XXL Nutrition

Shocking News MH7 vanuit Amsterdam neergeschoten boven Oekraïne

Virusje je bent echt achterlijk serieus :roflol:

illuminati man inside job van de Obama administration

Bij een explosie ontbrand niet alles spontaan. En paspoorten zien er na 1 week nogsteeds hetzelfde uit als na 10 jaar.

---------- Toegevoegd om 14:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:02 ----------

Jullie zitten te zoeken naar dingen die er niet zijn, terwijl common sense overboord gegooid wordt. Kan ik me mateloos aan ergeren.

Voor die zelfde PoetinCockSuckers: Vind je dat ik overdrijf? Nee hoor, als je wat nadenkt zie je dat ik gelijk heb, net zoals ik gelijk had over Poetin.

Dus mensen die het niet met je eens waren zijn ook gelijk de grootste Poetin fans?

Jij bent gewoon een type die niets heeft opgestoken uit de geschiedenis. Je faalt ook om te zien dat de NATO schuld treft aan dit conflict door afspreken met het post-Sovjet-Unie Rusland te schenden.

Overigens erg naïef om te denken dat de rebellen gemicromanaged worden vanuit Moskou, en ook nog eens de opdracht kregen van Poetin zelf om een passagiersvliegtuig uit de lucht te schieten.

Welk geopolitiek belang zou onze grote vriend Poetin daarbij hebben?

• Like
Waarderingen: mat
Bij een explosie ontbrand niet alles spontaan. En paspoorten zien er na 1 week nogsteeds hetzelfde uit als na 10 jaar.

---------- Toegevoegd om 14:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:02 ----------

Jullie zitten te zoeken naar dingen die er niet zijn, terwijl common sense overboord gegooid wordt. Kan ik me mateloos aan ergeren.

+1.

En daarnaast niet respectvol. vrijwel iedereen die ik spreek kent iemand 1e of 2e lijns die is omgekomen.

De stoffelijke resten van de slachtoffers van de vliegramp in Oost-Oekraïne liggen onder correcte omstandigheden opgeslagen. Dat concludeerden Nederlandse forensisch experts na een eerste inspectie van de gekoelde treinwagons bij het station in de Oost-Oekraïense stad Torez. Daarna vertrokken de experts naar de rampplek om daar onderzoek te doen. Daar konden ze volgens internationale OVSE-waarnemers 'redelijk ongestoord' werken.

Vanochtend kwamen de Nederlandse forensisch experts aan bij de koeltreinen. Ze hopen niet alleen de identiteit van de slachtoffers maar ook de omstandigheden waaronder ze zijn omgekomen op te helderen. De drie inspecteurs kregen samen met waarnemers van de Organisatie voor Veiligheid en Samenwerking in Europa (OVSE) toegang tot de drie wagons, aldus een woordvoerster van de OVSE.

De trein zal later vandaag vertrekken, aldus Nederlandse onderzoekers ter plaatse. Ze zullen dan vertrekken naar de steden Marioepol of Charkov. Dat zei minister-president Mark Rutte vandaag tijdens een bijeenkomst in de Tweede Kamer.

Het hoofd van de Nederlandse forensische dienst in Oost-Oekraïne, Peter van Vliet, liet verder weten onder de indruk te zijn van het werk van de plaatselijke reddingsdiensten.

Meer op : http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2668...pecteren-crashgebied-en-gekoelde-wagons.dhtml

Geen inval nodig, al die massahysterie ging ook nergens over.

Hadden de rebellen niet gouden ringen van de stoffelijke resten afgehaald?

Die inval zag ik ook niet snel gebeuren. Kan me de ongerustheid bij de nabestaanden wel erg goed voorstellen. Die Russische seperatisten hebben de zaak flink lopen traineren. De hele afwikkeling ten aanzien van de nabestaanden verdient bepaald geen schoonheidsprijs. Gelukkig lijkt het nu goed te komen en zit er eindelijk schot in.

Die inval zag ik ook niet snel gebeuren. Kan me de ongerustheid bij de nabestaanden wel erg goed voorstellen. Die Russische seperatisten hebben de zaak flink lopen traineren. De hele afwikkeling ten aanzien van de nabestaanden verdient bepaald geen schoonheidsprijs. Gelukkig lijkt het nu goed te komen en zit er eindelijk schot in.

Je bedoelt de pers heeft weer lekker alles op zitten naaien en nederlanders happen maar al te graag als het gaat om lui vanaf de bank voor de tv grauwe kritiek leveren op mensen in landen met echte problemen. Alles kan altijd beter en netter volgens de tokkie experts en ja het kan vast anders als je niet leeft in een warzone in een land dat uit elkaar getrokken is van de honger armoede en wanhoop en waar dood van je lotgenoten en alles om je heen aan de orde van de dag is. We hebben de luxe positie om na te denken en in te leven in andere mensen in plaats van alles in een andere politieke situatie te verdenken.

De eerste opmerkingen die ik op tv hoorde waren alweer in de trend van zwaar bewapende boys with toys, en die oh zo gemene soldaatmeneer die de stampede van pers en onderzoekers zegt naar hem te moeten luisteren. Ze zitten daar niet voor de lol soldaatje te spelen en rampplaatsen te looten. Dat filmpje van de man met de knuffel zegt zoveel beter de waarheid dan al dat nutteloze commentaar van mensen die leven van verknippen en stemming zetten. Open your eyes, denk voor jezelf.

Je bedoelt de pers heeft weer lekker alles op zitten naaien en nederlanders happen maar al te graag als het gaat om lui vanaf de bank voor de tv grauwe kritiek leveren op mensen in landen met echte problemen. Alles kan altijd beter en netter volgens de tokkie experts en ja het kan vast anders als je niet leeft in een warzone in een land dat uit elkaar getrokken is van de honger armoede en wanhoop en waar dood van je lotgenoten en alles om je heen aan de orde van de dag is. We hebben de luxe positie om na te denken en in te leven in andere mensen in plaats van alles in een andere politieke situatie te verdenken.

De eerste opmerkingen die ik op tv hoorde waren alweer in de trend van zwaar bewapende boys with toys, en die oh zo gemene soldaatmeneer die de stampede van pers en onderzoekers zegt naar hem te moeten luisteren. Ze zitten daar niet voor de lol soldaatje te spelen en rampplaatsen te looten. Dat filmpje van de man met de knuffel zegt zoveel beter de waarheid dan al dat nutteloze commentaar van mensen die leven van verknippen en stemming zetten. Open your eyes, denk voor jezelf.

De slachtoffers hebben niet gevraagd om zo hun laatste adem te blazen. Alles wijst erop dat de seperatisten dat vliegtuig naar beneden hebben geschoten. Mogen we dan niet verontwaardigd zijn als blijkt dat het onderzoek niet naar behoren verloopt? Die seperatisten zijn boeven zonder geweten, schietgrage enge nationalistische cowboys die nergens voor terugdeinzen. Natuurlijk is het een verscheurd land maar ze hebben zelf die chaos geschapen. Ga niet niet een beroep doen op ons moreel door de armoede in het land erbij te betrekken. Oh, en die man met die knuffel behoort ook tot dat zooitje terroristen. Eerst een vliegtuig met onschuldige vakantiegangers omlaag schieten, en dan een kruisje slaan voor de slachtoffers. Heb je dan geen boter op je hoofd?

Dus mensen die het niet met je eens waren zijn ook gelijk de grootste Poetin fans?

Jij bent gewoon een type die niets heeft opgestoken uit de geschiedenis. Je faalt ook om te zien dat de NATO schuld treft aan dit conflict door afspreken met het post-Sovjet-Unie Rusland te schenden.

Overigens erg naïef om te denken dat de rebellen gemicromanaged worden vanuit Moskou, en ook nog eens de opdracht kregen van Poetin zelf om een passagiersvliegtuig uit de lucht te schieten.

Ja en Rusland hield zich o zo erg aan de afspraken hé? :roflol:

Poetin heeft vele duizenden mensen al laten vermoorden, denk je nu echt dat hij ene reet geeft om de doden hierbij? En nee het zou mij niet verbazen moest dit met opzet gedaan zijn om de reactie van Europa te testen. (waarmee ze al de hele tijd bezig zijn) Indien Rusland binnen de 2 maanden Oost-Oekraïne binnenvalt versterkt dit enkel mijn punt.

Poetin denkt niet zoals onze westerse leiders.

+++

gelukkig duurde het een paar dagen voordat whami de allerlei kon vinden

Ja en Rusland hield zich o zo erg aan de afspraken hé? :roflol:

Poetin heeft vele duizenden mensen al laten vermoorden, denk je nu echt dat hij ene reet geeft om de doden hierbij? En nee het zou mij niet verbazen moest dit met opzet gedaan zijn om de reactie van Europa te testen. (waarmee ze al de hele tijd bezig zijn) Indien Rusland binnen de 2 maanden Oost-Oekraïne binnenvalt versterkt dit enkel mijn punt.

Poetin denkt niet zoals onze westerse leiders.

Houd toch op met die conspiracies, deze aanslag hoeft niet direct met Poetin gelinkt te worden. Het is hoogstwaarschijnlijk door een groepje pro-Russische rebellen gedaan die niet direct in opdracht van Rusland hebben gewerkt. Ze kunnen echter wel indirect of direct aan wapens en luchtafweergeschut komen van Rusland, maar dat betekent niet dat Poetin direct opdracht heeft gegeven een passagiersvliegtuig neer te schieten.

Daarbij heeft Rusland nu niet als eerste prioriteit Oost-Oekraïne in te nemen (het overgrote deel is juist oninteressant voor hun).
Het zou een zeer niet strategische en impulsieve actie zijn van Poetin en daarom acht ik de kans ook nihil.

Verder moet je bedenken dat pro-Russische rebellen nog geen eens zo "Russisch" hoeven te zijn. Het is vaak een afgezonderde groep die liever hun eigen natie opricht dan in opdracht van Rusland te hoeven werken. Pro-Russisch betekent dus niet perse Pro-Poetin.

Waarom geven phaggots de schuld aan poetin?

Er zijn 2 verantwoordelijken. Malaysia airlines en oekraine. Malaysia airlines omdat ze boven een oorlogszone vlogen en oekraine omdat ze de luchtruim open hielden.

De russen vechten daar hun oorlog gewoon

De slachtoffers hebben niet gevraagd om zo hun laatste adem te blazen. Alles wijst erop dat de seperatisten dat vliegtuig naar beneden hebben geschoten. Mogen we dan niet verontwaardigd zijn als blijkt dat het onderzoek niet naar behoren verloopt? Die seperatisten zijn boeven zonder geweten, schietgrage enge nationalistische cowboys die nergens voor terugdeinzen. Natuurlijk is het een verscheurd land maar ze hebben zelf die chaos geschapen. Ga niet niet een beroep doen op ons moreel door de armoede in het land erbij te betrekken. Oh, en die man met die knuffel behoort ook tot dat zooitje terroristen. Eerst een vliegtuig met onschuldige vakantiegangers omlaag schieten, en dan een kruisje slaan voor de slachtoffers. Heb je dan geen boter op je hoofd?

Ik hoef me niet zo nodig moreel superieur te voelen dat ik kritiek ga hebben op soldaten die waarschijnlijk een gruwelijke fout hebben begaan en ongetwijfeld in net zulke gruwelijke situaties waardevolle spullen van hun dode kameraden of familie hebben 'moeten'(want armoede, honger, het is daar oorlog geen disney verhaal) graaien.

En ik doe net zo zeer beroep op moreel als dat er vanuit beoordeeld wordt. Als je ze niet afdoet met vooringenomen gescheld zou je kunnen zien dat de feiten best menselijk handelen tonen. Het lijkt me allemaal niet doelbewust maar een lelijke situatie for all involed, niet onderdeel van een gemeen terroriserend plan.

Edit: 100 procent agree met unknown ook. Ik zeg dat ze gemakshalve russen zijn, maar tzijn oekrains/rus mix gozers.

Lol @ mong*len.die geloven dat het met opzet was. Ze hebben 0,0 voordeel hieraan. Integendeel, deze fout van hen kan hun beweging de das omdoen en das laatste ea ze willen.

De wereldwijde politici geeft poetin de schuld omdat het politiek voor hen interessant is. Zij hebben er dan weer geen baat bij als de kop rolt van een achterlijke vodka drinker. Nee, grotere hoofden moeten rollen want er is de momemtum daarvoor. Vandaar dat ze zeiken op poetin.

Nu ist de vraag of poetin zwicht of niet. Ze zijn zwaar aant ontkennen dat het pro russische rebellen waren :D

Terug
Naar boven