MuscleMeat

Shocking News MH7 vanuit Amsterdam neergeschoten boven Oekraïne

vandaag is nationale rouwdag om 4 uur 1 minuut stilte gevraagd ik reed op de A2 stond met nog 3 anderen stil de rest raasde door vond dit wel beetje respectloos naar de overledenen en nabestaanden toe

maar heb wel gehoord dat in de rest van het land er wel veel werd stilgestaan gelukkig maar

voordat het gezeur weer begint dit was even mijn eigen ervaring vanmiddag om 4 uur

opa

vandaag is nationale rouwdag om 4 uur 1 minuut stilte gevraagd ik reed op de A2 stond met nog 3 anderen stil de rest raasde door vond dit wel beetje respectloos naar de overledenen en nabestaanden toe

maar heb wel gehoord dat in de rest van het land er wel veel werd stilgestaan gelukkig maar

voordat het gezeur weer begint dit was even mijn eigen ervaring vanmiddag om 4 uur

opa

Respectloos

Alsof iedereen alles maar op zij moet zetten ervoor. Ook iedereen op facebook zijn profielfoto veranderen in een gedenkplaats. Ja het is tragisch maar ik lig er niet wakker van.

Respectloos

Alsof iedereen alles maar op zij moet zetten ervoor. Ook iedereen op facebook zijn profielfoto veranderen in een gedenkplaats. Ja het is tragisch maar ik lig er niet wakker van.

Idd, helemaal bezopen zijn van die mensen die met zijn allen in de vluchtstrook gaan staan.

Manmanman

Respectloos

wat is 1 minuut op je hele leven ?? en 2 minuten bij dodenherdenking niks toch imo

Nee

die stiltes bestaan alleen zodat mensen kunnen doen alsof ze er dan iets aan gedaan hebben

Op de vluchtstrook gaan staan. Kettingbotsing en volgende week weer met z'n allen op de vluchtstrook gaan staan ter nagedachtenis van de mensen die zijn omgekomen bij de kettingbotsing :roflol:

vind t wel een beetje genoeg geweest met heel die ramp, nu begint het te vervelen die 5000+ uitzendingen van de NOS. heel de week is er niks anders op dan die ramp.

zelfde als Rob zei, vind t heel erg, maar slaap er zelf niet minder door. heb trouwens wel ff 1 minuut stilte gedaan.

ik schoot affentoe wel fftjes vol hoor, maar ben een beetje emotioneel de laatste tijd:o

Voor de mensen die hen gekend hebben moet het erg hard zijn aangekomen.

Maar voor de mensen die de slachtoffers totaal niet kenden?

Bij die mensen vraag ik me af of ze zo'n sterk ontwikkeld empathisch vermogen hebben dat ze echt door het hele gebeuren worden geraakt, of dat ze gewoon graag aan de wereld laten zien hoe meelevend ze wel niet zijn, met de facebookpagina's en "like me"-opmerkingen.

• Topic Starter Topic Starter
Naja medeleven tonen, prima. Kan me er verder niet aan ergeren hoe de gemiddelde Nederlander hier mee om gaat. Ik erger me wel kapot aan al die kut BN'ers die dit gebruiken om hun volgende kutconcertje vol te krijgen.

Voor de mensen die hen gekend hebben moet het erg hard zijn aangekomen.

Maar voor de mensen die de slachtoffers totaal niet kenden?

Bij die mensen vraag ik me af of ze zo'n sterk ontwikkeld empathisch vermogen hebben dat ze echt door het hele gebeuren worden geraakt, of dat ze gewoon graag aan de wereld laten zien hoe meelevend ze wel niet zijn, met de facebookpagina's en "like me"-opmerkingen.

Die mensen, inderdaad ook Bn-ers zitten er altijd tussen. Maar al heb je de mensen niet gekend kun je nog best meevoelen. Laten we nou niet heel Nederland verdacht maken.

Terug
Naar boven