Gameboy
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
Ik hoef me niet zo nodig moreel superieur te voelen dat ik kritiek ga hebben op soldaten die waarschijnlijk een gruwelijke fout hebben begaan en ongetwijfeld in net zulke gruwelijke situaties waardevolle spullen van hun dode kameraden of familie hebben 'moeten'(want armoede, honger, het is daar oorlog geen disney verhaal) graaien.
En ik doe net zo zeer beroep op moreel als dat er vanuit beoordeeld wordt. Als je ze niet afdoet met vooringenomen gescheld zou je kunnen zien dat de feiten best menselijk handelen tonen. Het lijkt me allemaal niet doelbewust maar een lelijke situatie for all involed, niet onderdeel van een gemeen terroriserend plan.
Tja, eigen schuld dat ze in net zulke gruwelijke situaties waardevolle spullen van hun dode kameraden of familie hebben moeten graaien. Zij zijn zelf die oorlog begonnen. Ja, dan kunnen er ook wel eens doden vallen toch? Het materieel lijkt uit Rusland te komen, dus de schijn hebben ze al tegen. Foutje of geen foutje. Poetin moet daar dus ook verantwoording voor afdragen, maar blijkens de verdraaide nieuwsgaring van het Kremlin mag je daar maar niet al te veel hoop meer op hebben.