AndroidHealthClinic

Shocking News MH7 vanuit Amsterdam neergeschoten boven Oekraïne

Toch benieuwd wat de officiele reactie van Nederland, Frankrijk en alle andere landen zal zijn naar Rusland toe.

---------- Toegevoegd om 20:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------

Ik lees alleen maar onzin van die gebruiker,
behoorlijk respectloos ook.........

ben je 51jaar echt ongelooflijk zielig..........

40 jaar speelt met speelgoedauto's

Toch benieuwd wat de officiele reactie van Nederland, Frankrijk en alle andere landen zal zijn naar Rusland toe.

---------- Toegevoegd om 20:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------

Foei poetin niet meer doen gekkie

Ik voel een tirade aan komen.

IS echt dramatisch deze uitzending :o

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

Zat ook witte text bij me eerste reply, was het in de 2e vergeten....
Sorry
blush.gif
, R.I.P en mijn gedachten zijn zeker bij de families en vrienden !!!

IK heb die post(s) GE-edit aangezien de ernst van de zaak...

Laatst bewerkt:
Spijtige zaak, hopelijk komt er geen oorlog van.

Moest wel lachen toen ik op hln deze nieuwstitel las: "Mogelijk was presidentieel vliegtuig Poetin doelwit"

25 jaar beoordeelt mensen op basis van hobby

100% srs

Foei poetin niet meer doen gekkie

STOP OR I'll TELL YOU TO STOP AGAIN!

Nederland dat gaat investeren in defensie tegen Rusland is net zoiets als een kleuter die op judo gaat om zich voor te bereiden op een gevecht met Mike Tyson

Het regende lichaamsdelen :o:(

Ik lees alleen maar onzin van die gebruiker,
behoorlijk respectloos ook.........

ben je 51jaar echt ongelooflijk zielig..........

ben je 40 jaar zit je 24-7 op dbb in ieder topic 24 uur p.dag weet je van gekheid niet wat je moet schrijven
ga je maar weer eens zielig doen de grootste aandachthoer van dbb ben je nog erger dan angelus

begrijp goed dat je gek bent met hell 93 jullie passen perfect bij elkaar wat komt er nu weer aan binnenkort je hebt toch tijd zat

vind het niet gek dat je altijd ruzie met de mods hebt zit toch ergens een kronkel in jou kop

oja sorry vergeten zonder CAPS LOCK

opa

Spijtige zaak, hopelijk komt er geen oorlog van.

Moest wel lachen toen ik op hln deze nieuwstitel las: "Mogelijk was presidentieel vliegtuig Poetin doelwit"

mogelijk konden ze het niet verkroppen dat zij langer op één been konden staan en hebben ze hun daarmee neergehaald

Haha wejo dikke fittie in deze topic joh

Jouw soort moeten ze afmaken. potverdomme wat ben jij dom zeg, kut racist...

Leer nou eens Nederlands vent... je maakt jezelf alleen maar belachelijker dan je al deed. Vieze pedofiel.

Met zulke reacties ben je nou niet bepaald beter, doe even normaal man..

Let's get ready to rustle.

Rip

Terug
Naar boven