Reported bij Google
Als ik jou was zou ik naar Moskou afreizen, misschien kan je Poetin doodslaan met je toetsenbord.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Reported bij Google
Als ik jou was zou ik naar Moskou afreizen, misschien kan je Poetin doodslaan met je toetsenbord.

Too much securityReported bij Google
Reported bij Google
Het grote verschil is dat de VS ook daadwerkelijk feiten verspreid, Moskou leugens. Van echte propaganda (vanaf de VS) is dus geen sprake.Propaganda machine draait lekker overuren van ze, ja. Idem ditto hier(Moskou), waar bijna exact het tegenovergestelde vertelt wordt.
Het grote verschil is dat de VS ook daadwerkelijk feiten verspreid, Moskou leugens. Van echte propaganda (vanaf de VS) is dus geen sprake.
Morgen tentamen

Morgen tentamen
Wat zijn volgens jou geen feiten, of waar twijfel je aan?
Het grote verschil is dat de VS ook daadwerkelijk feiten verspreid, Moskou leugens. Van echte propaganda (vanaf de VS) is dus geen sprake.
Ik blijf er bij dat me dit echt onmogelijk lijkt.. Dat verschil zien ze echt wel tenzij ze gewoon roekeloos op elk overvliegend vliegtuig schieten. Zo'n catastrofale fout kan en mag niet gemaakt worden bij defensie.