Wat is het daar dan? Carnavalsvieringen met gratis barbecue 's avonds?
Alle media gebruiken die term.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vandaag is nationale rouwdag om 4 uur 1 minuut stilte gevraagd ik reed op de A2 stond met nog 3 anderen stil de rest raasde door vond dit wel beetje respectloos naar de overledenen en nabestaanden toe
maar heb wel gehoord dat in de rest van het land er wel veel werd stilgestaan gelukkig maar
voordat het gezeur weer begint dit was even mijn eigen ervaring vanmiddag om 4 uur
opa
Respectloos
Alsof iedereen alles maar op zij moet zetten ervoor. Ook iedereen op facebook zijn profielfoto veranderen in een gedenkplaats. Ja het is tragisch maar ik lig er niet wakker van.
Respectloos
Alsof iedereen alles maar op zij moet zetten ervoor. Ook iedereen op facebook zijn profielfoto veranderen in een gedenkplaats. Ja het is tragisch maar ik lig er niet wakker van.
Idd, helemaal bezopen zijn van die mensen die met zijn allen in de vluchtstrook gaan staan.
Manmanman
wat is 1 minuut op je hele leven ?? en 2 minuten bij dodenherdenking niks toch imo
vandaag is nationale rouwdag om 4 uur 1 minuut stilte gevraagd ik reed op de A2 stond met nog 3 anderen stil de rest raasde door vond dit wel beetje respectloos naar de overledenen en nabestaanden toe

ik schoot affentoe wel fftjes vol hoor, maar ben een beetje emotioneel de laatste tijd![]()
Voor de mensen die hen gekend hebben moet het erg hard zijn aangekomen.
Maar voor de mensen die de slachtoffers totaal niet kenden?
Bij die mensen vraag ik me af of ze zo'n sterk ontwikkeld empathisch vermogen hebben dat ze echt door het hele gebeuren worden geraakt, of dat ze gewoon graag aan de wereld laten zien hoe meelevend ze wel niet zijn, met de facebookpagina's en "like me"-opmerkingen.
Die capitulatie na vier dagen blijft toch enorm verdacht.
Hoe kan jij hier eigenlijk over mee praten, het staat nog niet eens in een geschiedenisboek?