MuscleMeat

Shocking News MH7 vanuit Amsterdam neergeschoten boven Oekraïne

Wat vonden jullie dan van al die mensen die langs de weg stonden voor die kolonne rouwwagens? Klappen vond ik zelf een beetje appart stilte lijkt mij toch meer gepast maarja ok, ook weer veel die het filmden met hun mobieltje en sommige die zwaaiden voor cameras, appart hoor.

Weer even wat propaganda de wereld uithelpen:

De Onderzoeksraad voor Veiligheid zegt dat de cockpit voice recorder van vlucht MH17 niet is gemanipuleerd. De afgelopen dagen zei onder meer de Oekraïense vice-premier Groisman dat de pro-Russische separatisten met de zwarte dozen van het neergehaalde vliegtuig hebben geknoeid.

Wat vonden jullie dan van al die mensen die langs de weg stonden voor die kolonne rouwwagens? Klappen vond ik zelf een beetje appart stilte lijkt mij toch meer gepast maarja ok, ook weer veel die het filmden met hun mobieltje en sommige die zwaaiden voor cameras, appart hoor.

Ik liep net naar huis van de sportschool, ik dacht al wat doen al die mafkezen bij de snelweg.
Kijk ik ff op nos.nl blijkt half Nederland langs snelwegen etc. te staan.
Je kan het ook overdrijven zeg, maarja als mensen zich daardoor ''beter'' voelen, moeten ze lekker met z'n alle langs de snelweg gaan staan.

Door alle rouw is er ook geen plek meer over om berichten te plaatsen over het onderzoek.
Begrijpelijk want het demoniseren van Rusland is totaal onterecht geweest.

Tussen alle rouw berichten nog wat interessants gevonden op NOS:

''De Onderzoeksraad voor Veiligheid zegt dat de 'cockpit voice recorder' van vlucht MH17 niet is gemanipuleerd. De afgelopen dagen zei onder meer de Oekraïense vice-premier Groisman dat de pro-Russische separatisten met de zwarte dozen van het neergehaalde vliegtuig hebben geknoeid.''

Welke randdebiel gaat er nou op de vluchtstrook staan, dan spoor je echt niet. Je houdt je mond toch gewoon dicht? Daar gaat het toch gewoon om?

We zouden een minuut stilte moeten houden elke keer als er mensen vroegtijdig overlijden door oorlog/ziektes/armoede etc. etc.
Is het tenminste lekker rustig overal.

Heb de hele dag rauw voedsel zitten vreten maar heb toch niet echt het idee dat iedereen er aan meedoet

#dagvannationalerauw

We zouden een minuut stilte moeten houden elke keer als er mensen vroegtijdig overlijden door oorlog/ziektes/armoede etc. etc.
Is het tenminste lekker rustig overal.

Ja idd wat is 1 minuut nou beetje respect is wel op zijn plaats

Overgrootneef

Aanval op Donetsk wekt woede Poetin

De Russische president Vladimir Poetin heeft boos gereageerd op een Oekraïense aanval op rebellenbolwerk Donetsk in Oekraïne.

Dat berichtte The New York Times. De stad zou deze week zijn aangevallen met tanks, terwijl een Maleisische delegatie er arriveerde om de zwarte dozen op te halen van rampvliegtuig MH 17.

''Het is noodzakelijk de autoriteiten in Kiev op te roepen zich te houden aan simpele ethische normen'', zei Poetin tijdens een speech.

Volgens de president zou een korte wapenstilstand in acht genomen moeten worden zodat onderzoek kan worden uitgevoerd. De Maleisiërs wisten de stad overigens zonder kleerscheuren weer te verlaten met de vluchtgegevens.

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:46 ----------

Hier kan ik me dus echt fucking kwaad om maken.
Zo'n achterlijk persoon dat op/naast de snelweg gaat staan om dooie mensen te filmen die hij/zij waarschijnlijk niet eens persoonlijk kent.
Vervolgens betitel je het filmpje met: Mr. Vladimir Putin thanks!!!
Terwijl tot nu toe uit alle bewijzen blijkt dat Putin nog altijd diegene is die je NIET de schuld kan geven hier.

https://www.youtube.com/watch?v=x80IY5Auw8k

disliken dus

Respectloos

Alsof iedereen alles maar op zij moet zetten ervoor. Ook iedereen op facebook zijn profielfoto veranderen in een gedenkplaats. Ja het is tragisch maar ik lig er niet wakker van.

Idd, helemaal bezopen zijn van die mensen die met zijn allen in de vluchtstrook gaan staan.

Manmanman

Is idd wel debiel. Mensen die je van haar nog pluim kent, omdat ze toevallig in hetzelfde land als jij wonen.

& Het leven is nu éénmaal tragisch. Kunst van het leven is zoiezo om op elk moment te kunnen sterven, elke seconde klaar te zijn om te sterven. Niemand heeft het recht op een lang leven.

Terug
Naar boven