AndroidHealthClinic

Shocking News MH7 vanuit Amsterdam neergeschoten boven Oekraïne

Ja hoor. Hee maar naverbrander. Psychopaat? Ja prima schat vertel me meer over naverbrander. Mach 2 vroem schat hoe is dat nou.
(Maar ik speel ook veel vliegsimulators en heb ook geen echt liefdesleven hoor. Vroeger die Sukhoi 27 simulator helemaal kapot gespeeld en de laatste tijd ken ik de ins en uit van Orbiter en Flightgear. Ik ga ook trouw naar de jaarlijkse open dag van de luchtmacht en dan huil ik ook van binnen dan ik in zo'n ding had moeten zitten. Ik zou eerlijk gezegd liever neergeschoten worden boven Ukraïne dan binnen met m'n gordijnen dicht weer m'n zweterige joystickje op tafel moeten zetten maar dat mag ik zeker niet zeggen he nee)

quote van de dag

:roflol:

Echt epic gewoon :roflol:

Ja hoor. Hee maar naverbrander. Psychopaat? Ja prima schat vertel me meer over naverbrander. Mach 2 vroem schat hoe is dat nou.
(Maar ik speel ook veel vliegsimulators en heb ook geen echt liefdesleven hoor. Vroeger die Sukhoi 27 simulator helemaal kapot gespeeld en de laatste tijd ken ik de ins en uit van Orbiter en Flightgear. Ik ga ook trouw naar de jaarlijkse open dag van de luchtmacht en dan huil ik ook van binnen dan ik in zo'n ding had moeten zitten. Ik zou eerlijk gezegd liever neergeschoten worden boven Ukraïne dan binnen met m'n gordijnen dicht weer m'n zweterige joystickje op tafel moeten zetten maar dat mag ik zeker niet zeggen he nee)

What
The
Actual
f**k

Dit heeft me zo van mijn plek geslagen dat ik niet meer kan reageren op het andere.
Ronduit episch, chapeau.

Stel je eens voor dat je er zelf in zat, hier zijn geen woorden voor.

Het uitgelekte gesprek heb ik zelf ook mijn twijfels bij, al zou ik wel durven geloven dat ze idd het verkeerde toestel hebben neergehaald, wie doet nou zoiets met opzet..
Maarja met dat soort mensen weet je het gewoon niet meer.

En meneer poetin levert al die middelen, en laat dan niks van zich horen, tot nu heb ik vernomen?
Heb toch respect voor de slachtoffers, maarja in deze tijden bestaat respect niet meer.

Ik hou mijn hart vast voor de toekomst.

Oke ik stel me voor dat ik er zelf inzat. Ik zit een saaie kutfilm te kijken en ineens is er niets meer. Ik denk dat het erger is voor de nabestaanden.

Goeie ouwe tijd met de Sukhoi 27 simulator. Manmanman, geen enkel vliegend voorwerp was opgewassen tegen mijn militaire precisie en meedogenloosheid. Naverbrander? Breek me de bek niet open. Ik was de brand na de naverbrander. Niet veel later kwamen al die Microsoft Flight Simulator homo's die wel even dachten dat ze heerser waren van het luchtruim terwijl ze niet meer dan een dramatisch slecht videospelletje aan het spelen waren die knopenver stond van de werkelijkheid. Nee, ik denk dat als de wereld zou vergaan dat onze Sukhoi 27 simulator skills toch wel het kaf van het koren zou scheiden en alleen de echte mannen de contouren van de stratosfeer zouden kunnen tekenen.

Gaat nergens over idd.

Als twistofchaos meer dan vijf karmapunten heeft gekregen wordt zijn post sowieso verwijderd en de reacties er op ook want het is verboden bij de wet om lollig te doen in nieuwstopics. Stel je eens voor dat de nabestaanden dit lezen namelijk. Totaal onacceptabel.

Hoe mach 2 is schat vroem weet ik niet. Ik heb wel een idee hoe G-krachten voelen. Hij kwam altijd met bulten zo dik als staalkabels rond zijn rug en nek van missies terug. Alle spieren helemaal vastgedraaid ofzo.

Verder heb ik geen idee waar je het over hebt, maar jij mag dat zeggen. :aai:

---------- Toegevoegd om 23:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:19 ----------

Oke ik stel me voor dat ik er zelf inzat. Ik zit een saaie kutfilm te kijken en ineens is er niets meer. Ik denk dat het erger is voor de nabestaanden.

Ik heb toevallig vandaag een rapport gelezen ( ging over ander ongeluk ) waarin experts stellen dat het idd een vreedzame dood is. De ene seconde vraag je wat aan je buurman en dan POEF, ben je dus knock-out en vervolgens dood.
Mits de inslag in het vliegtuig is natuurlijk.

Als er een explosief naast het vliegtuig boem doet echter, dan is de lijdensweg schijnbaar groter, want dan maak je je laatste seconden wat bewuster mee.

Ik hoop voor ze dat de impact groot was. :)

Jongens, OT blijven:
VN-experts kunnen het gebied waar MH17 van Malaysia Airlines neerstortte nog niet betreden omdat hun veiligheid niet gegarandeerd kan worden. Dat schrijft het ANP.

ANP baseert zich op persbureau Reuters, dat bronnen heeft binnen de VN-luchtvaartorganisatie ICAO. De International Civil Aviation Organisation heeft vier personen afgevaardigd om mee te helpen in het onderzoek naar de toedracht van de ramp. Die vier personen kunnen het gebied dus nog niet in.

Zolang de veiligheid van de onderzoekers niet is gewaarborgd, gaan ze het gebied niet in, aldus de ingewijde.

Bij de ramp met het toestel van Malaysian Airlines kwamen 298 mensen om het leven. Van hen kwamen 193 uit Nederland.

Is gewoon allemaal illuminatty

http://www.dailymail.co.uk/news/art...onspiracy-theories-doing-internet-rounds.html

---------- Toegevoegd om 00:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:12 ----------

Poetin op tv: alles doen voor experts

De Russische president Poetin heeft nu ook publiekelijk gezegd dat onderzoeksteams op de plek van de vliegramp in Oekraïne alle vrijheid moeten krijgen. In een verklaring op de Russische televisie zei Poetin dat Rusland alles zal doen om de veiligheid van waarnemers en forensische experts te waarborgen.

Eerder zei Poetin al dat er wat hem betreft een onafhankelijk onderzoek moet komen naar de vliegramp. De afgelopen avond beloofde hij premier Rutte zijn volledige medewerking om ervoor te zorgen dat de koeltrein met lichamen kan vertrekken uit de stad Torez, die in handen is van pro-Russische separatisten. In het telefoongesprek met Rutte kwam ook opnieuw de toegang van onderzoeksteams op de rampplek aan de orde.

Verbinden
In de tv-verklaring zei Poetin dat niemand het recht heeft "om deze tragedie te misbruiken voor politiek gewin". "Dit zou mensen moeten verbinden, in plaats van ze verder uit elkaar te drijven", aldus de Russische president.

Poetin herhaalde zijn standpunt dat het neerhalen van vlucht MH17 voorkomen had kunnen worden als de strijdende partijen zich aan een staakt-het-vuren hadden gehouden.

Best wel grappig dat een tijdje geleden enkelen nog steeds hard Poetin zijn lul aan het zuigen waren.
Denk dat dit nu wel voorbij is? Idiots will be idiots, bewijst weer maar eens wat voor lage levensvormen zonder enig verstand er bestaan. Ze zijn bijna even erg als Poetin, want zonder mensen zoals hun zou Poetin al lang niet meer aan de macht geweest zijn. Want mensen als Poetin kunnen enkel de macht bewaren door r**ards die hun steunen. Deze r**ards zouden zich moeten schamen. Het is bijna landverraad, hoeveel Nederlanders hebben wel niet kennissen verloren?

Voor die zelfde PoetinCockSuckers:
Vind je dat ik overdrijf? Nee hoor, als je wat nadenkt zie je dat ik gelijk heb, net zoals ik gelijk had over Poetin.

Best wel grappig dat een tijdje geleden enkelen nog steeds hard Poetin zijn lul aan het zuigen waren.
Denk dat dit nu wel voorbij is? Idiots will be idiots, bewijst weer maar eens wat voor lage levensvormen zonder enig verstand er bestaan.

Want? Poetin heeft dat vliegtuig de lucht uit geschoten?

Is gewoon allemaal illuminatty

http://www.dailymail.co.uk/news/art...onspiracy-theories-doing-internet-rounds.html

---------- Toegevoegd om 00:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:12 ----------

Poetin op tv: alles doen voor experts

De Russische president Poetin heeft nu ook publiekelijk gezegd dat onderzoeksteams op de plek van de vliegramp in Oekraïne alle vrijheid moeten krijgen. In een verklaring op de Russische televisie zei Poetin dat Rusland alles zal doen om de veiligheid van waarnemers en forensische experts te waarborgen.

Eerder zei Poetin al dat er wat hem betreft een onafhankelijk onderzoek moet komen naar de vliegramp. De afgelopen avond beloofde hij premier Rutte zijn volledige medewerking om ervoor te zorgen dat de koeltrein met lichamen kan vertrekken uit de stad Torez, die in handen is van pro-Russische separatisten. In het telefoongesprek met Rutte kwam ook opnieuw de toegang van onderzoeksteams op de rampplek aan de orde.

Verbinden
In de tv-verklaring zei Poetin dat niemand het recht heeft "om deze tragedie te misbruiken voor politiek gewin". "Dit zou mensen moeten verbinden, in plaats van ze verder uit elkaar te drijven", aldus de Russische president.

Poetin herhaalde zijn standpunt dat het neerhalen van vlucht MH17 voorkomen had kunnen worden als de strijdende partijen zich aan een staakt-het-vuren hadden gehouden.
http://www.youtube.com/watch?v=MduT109qfP0

BUK rakket systemene en hun 3 koppige bemanning terug naar mother Russia minus een raket.

---------- Toegevoegd om 01:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:10 ----------

Want? Poetin heeft dat vliegtuig de lucht uit geschoten?
Dus volgens jou is een leider van een leger die een opdracht geeft niet verantwoordelijk? :roflol: b*ch plz, retardness level is high.

http://www.youtube.com/watch?v=MduT109qfP0

BUK rakket systemene en hun 3 koppige bemanning terug naar mother Russia minus een raket.

---------- Toegevoegd om 01:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:10 ----------

Dus volgens jou is een leider van een leger die een opdracht geeft niet verantwoordelijk? :roflol: b*ch plz, retardness level is high.

1. ik zie geen Poetin. :o
2. ik zie geen BUK M1
3. ik ken dat gebied niet, dus geen idee waar ze heen rijden
4. je bent op de hoogte dat Oekraïne ook over deze middelen beschikt?
5. wacht het onderzoek nou maar af

1. ik zie geen Poetin. :o
2. ik zie geen BUK M1
3. ik ken dat gebied niet, dus geen idee waar ze heen rijden
4. je bent op de hoogte dat Oekraïne ook over deze middelen beschikt?
5. wacht het onderzoek nou maar af
Ja Oekraïne heeft ze lekker onder hun controle werken in rebellen gebied :rolleyes:
Vele videos van BUK's onder rebellen controle in Oost-Oekraïne.

En dan om nog niet te spreken van het vele audio bewijsmateriaal van rebellen. (tot nu toe minstens al 12+ audio tapes vrijgegeven van rebel/rebel en rebel/mother Russia communicatie)

Ja Oekraïne heeft ze lekker onder hun controle werken in rebellen gebied :rolleyes:
Vele videos van BUK's onder rebellen controle in Oost-Oekraïne.

En dan om nog niet te spreken van het vele audio bewijsmateriaal van rebellen.

1. Formuleer je zinnen wat beter
2. Audiomateriaal kan allemaal corrupt zijn
3. Wacht het onderzoek nou maar af
4. Wacht het onderzoek nou maar af
5. Wacht het onderzoek nou maar af

2. Audiomateriaal kan allemaal corrupt zijn
3. Wacht het onderzoek nou maar af
Ja hoor :rolleyes: want het is zo erg toevallig dat het nu net het gebied is dat het krachtigst in rebellen handen is en vlak aan de grens met Rusland.
Tevens ook erg toevallig dat rebellen niet veel eerder nog toestellen hebben neergeschoten.

Als je echt geloofd dat het de rebellen/russia niet was, ben je retarded.
En voor de betrokkenheid van mother russia, denk je dat rebellen zomaar op een twee drie met zo'n geavanceerde apparatuur kunnen werken?

Ja hoor :rolleyes: want het is zo erg toevallig dat het nu net het gebied is dat het krachtigst in rebellen handen is en vlak aan de grens met Rusland.
Tevens ook erg toevallig dat rebellen niet veel eerder nog toestellen hebben neergeschoten.

Als je echt geloofd dat het de rebellen/russia niet was, ben je retarded.

Ik geloof idd helemaal niks, ik ga uit van feitelijke informatie.
Dat je met een zogenaamd filmpje aankomt zetten dat de Russen 2 dagen later het BUK systeem naar Rusland zouden smokkelen zegt mij al genoeg.
Weet je überhaupt wel hoe een BUK systeem eruit ziet? Ga je eerst eens verdiepen in deze zaak, want zo ga ik geen discussie voeren.

Moesten er vooral Belgen gestorven zijn dan zou ik denken dat het vergelding was voor het WK.

Maar zou me enigszins niet verbazen moest het neerschieten van het vliegtuig met opzet bevolen was door Poetin.
Want Nederland is een klein Europees land, dus hij hoeft niet direct bang te zijn van Nederland zelf. Het is wel een hele goede manier om de reactie van Europa te testen.
Als Europa nu op zn luie gat blijft zitten ben ik er voor 95% van overtuigd dat we over maximaal 2 maanden invasie van Rusland zullen zien in op zijn minst Oost-Oekraïne. Want je moet eerlijk zijn, als men Rusland dit zomaar laat doen, dan weten we dat de dreigementen tegen een invasie van Oekraïne waardeloos zijn.

---------- Toegevoegd om 01:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:38 ----------

Ik geloof idd helemaal niks, ik ga uit van feitelijke informatie.
Dat je met een zogenaamd filmpje aankomt zetten dat de Russen 2 dagen later het BUK systeem naar Rusland zouden smokkelen zegt mij al genoeg.
Weet je überhaupt wel hoe een BUK systeem eruit ziet? Ga je eerst eens verdiepen in deze zaak, want zo ga ik geen discussie voeren.
r*tard, jij duidelijk niet want je kan ze zelfs niet herkennen.
+ de vele verklaringen van mensen die er leven die ze gezien hebben in rebellen handen.

---------- Toegevoegd om 01:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:39 ----------

Virusje, dat de rebellen de zwarte dozen achter houden is wellicht ook niet waar hé?

---------- Toegevoegd om 01:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:46 ----------

[Link niet meer beschikbaar]
Zie je, ze hebben hem zelfs niet eens gevonden hé?

---------- Toegevoegd om 01:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:46 ----------

http://www.dailymail.co.uk/news/art...litary-truck-carrying-BUK-M1-border-town.html

Aan de hand van die beelden kan men toevallig achterhalen waar het gefilmd is...

Terug
Naar boven