- Waardering
- 242
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 88kg
Over zulke onderwerpen gaan ze echt geen bullshit plaatsen. En zo ongeloofwaardig klinkt het ook niet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een separist heeft het toegegeven aan een italiaanse journalist. Weet niet in hoe verre dit verhaal waar is maar toch.
http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/2014/07/ja_wij_schoten_mh17_naar_bened.html
Wat een epische faal is de media geweest! Bij het minste paniek zaaien, en nu blijkt alles min of meer goed te verlopen.![]()
Nadat er dagen lang druk op de seperatisten is gezet om mee te werken aan de voorwaarden van de OVSE ...
Belgische families aan lot overgelaten
![]()
De families van de Belgische slachtoffers van het MH17-drama in Oekraïne voelen zich zwaar in de steek gelaten door onze overheid. Het hele verlengde weekend kregen ze nauwelijks nieuws.
"Di Rupo had blijkbaar wel tijd om naar Tomorrowland te gaan. Was hij 10 kilometer verder gereden, dan kon hij de familie condoleren", zegt de familie van Benoit Chardome (51), een van de Belgische slachtoffers van de ramp.
"Toen wij vrijdag belden met het crisiscentrum van Binnenlandse Zaken voor meer informatie, kregen we als antwoord dat het 17 uur was en dat er een lang weekend voor de deur stond. En dat er daardoor geen info meer kon gegeven worden. We krijgen meer info van Malaysian Airlines en van Nederland dan van ons eigen crisiscentrum", zegt hij.
So what? Het is en blijft nog steeds slechte berichtgeving.
Wat een onzin. Het is veel plausibeler dat het gewoon separatisten waren. Separatisten die bevoorraad en getraind zijn door Rusland. Separatisten van wie leiders Russische burgers zijn.
Natuurlijk zit dr een hoop demagogische trash tussen. Sommige media deden bijna niet anders als speculeren en daar nog eens een schepje bovenop. Maar je kon ook een hoop ongerustheid proeven, welke naar mijn mening niet onterecht was gezien de arrogante houding van met name de seperatisten. De media voedt de gevoelens van de lezers toch?
Natuurlijk zit dr een hoop demagogische trash tussen. Sommige media deden bijna niet anders als speculeren en daar nog eens een schepje bovenop. Maar je kon ook een hoop ongerustheid proeven, welke naar mijn mening niet onterecht was gezien de arrogante houding van met name de seperatisten. De media voedt de gevoelens van de lezers toch?
So what? Het is en blijft nog steeds slechte berichtgeving. Alsof de seperatisten überhaupt zelf wisten wat ze hiermee moesten aanvangen.
---------- Toegevoegd om 12:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------
Elk land handelt enkel in eigen belang.
Anders zouden we nationale politiek opheffen en naive denkbeelden zoals communisme en resource-based economy kunnen uitvoeren.
Het duurde 3 dagen voor de lichamen in NL waren ten tijden van de ramp bij Faro. Notabene op een vliegveld.
Nu duurde het 5 dagen en het kwam uit een godvergeten oorlogsgebied![]()
Het is gewoon belabberde berichtgeving. Tendentieuze rommel. Met de Telegraaf voorop, ik heb zelden, echt zelden zulke abominabel slechte schrijfsels gelezen. Ordinaire pulp gewoon.
Tja, de Telegraaf. Ergens in het verleden ging het al fout met die krant. Daarna is het nauwelijks goedgekomen. Het nos journaal vond ik het toch niet zo slecht doen, daarbij opgeteld alle 353 extra uitzendingen.
ik heb toch wel een binnenpretjé om de nl'ers die denken dat amerika hun oprecht steunt. 'ik ben blij dat wij een supermacht om de hoek hebben'.
Amerika handelt enkel in eigen belang.. Zéér hard om te zeggen maar die chrash is voor amerika zowat het beste wat kon gebeuren..
Grappig, het zelfde kan gezegd worden over de Poetin c**k suckers, terwijl ik voor het meeste dat ik post onderbouwing plaats.
Grappig, het zelfde kan gezegd worden over de Poetin c**k suckers, terwijl ik voor het meeste dat ik post onderbouwing plaats.