Fitness Seller

Shocking News MH7 vanuit Amsterdam neergeschoten boven Oekraïne

Ik hoop gewoon dat het grootste deel van Nederlandse en de Europese bevolking nog wel intelligent genoeg is, om in te zien dat dit een soort van Europese 9/11 is.

:roflol:

9/11 was een terroristische daad waarbij opzettelijk duizenden mensen zijn vermoord.

Dit was gewoon een triest ongeluk waarbij ongeveer 300 mensen zijn omgekomen. Wel erg, maar niet te vergelijken met 9/11 vind ik.

Niet te vergelijken?
Laten we de complottheorieën wat betreft 9/11 buiten beschouwing laten omdat dit nogal gevoelig ligt en vaak heftige discussies opwekt.
Iedereen heeft daar zijn mening over en als we daar aan beginnen, zullen er sowieso kaarten worden uitgedeeld. :roflol:

Anyway vergelijking 9/11:

- Een gebeurtenis met alleen maar onschuldige burgerslachtoffers
- Een gebeurtenis waarbij gelijk een bepaald volk/land wordt aangewezen als dader en wordt gedemoniseert in de media
- Een gebeurtenis wat de publieke opinie totaal doet omdraaien m.b.t. sancties/militaire acties
- Er waren voor dit ''event'' al plannen m.b.t. sancties/militaire acties
- Een gebeurtenis wat zeer positief uitkomt voor bepaalde partijen
- Een gebeurtenis met een hoge historische/symbolische waarde
- Een gebeurtenis wat solidariteit creëert in een bepaald land/natie

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:10 ----------

Putin Putin Putin
Rusland komt met ''echt'' bewijs, o.a. satelliet beelden, Amerika blijft maar schreeuwen dat Putin de schuldige is, zonder enkel bewijsmateriaal.

[Link niet meer beschikbaar]

Was er net een optocht ofzo? Ik zag een stoet mensen lopen door de stad en ze keken me boos aan omdat ik er op me scootertje langs pruttelde.

Welke randdebiel gaat er nou op de vluchtstrook staan, dan spoor je echt niet. Je houdt je mond toch gewoon dicht? Daar gaat het toch gewoon om?

ja dus opa is dan maar een randdebiel en als ik zie op tv hoeveel mensen op kruispunten en rotondes stil stonden en hoeveel mensen stil stonden toen aan de andere kant van de snelweg de rouwstoet voorbij kwam dat zijn dan ook maar randdebielen he duizenden nederlanders stonden er

daar heb ik meer respect voor dan een stel gasten hier op dbb met hun grote mond die zich verschuilen achter hun pc en zoals altijd weer commentaar geven echt beneden alle pijl imo

opa de randdebiel

ja dus opa is dan maar een randdebiel en als ik zie op tv hoeveel mensen op kruispunten en rotondes stil stonden en hoeveel mensen stil stonden toen aan de andere kant van de snelweg de rouwstoet voorbij kwam dat zijn dan ook maar randdebielen he duizenden nederlanders stonden er

daar heb ik meer respect voor dan een stel gasten hier op dbb met hun grote mond die zich verschuilen achter hun pc en zoals altijd weer commentaar geven echt beneden alle pijl imo

opa de randdebiel

Ja idd, want als ''iedereen'' het doet dan is het niet debiel meer.
Anyway als je je er beter door voelt moet je het lekker doen, ik hou je niet tegen.

opa de randdebiel

:roflol:

Je bent wel grappig OPA RANDDEBIEL!

Niet te vergelijken?
Laten we de complottheorieën wat betreft 9/11 buiten beschouwing laten omdat dit nogal gevoelig ligt en vaak heftige discussies opwekt.
Iedereen heeft daar zijn mening over en als we daar aan beginnen, zullen er sowieso kaarten worden uitgedeeld. :roflol:

Anyway vergelijking 9/11:

- Een gebeurtenis met alleen maar onschuldige burgerslachtoffers
- Een gebeurtenis waarbij gelijk een bepaald volk/land wordt aangewezen als dader en wordt gedemoniseert in de media
- Een gebeurtenis wat de publieke opinie totaal doet omdraaien m.b.t. sancties/militaire acties
- Er waren voor dit ''event'' al plannen m.b.t. sancties/militaire acties
- Een gebeurtenis wat zeer positief uitkomt voor bepaalde partijen
- Een gebeurtenis met een hoge historische/symbolische waarde
- Een gebeurtenis wat solidariteit creëert in een bepaald land/natie

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:10 ----------

Putin Putin Putin
Rusland komt met ''echt'' bewijs, o.a. satelliet beelden, Amerika blijft maar schreeuwen dat Putin de schuldige is, zonder enkel bewijsmateriaal.

http://www.youtube.com/watch?v=woTTDwZ104g

Nog eentje vergeten:

- Het was een aanslag door ''terroristen''

Owja ik ben niet de enige die het met 9/11 vergelijkt: :roflol:

Talking to French President Francois Hollande, Ukrainian leader chocolate baron Petro Poroshenko compared the downing of Malaysia Airlines passenger jet to America's 9/11 attacks and Scotland's Lockerbie bombing in 1988.

"We see no difference between the events in Ukraine and what happened on September 11 in the United States or the tragedy over Scotland's Lockerbie," Poroshenko said reportedly.

Nee, je bent fout.

Ukrainian leader chocolate baron Petro Poroshenko compared the downing of Malaysia Airlines passenger jet to America's 9/11 attacks and Scotland's Lockerbie bombing in 1988.

Goeie bron, een Bandera fucktard.

Onbegrijpelijk dat ze zo'n radicale gek als McCain zoveel zendtijd geven bij de nos

Die wil gewoon rusland binnenvallen en poetin persoonlijk onthoofden denk ik

G.I. John moet in het bejaardentehuis gaan rummikuppen.

Terug
Naar boven