om 03:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:47 ----------

1 van de mogelijke redenen waarom er nu zo'n haast achter wordt gezet om Rusland sancties op te leggen en een mogelijkheid tot oorlog:
http://www.nu.nl/economie/3828086/rousseff-en-poetin-bespreken-brics-bank.html

---------- Toegevoegd om 03:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:11 ----------

‘Rusland leverde raketten en bemanning’
http://www.nu.nl/buitenland/3832634/rusland-leverde-raketten-en-bemanning.html

Terug
Naar boven