AndroidHealthClinic

Shocking News MH7 vanuit Amsterdam neergeschoten boven Oekraïne

Ik hoef me niet zo nodig moreel superieur te voelen dat ik kritiek ga hebben op soldaten die waarschijnlijk een gruwelijke fout hebben begaan en ongetwijfeld in net zulke gruwelijke situaties waardevolle spullen van hun dode kameraden of familie hebben 'moeten'(want armoede, honger, het is daar oorlog geen disney verhaal) graaien.

En ik doe net zo zeer beroep op moreel als dat er vanuit beoordeeld wordt. Als je ze niet afdoet met vooringenomen gescheld zou je kunnen zien dat de feiten best menselijk handelen tonen. Het lijkt me allemaal niet doelbewust maar een lelijke situatie for all involed, niet onderdeel van een gemeen terroriserend plan.

Tja, eigen schuld dat ze in net zulke gruwelijke situaties waardevolle spullen van hun dode kameraden of familie hebben moeten graaien. Zij zijn zelf die oorlog begonnen. Ja, dan kunnen er ook wel eens doden vallen toch? Het materieel lijkt uit Rusland te komen, dus de schijn hebben ze al tegen. Foutje of geen foutje. Poetin moet daar dus ook verantwoording voor afdragen, maar blijkens de verdraaide nieuwsgaring van het Kremlin mag je daar maar niet al te veel hoop meer op hebben.

Rusland/Poetin moet je sowieso buiten dit gebeuren laten.
Lijkt mij nog eerder dat oekraine het zelf gedaan heeft, door de blaam naar seperatisten te schuiven wordt er iets losgemaakt in het voordeel van oekraine. Zoals je nu ziet gebeuren.

Toch wat vragen werpen zich op:

Dit bericht is van 17 juli 12:19 voor de ramp dus:
Maandag (14 juli) werd boven het oosten van Oekraïne een militair transportvliegtuig neergeschoten. De Oekraïense regering verdenkt Rusland ook van die actie. Een woordvoerder zei dat de kans zeer klein is dat het toestel op een hoogte van 6,5 kilometer is neergehaald met een vanaf de schouder gelanceerde raket.
Toen was dus mogelijkerwijs al bekend dat er sterk luchtafweergeschut moest zijn, mogelijk die BUK's (?).

Oekraine had (hoorde ik net) ook een paar dagen voor dat ongeluk/ramp met dat Maleise vliegtuig de vlieghoogtes officieel aangepast van 8 naar 10 km in de wetenschap dat er dus goed luchtafweergeschut was.

Nu mijn vraag of opmerking: waarom heeft men met die wetenschap niet een verbod ingesteld of in ieder geval de maatschappijen gewaarschuwd ? Het begint toch te stinken, of ze laten het expres gebeuren zodat ze er gewin uit konden halen of ze hebben er zelf wat mee te maken denk ik dan even snel.

Lijkt mij nog eerder dat oekraine het zelf gedaan heeft, door de blaam naar seperatisten te schuiven wordt er iets losgemaakt in het voordeel van oekraine. Zoals je nu ziet gebeuren.

Dat gaat al niet meer. Het materieel komt zeer waarschijnlijk uit Rusland. Poetin is de hoogst verantwoordelijke in Rusland. Hij kan dus nooit meer buiten schot blijven, zelfs niet als blijkt dat hij nooit opdracht heeft gegeven voor het leveren van het materieel. Zo werkt dat in de politiek, hoewel het in Rusland net wat anders kan lopen.

ik denk dat amerika erachter zit, hiermee kunnen ze mooi rusland/poetin zwart maken. de hele wereld wilt nu wraak op rusland en gaat iedereen zich verzetten tegen rusland wat uiteindelijk WW3 wordt. hierna neemt amerika en china rusland in en verdelen ze het land.

ook bouwen ze een "wall of Moskou" door heel rusland. het deel van amerika heeft dan veel vrijheid en het deel van china staat onder druk. veel mensen willen dan vluchten naar het deel van amerika, maar worden dan genadeloos afgeslacht door de chinese soldaten. ondertussen komt obama naar moskou en zegt hij "ich bin eine moskouwer" (in t russisch dan).

ik denk dat amerika erachter zit, hiermee kunnen ze mooi rusland/poetin zwart maken. de hele wereld wilt nu wraak op rusland en gaat iedereen zich verzetten tegen rusland wat uiteindelijk WW3 wordt. hierna neemt amerika en china rusland in en verdelen ze het land.

ook bouwen ze een "wall of Moskou" door heel rusland. het deel van amerika heeft dan veel vrijheid en het deel van china staat onder druk. veel mensen willen dan vluchten naar het deel van amerika, maar worden dan genadeloos afgeslacht door de chinese soldaten. ondertussen komt obama naar moskou en zegt hij "ich bin eine moskouwer" (in t russisch dan).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

srsly-mate-i-will-f**k-u-up-thumb.jpg

Dat gaat al niet meer. Het materieel komt zeer waarschijnlijk uit Rusland. Poetin is de hoogst verantwoordelijke in Rusland. Hij kan dus nooit meer buiten schot blijven, zelfs niet als blijkt dat hij nooit opdracht heeft gegeven voor het leveren van het materieel. Zo werkt dat in de politiek, hoewel het in Rusland net wat anders kan lopen.
Overal op de wereld worden wapens verhandeld. Amerika levert via een omweg aan al kaida, maar daar hoor je niets over. Betreft het nu een raket van russische makelij, hebben de russen het gedaan.

Wow, nooit gedacht het eens te zijn met Ruud.

:roflol:

Anyway; ik vind al de posts met een 'f**k rutte' lading echt zo intens beroerd. Men heeft geen idee hoe goed hij zich staande houd in deze situatie en hoe cruciaal zijn terughoudende, feitverzoekende houding is.
Ik ben zelfs een beetje onder de indruk.

Verder ben ik meer en meer geneigd de fout niet bij de Russen te zoeken, maar dat blijft krachteloze speculatie.
Ik heb in elk geval wel het idee dat het wel goedkomt.
Alleen jammer dat het gepeupel zich zo laat lijden door nodeloos sentiment, op een manier die intens schadelijk is.
Zelfs gerespecteerde journaille verlaagt zich ineens tot het roeren in de onderbuik van de 'gutmensch' blehhh

Als iets mij afgelopen weken geleerd heeft, ten gevolge van gaza/MH17, is dat social media echt verwoestend is voor de publieke opinie, dat veel mensen echt achterlijk zijn en dat we blijkbaar graag horen wat we willen horen en het desnoods zelf wel fabriceren.

Wat een armoe.

Wow, nooit gedacht het eens te zijn met Ruud.

:roflol:

Anyway; ik vind al de posts met een 'f**k rutte' lading echt zo intens beroerd. Men heeft geen idee hoe goed hij zich staande houd in deze situatie en hoe cruciaal zijn terughoudende, feitverzoekende houding is.
Ik ben zelfs een beetje onder de indruk.

Verder ben ik meer en meer geneigd de fout niet bij de Russen te zoeken, maar dat blijft krachteloze speculatie.
Ik heb in elk geval wel het idee dat het wel goedkomt.
Alleen jammer dat het gepeupel zich zo laat lijden door nodeloos sentiment, op een manier die intens schadelijk is.
Zelfs gerespecteerde journaille verlaagt zich ineens tot het roeren in de onderbuik van de 'gutmensch' blehhh

Als iets mij afgelopen weken geleerd heeft, ten gevolge van gaza/MH17, is dat social media echt verwoestend is voor de publieke opinie, dat veel mensen echt achterlijk zijn en dat we blijkbaar graag horen wat we willen horen en het desnoods zelf wel fabriceren.

Wat een armoe.

Compleet mee eens.

Vooral de stemmingmakerij van sommige media is stuitend. Een 1vandaag 'ervaren' reporter die er schande van spreekt hoe er omgegaan wordt met de stoffelijke resten en de rest van de rampplek, om vervolgens doodleuk voor te gaan lezen uit iemands dagboek???

En die social media... tja... iedereen tuimelt over elkaar heen om medeleven te tonen, ik kan me niet voorstellen dat nabestaanden daar op zitten te wachten.

Waar denk je dat ze het materiaal vandaan hebben om überhaupt een vliegtuig vanaf die hoogte naar beneden te halen? Rusland/Poetin en de seperatisten hebben overduidelijk een sterkere band met elkaar dan jij hier loopt te beweren

Volgens de Russische data en satelliet beelden vloog er een Oekraïense Sukhoi 25 op 3 tot 5 km achter MH17 en was de airliner in het bereik van Oekraïense BUK afweersystemen.
Het vreemde is dat je hier verder niks over hoort in de media. Zelfs geen onderzoeken naar de juistheid van de informatie die de Russen nu publiceren.

Volgens de Russische data en satelliet beelden vloog er een Oekraïense Sukhoi 25 op 3 tot 5 km achter MH17 en was de airliner in het bereik van Oekraïense BUK afweersystemen.
Het vreemde is dat je hier verder niks over hoort in de media. Zelfs geen onderzoeken naar de juistheid van de informatie die de Russen nu publiceren.

ik heb wel een filmpje gezien dat er een Oekraïens legervliegtuig uit de lucht wordt geschoten, vervolgens zie je allemaal (vermoedelijk) parachutisten uit het vliegtuig springen/vallen.

Overal op de wereld worden wapens verhandeld. Amerika levert via een omweg aan al kaida, maar daar hoor je niets over. Betreft het nu een raket van russische makelij, hebben de russen het gedaan.

Ja logisch toch als er bijna 300 mensen zijn vermoord?

Wat een onzin. Het is veel plausibeler dat het gewoon separatisten waren. Separatisten die bevoorraad en getraind zijn door Rusland. Separatisten van wie leiders Russische burgers zijn.

• Like
Waarderingen: GPRO
Ga niet van die poep lullen als je duidelijk niets weet van wat er is gebeurd.

Wat een onzin. Het is veel plausibeler dat het gewoon separatisten waren. Separatisten die bevoorraad en getraind zijn door Rusland. Separatisten van wie leiders Russische burgers zijn.

Nee maar dat maakt niet uit, want in dit topic is het belangrijker om tegen 95% van de bewijslast in te gaan en die vuile westerse propaganda te negeren, want dan heb je een 'kritische visie'. Want de russen vertellen gewoon de waarheid omdat poetin het zegt en die moet je gewoon hier buiten laten, die heeft er totáál niets mee te maken.

:rolleyes:

Terug
Naar boven