- Waardering
- 22.094
Die capitulatie na vier dagen blijft toch enorm verdacht.
Wat ben je toch ook een asbak van een vent.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die capitulatie na vier dagen blijft toch enorm verdacht.

De Onderzoeksraad voor Veiligheid zegt dat de cockpit voice recorder van vlucht MH17 niet is gemanipuleerd. De afgelopen dagen zei onder meer de Oekraïense vice-premier Groisman dat de pro-Russische separatisten met de zwarte dozen van het neergehaalde vliegtuig hebben geknoeid.
Wat vonden jullie dan van al die mensen die langs de weg stonden voor die kolonne rouwwagens? Klappen vond ik zelf een beetje appart stilte lijkt mij toch meer gepast maarja ok, ook weer veel die het filmden met hun mobieltje en sommige die zwaaiden voor cameras, appart hoor.

Welke randdebiel gaat er nou op de vluchtstrook staan, dan spoor je echt niet. Je houdt je mond toch gewoon dicht? Daar gaat het toch gewoon om?
Welke randdebiel gaat er nou op de vluchtstrook staan, dan spoor je echt niet. Je houdt je mond toch gewoon dicht? Daar gaat het toch gewoon om?
Maarja wat is 1 minuut stilte nou.
Blijkbaar werkt zijn auto alleen als hij erbij zingt ofzo.
We zouden een minuut stilte moeten houden elke keer als er mensen vroegtijdig overlijden door oorlog/ziektes/armoede etc. etc.
Is het tenminste lekker rustig overal.
Respectloos
Alsof iedereen alles maar op zij moet zetten ervoor. Ook iedereen op facebook zijn profielfoto veranderen in een gedenkplaats. Ja het is tragisch maar ik lig er niet wakker van.
Idd, helemaal bezopen zijn van die mensen die met zijn allen in de vluchtstrook gaan staan.
Manmanman